Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

6.klases valsts ieskaite latviešu valodā

varaviiksne

Četri vēji


Vai logopēds vispār ar bērnu strādā?

Nebija iespējas sūtīt skolā, kur ir speciālas programmas bērniem ar valodas traucējumiem? Jo tur neviens neapceltu... Nav man daudz pieredzes, tāpēc neatceros, vai pēc 4. klases vispār bija šādas skolas...

gan skolotāji sāk apsmiet un novēršas - neizklausās labi. Tiešām tā ir? Tad ieteicams mainīt apstākļus. Man kaut kā īsti neticās, ka valodas traucējums būtu iemesls apcelšanai, it sevišķi no skolotāju puses. Varbūt esmu naiva...

Visi mutiskie priekšmeti ir knapi uz 4 izvilkti

Te nu gluži runāšana vien pie vainas nevar būt, jo ļoti daudz tiek atprasīts rakstiski.


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt

Nu j-a.. skolotājai apnīk gaidīt, kamēr viņš saņemsies un sāks vai nu lasīt vai stāstīt un liek apsēsties, un pievēršas citam bērnam. Tapēc manējais vairs nemācas. Tiešām esmu ar viņu runājusi, ka vismaz vajag censties rakstīt, bet viņam viss stimuls pazudis. Bet galva gudra, atzīmes bija visu laiku ļoti labas.

Logopēds strādāja, pašlaik nē. Nu neesam Rīgā, nav mums nekādas speciālās programmas (vismaz tā domāju).

varaviiksne
Dodies pie mācību pārzines / direktores un izrunājiet visu!

Izskatās, ka nepietiek ar sarunām ar audzinātāju :(

varaviiksne
Ļoti riebīga attieksme no skolotāju puses. Galu galā šāda bērna sodīšana par fizisku defektu, pie kā viņš nav vainīgs, tikai mazina viņa vēlmi mācīties, rada nopietnus kompleksus un vēlāk arī uzvedības problēmas.

Agrā jaunībā īsu brīdi strādāju skolā. Priekšmets tāds, ka bez mutiskās daļas galīgi nevar. Un vienā klasē bija puišelis, kas stipri raustīja valodu. Ja satraucās, nevarēja vispār neko pateikt. Tad nu mēs abi bijām sarunājuši, ka viņš savu sakāmo atstāstīs man starpbrīdī. Attiecīgi vērtēju arī viņu pēc viņa spējām. Bija arī augstākās atzīmes, lai gan objektīvi it kā augstāko nevarēja likt, taču tas 10nieks puiku ļoti motivēja. Jā, varbūt nav pareizi radīt kaut kādu īpašu režīmu, bet tobrīd, ņemot vērā vispārējo klimatu klasē ar vairākiem agresīviem, izlaistiem bērniem, kas par visu un visiem ņirgājās, man tas likās vienīgais reālais variants. Ko darīja citi pedagogi savās stundās, nezinu.


varaviiksne
Runas defektus neņem vērā - vērtēšanas kritērijos ir īpaša atzīme, tā ka tie 5 punkti ir par saturu un argumentāciju (nezinu precīzi). Ja pareizi sapratu, tad bija jākomentē situācija.

Klases audzinātāja šitādām ieskaitēm nestāv ne tuvumā, ja vien pati nemāca konkrēto priekšmetu.

varaviiksne
Rīgā ir ļoti laba logopēde stostītājiem - Andžela Šteinberga.

Manai meitai arī ir tāda problēma - pagaidām gan tikai pirmo klasi beidz, bet izskatās, ka skolā ir Ok!


iesista skrūve ir labāk par ieskrūvētu naglu

Paldies!

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
10393079