Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Kvieši un gremošana

Burkaans8

Burkaans8

Ja nu kāda zina. Tiešām zina .. kāpēc kviešu produkti rada gremošanas traucējumus? Respektīvi, aizcietējumus.

Kāda ir Tava ikdiena ar kviešu produktiem? Ēd vai pilnīgi nemaz? Vai jūti izmaiņas, kad iepauzē ar tiem? Un izmaiņas, kad radikāli uzklūp bulciņām un cepumiem?

Albina

Jo pietrūkst šķiedrvielu.

Modra

Nevis kvieši, bet glutēns. Tas nav tikai kviešos. Jāiet, manuprāt, pie sakarīga mūsdienīga gastroenterologa un jāaprunājas par šo tēmu. Zemāk ir autores tēma par gastroenterologiem. Es neietu pie Danilāna, neskatoties uz viņa tituliem.
Manā personīgajā skatījumā viss ir vienkārši. Ja tas, ko izslēdz no uztura, palīdz justies labāk, tātad jāizslēdz. Tātad nav jāēd glutēns vai vismaz stipri jāierobežo. Un tāds variants, kad radikāli uzklūp uz bulciņām ,vispār nav iedomājams. Vai nu pieņemiet savu ēšanas modeli, ja tiešām veselībai un pašsajūtai no tā ieguvums, vai arī neākstieties.

Man liekas, ka sākumā jāsaprot vai apēdot vienu bulciņu ir problēma, vai impulsīvi sarijoties n-tās bulciņas "nostājas" vēders. Sarīsies gaļu- būs tas pats.

Burkaans8

Tavex
Piemēram, no maizes man ir smaguma sajūta. Ilgāku laiku nepirku rupjmaizi; tās vietā ēdu ūdenī vārītu auzu putru ar sviestu un sajūta uzreiz manāmi labāka! Šodien, veca raksta iespaidā, nopirku rupjmaizi. Dikti iespaidojos no tā, ka rupjmaize ir nr.1, šķiedrvielu ziņā!! Bet Īstu rupjmaizi. nevis ar entām vielām iekšā. Vēlējos pilngraudu rupjmaizi, bet Stockmann nebija. Vismaz neievēroju. Ar baigo kāri pētīju Svētes bioloģisko rupjmaizi, bet makten dārga. Iekāre bija arī uz bezmiltu maizi, kura sastāv tikai no sēklām, bet tai cena vēl iespaidīgāka.

Tātad, kur nopirkt pilngraudu rupjmaizi?

Un jā, man pat nevajag totāli saēsties gaļu, lai būtu smagums un gremošana totāli bremzētu. Gaļa ir garšīga, bet ļoti smaga.

Ja godīgi, man ir slinkums rakstīt, bet es ieteiktu izlasīt Viljama Deivisa Kviešu vēderiņus (Zvaigzne). Šajā sakarā vispār literatūras ir daudz. Tad vēl ir grāmata vispār par uzturzinātnes principiem- ļoti viegli lasāma- radīsi atbildi uz daudziem jautājumiem- Gerijs Taubs Kāpēc mēs pieņemamies svarā.

Ja par mani, tad jā es cenšos izvairīties tieši no kviešu glutēna- reizēm tas ir ļoti grūti. Par maizi- nelielās devās lietoju Ķelmēnu rupjmaizi. Par sēklu "maizēm" var gatavot pats- receptes pilns internets. Bet ieteiktu sākt ar literatūru, kas ieviesīs skaidrību, kas ir kas. Bet tomēr jāpatur prātā, ka katrs organisms ir īpašs.

Kaktusadata

Vai tad tagad rupjmaizi cep no kviešiem?

Modra

Ķelmēnu rupjmaizi.
manā skatījumā tā ir vislabāka rupjmaize Latvijā, Lāču rupjmaizei (un ne tikai vinu) patiešām liek klāt kviešus, domāju tapēc, ka cilvēki nepanes arī tīru rudzu maizi, jo tā izsauc t.s. grēmas.

Vai tad tagad rupjmaizi cep no kviešiem?
Veikala rupmaizēm reti kurai nav pievienoti kvieši. Un, ja problēma ir ar glutēnu, tad nav svarīgi kviešu, miežu, rudzu vai auzu glutēns.

kāpēc kviešu produkti rada gremošanas traucējumus?
Varbūt ir alerģiska reakcija tieši uz kviešiem.

Ieteicams veikt pārtikas nepanesamības IgG4 testu. Beiži kvieši ar rudziem krustojās negremošanas ziņā un līdzi var nākt vēl kas. Tests tur nav dārgs, ap 23 eur Biocon laboratorijā, tur visizdevīgāk. Man ļoti palīdzēja - daudz, daudz labākas sajūtas vispārējā veselibā.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18360421
Lasīt vairāk