Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Valodniecēm - kā rakstīt?

Vellata

Pieturzīmes jāliek, lai labāk saprastu domu. Ja pieturzīmes domu bojā, tad pieturzīmes neliek. Ja grib lai ievērotu kaut kur rakstītas gramatikas normas ko kādi cilvēki sacerēja, tad jāpārformē teikumi tā, lai ierakstās gramatikas pētnieku paradigmā.

Bet nu rakstīta vārda nozīme strauji krītās, tāpēc ka tos tekstus tāpat neviens nelasīs. Ja nu vienīgi likumus izdodot būtu jāpieturas pie gramatikas un sakarīgas teikumu uzbūves ko var saprast daudz maz viennozīmīgi.


Ko darīt, ja nezini ko darīt, attālinātajā mācību procesā.

Mana valodas izjūta saka šādi, iestarpinājums. Bet es neesmu ne filologs, ne lingvists un gramatikas likumus no galvas sen vairs neatceros.

dezavu
Ko darīt, ja nezini ko darīt, attālinātajā mācību procesā.

No šā teikuma nav skaidrs, kas domāts. Ir iespējami divi varianti (vai varbūt vairāk?):

Ko darīt attālinātajā mācību procesā, ja nezini, ko darīt?

Ko darīt, ja nezini, ko darīt attālinātajā mācību procesā?

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
11784790