Atpūta

Var arī šādi

  • Spēle „Uzdejosim!” – var jautri uzspēlēt, ja ir daudz vecu cilvēku. Piedalās kādi 10 cilvēki, kurus sadala pa pāriem. Īsākajiem augumā uzsien galvā lakatiņus un liek dejot. Uzvarētājus var noteikt ar aplausiem.
  • Spēle – „Burvju nūjiņa" - paņem vienu garu slotas kāta nūju vai sarullē, ko līdzīgu no papīra. Sadala cilvēkus pa pāriem, nostāda vienu otram pretī. Tad visi paceļ rokas aptuveni krūšu augstumā un izslien rādītājpirkstus. Vadītājs uz visu pirkstiem uzliek nūju tā, lai tā skaras visiem pirkstiem klāt. Komandai nūja jādabū lejā pie zemes taču neviens nedrīkst atraut pirkstu no tās, tā nedrīkst izkrist utt. Pamēģiniet, diezgan uzjautrinoši un pārsteidzoši.
  • Spēle „Firma”- jādibina firma un jāizvēlas katram amatam atbilstošākais kandidāts, nu, piemēram, prezidents ir tas, kuram vislielākais galvas apkārtmērs, grāmatvedis - kurš precīzāk uz tausti var noteikt, kāda naudas summa ir maisiņā ar monētām un tamlīdzīgi. Sekretāre varēja pateikt visvairāk valodās ”labdien”. Var plēst avīzi, kuram sanāks garāka strēmele, var būt lielākais sliņķis. Var mēģināt sastādīt teikumu no vienādiem vārdu sākuma burtiem. Kurš sastādīs labāko tehnisko aprakstu izstrādājumam - kibernētiskais zemsprieguma automāts. Amatu pati piedomā.
  • Komandu spēle: divas komandas, vienu nostāda vienā telpas galā, bet otra telpas otrā galā. Katrai komandai pretim noliek krūzīti. Tad katrai komandai iedod pa vienam santīmam un tas, ieliekot starp ceļiem, jāiznes līdz krūzītei un bez roku palīdzības jāiemet krūzīte. Kad nu varoņdarbs izdarīts, tad paņem savu kapeiku un skrien nodot to nākamajam dalībniekam, kamēr visi izskrējuši.
  • Komandu spēle: atkal divas, var trīs un četras komandas - cik nu vajag. Katrai komandai sagatavota makšķere (tas var būt vienkārši koks, slotas kāts, vai zars), kam galā iesiets striķis un striķī ābols. Tad nu pirmajam komandas dalībniekam, turot makšķeri rokās aiz muguras (nu tā uz krustiem), jāmēģina priekšā karājošais ābols nokost. Kad tas izdevies - makšķeri nodod nākamajam spēles dalībniekam, - un tā, kamēr katrs nokodies. Pēc pieredzes zinu - jo lielāks ābols, jo neiespējamāk nokost.
  • Vecā labā deja uz avīzēm. Piedalās neierobežots pāru skaits. Katram pārim iedod vienu lielu avīzes lapu, kas jānoklāj zemē un aiziet mūzika. (Vienalga, vai dzīva vai ieraksts, ka tik ir kāds, kas pa brītiņam nospiež stop pogu). Padejo kādu brītiņu un mūziku aptur, tad avīžu lapa jāpārloka uz pusēm. Un atkal turpina dejot, kamēr tā lokot uz pusēm paliek mazs gabaliņš. Izstājas jebkurš, kurš ir nokāpis no avīzes uz grīdas. Parasti ir jautri - var apbalvot labāko pāri ar kādu šokolādi.
  • Spēle ar karotēm. Atkal ir divas komandas. Tev nepieciešamas divas karotes ar caurumu galā, kurā ievērts garš, garš striķis. Tad nostāda , piemēram 10 cilvēkus un pretim 10 un kura komanda ātrāk izvelk šo karoti cauri apģērbam (vienalga, vai caur piedurkni, kreklu, vai krellēm), lai visi desmit paliktu saistīti ar striķi. Parasti visi loti cenšas.
  • Pildspalvas un pudeles. Dalībnieku skaits kā parasti neierobežots. (varbūt atceries bērnībā spēle bija ar korķiem, kas jāpamērcē ūdenī un jānodzēš svece), lai nekas daudz nav jāņem līdzi uz svinību vietu, izmanto divas pildspalvas, kas atkal iekarinātas striķos - un divas tukšas pudeles. Tātad divas komandas, vienam apsien striķī iekarinātu pildspalvu ap vidu tā, lai tā karājas aizmugurē un, skatoties starp kājām, tā jātrāpa pudelē. Kura komanda beidz ātrāk, tā arī uzvar, jo vairāk dalībnieku, jo lielāka intriga.