Cāļa forumi » Veselība

sigro: pēc antidepresantu lietošanas

sigro

Pastāvīgs apmeklētājs

CT = +36.6°

21.07.2009 17:45:03 0 0

Smu izmisumā, ka partraucu lietot zāles , ta man ir nervu sajukums kuru pastiprinaja vel tas ka berni majas , jo darziņš ciet . Jūtos vienkārši drausmīgi ik pa laikam ķermenī ta da sajuta ka noraustas , signals no galvas un uz visu kermeni ka elektriba noraustitos , sapes tas nesagada bet diskomforta sajutu gan , galva tada ka spiedoša un acis sap , miegs traucets , un pie mazaka sasprindzinajuma jutu ka nervi streiko, berni visu laiku kaujas un nav miera ne sekundi ! Vai akdai ta ar ir un ka sevi savalda , mierina cīnās ar to ? vai atkal bus ajsak lietot antidepresantus???:(

Papildināts 21.07.2009 18:46:03:

ceru ka viss buss ok, jasanem sevi rokās ka saka:)

sigro

Maška

Pastāvīgs apmeklētājs

Maška

CT = +37.2°

22.07.2009 08:49:59 0 0

No AD jānokāpj ĻOOTI pakāpeniski.

Papildināts 22.07.2009 08:51:02:

Vispār traki, ka tev elektrība skrien pa ķermeni.

Ir diezgan riebīgi, es nokāpu no AD, man turpinājās/sākās šī elektroraustīšanās un beigās konstatēja izkaisīto sklerozi.

Mainīja Maška, 22.07.2009 08:51:27
Papildināts 22.07.2009 08:51:40:

Kāds Tev bija - efexor?


Nekas no tā, ko es tiešām varētu atļauties, mani tā īsti neiekārdina.

Maška

Member

Pastāvīgs apmeklētājs

CT = +36.6°

22.07.2009 10:04:54 0 0

Cik zinu, tad AD pārtraukt var tikai tad ja vismaz pāris mēnešus nenovēro tās sūdzības, kuru dēļ AD lietots. Un lietot jāpārtrauc samazinot devu ļoti pakāpeniski, lai kopumā "atmešanas" periods ir tik mēnešus, cik pirms tam AD lietots. Kaut kā tā.

Member

sigro

Pastāvīgs apmeklētājs

CT = +36.6°

22.07.2009 10:39:42 0 0

Es jau to uz savu roku nesaku dariit -atmešanu, tas viss pec psihoterapeta konsultacijam , un man jau ta ar bija ka pamazam tas tika nonemts sakuma vesela tad viena maz akripatina nost tad pusite un tad tik ceturta dala palika !

Varbut nepareizi izteicos vai ka nemaku nemaz paskaidrot , man nav tada fiziska raustisanas vai ak tik ta ka ik pa laikam kermeni kaut kas nozipsni . Zvaniju savai psihoterapetei vina teica lai palietoju magni B6 ampulas 3 reizes diena un vajadzetu pariet , jo ir noverots ka pec antidepresantiem var kaut kas nelielas devas liecinat par to turpinajumu . Tad redzes j ka bus vel jau nekas nepariet , bet pec nedelas jaiet pie vinas tad redzes ko daris varbut kadas citas zales dos kas palidzes tikt no sita vala. Bet es jutu ka man ieksa ir nervi uzvilkti ritīgi, sorit ka iezvanijas telefons , es guleju mierigi , bet tad bums ta ka pa galvu atkal tas zibsnis un viss sakas !

Nu loti ceru ka driz uzveiksu to štruntu :)

sigro

Nellija

Pastāvīgs apmeklētājs

CT = +36.6°

22.07.2009 16:45:31 0 0

B6 kopā ar Q10 preperātu, kas ir labs man palīdzēja, q10 atjauno šūnas un palīdz uzsūkties zālēm.

Bet neuztraucies arī citiem bez AD var uznākt nervu uzvilkums, kad bērni mājās šitā jārējās. Mēģini atrast kaut ko sev.

Nellija

sigro

Pastāvīgs apmeklētājs

CT = +36.6°

22.07.2009 18:08:23 0 0

Nellija

Paldies par uzmundrinājumu !

Centīšos , jo tie abi delveri mani tiešam ir galigi izsūkuši un netieku gala ka pat pa nakti nevaru atpusties , nekadi iebiedejumi nepalidz , lai gan ta jau nedriks nemaz biedet , bet visu laiku kaujas un blauj apsaukajas , viniem ir 4 gadu starpiba 6 un 2 otram un kopigas intereses jau nav tapec viens otram lien virsu !

sigro
Jūs neesat iegājis sistēmā, tādēļ nevarat rakstīt šajā forumā
13521775
Noderīgas saites

Rīga

°C
Gaisa spiediens: hPa
Vēja stiprums: m/s
Vēja virziens:
Izvēlies tapeti: Rudens