Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Autokrēsliņi ar skatu pretēji braukšanas virzienam (ERF)

biinumz

_juune

Goldija
iziCombi ir foršs sēdeklis tieši mazākam, mums tāds ir. Lielākam es nezinu, vai pirktu, meičai 2g4mēn, 93 cm gara, un galvas balsts ir jau uz augstāko settingu. Tā kā ERF [un tikai ERF] sēdekļiem jostiņas drīkst būt mazliet zem plecu līmeņa bērnam, tad vēl kādu laiku sēdeklis derēs, bet ne tik ilgi, kā biju cerējusi [btw, bildes, kā tas izskatās dzīvē, manā cāļgalerijā].
Rekomendācijas izskatās pa tiešo pārceltas no amerikāņu vecā varianta Lielos vilcienos jau tā arī ir.
Par Optima Espiro es tā arī nesaprotu -- neatrodu nekur uzrakstītu [neatrodu arī manuāli], līdz cik kg tas ir ar skatu atpakaļ.



Goldija

_juune
it kā līdz 18 kg, bet veikalā pētot uzlīmes uz sēdeklīša, abas ar pārdevēju mulsām, jo tur bija citāda instrukcijas, bet varbūt tas bija tikai ieteikums, no cik var sēdināt ar skatu pret- tā arī nesapratu.

_juune

Goldija
it kā līdz 18 kg, bet veikalā pētot uzlīmes uz sēdeklīša, abas ar pārdevēju mulsām, jo tur bija citāda instrukcijas -- tām instrukcijām uzlīmēs vajadzētu būt pareizajām. Nu skaidrs.


Goldija

_juune
šajā video rakstīts, ka no 0-18...pretēji br. virz.


Leonarda
Kāpēc LV vienmēr mēģina uzvārīties vienālga uz ko, bet visvairāk uz bērniem.
ERF sēdeklīši nav lēti nekur pasaulē. Piemēram http://www.carseat.se/store.html - var palūkot cenas Zviedrijā. un es piekrītu _juune teiktajam, ka Tajā pašā laikā tie parasti ir ar gana plašu grupu pārklājumu, 0-25, 9-25 vai tml., tātad ilgākam laikam, nevis ~ 9 mēnešiem, kā lielākā daļa 0-13. piem, Multi-Tech, kādā braukā mans mazākais puika der līdz 7-8 gadu vecumam. Un Klippan grasāmies atvest uz Latviju tamdēļ, ka tā izmaksas uz vienu lietošanas gadu ir pavisam ekonomiskas, jo krēsls der no 9 līdz 36 kg, tas ir līdz 12 gadu vecumam - tas nozīmē, ka tiek iegādāts viens krēsls visam bērniņa mūžam pēc tam, kad vairs neder 0. grupas krēsls - tātad apmēram 10-11 gadiem. Un meklējam vēl citus pēc iespējas ekonomiskas klases ERF krēslus, bet kā jau teicu - visā pasaulē tie nav lēti, tamdēļ ņemiet nu par labu, ko esam atraduši vai lūkojieties, kur krēsliņu varat iegādāt gudrāk!

Goldija
Ja tas notiktu, tad uzreiz arī autokrēsliņu piedāvājums Latvijā mainītos!
ej nu zin! cerams. teorētiski tur, kur ir pieprasījums, ir arī piedāvājums. bet cik nu tagad es esmu sazinājusies ar ražotājiem, kuri ražo priekš Skandināvijas tirgus arī RF krēslus, tik mani atšuvuši diezgan kategoriski - nav mūsu tirgum domāti. pagaidām vienīgā atsaucība ir gūta Somijā. bet mēs jau tikai pāris nedēļas kā šim jautājumam esam pieķērušies, tā ka ļoti ceram ka mums izdosies to izvēli paplašināt. sevišķi uz budžeta krēslu rēķina.


_juune

Goldija
mjā, noskatījos Espiro video, vienīgais, kas mulsina, ir ka uzstādīšana ir tāda paša stila, kā 0-13 sēdekļiem, ka auto josta iet krēsliņam arī pa aizmuguri. Zviedru ERF sēdekļiem es to nekad neesmu redzējusi, tur parasti ir konstrukcija, ka auto josta iet cauri sēdeklītim tai daļai, kas bērnam sanāk zem ceļiem, un tad, lai novērstu rotēšanu, aizmugurē ir atsaites, kas stiprinās pie auto grīdas vai priekšējā sēdekļa, un daudziem vēl ir atbasta kāja -- ieguvums tajā, ka nevajag tik garu jostu, bērnam vairāk vietas kājām un arī pretrotēšanas sistēma ir spēcīgāka [piemēram šeit, Britax HighWay uzstādīšana]. Jebkurā gadījumā -- ja Espiro tiešām ir līdz visiem 18 kg, tas ir ļoti labi -- tātad ir arī kaut kas budžeta klasē. Kāju vieta gan izskatās vairāk kā tiem 0-18, kas RF ir līdz tikai 13 kg.

Pēdējās izmaiņas: _juune, 29.01.2012 15:39.


Cenas, protams – pilnīgs kosmoss

Es uz to skatos pavisam savādāk. Discovery TV bija aprādīts AS&V aviācijas bāzes kuģis. Tur kapteinis stāstīja par kuģa aizsardzības līnijām. Vispirms ir tālās darbības raķetes, ja kāds tiek tām garām, tad cīnās iznīcinātāji, lidmašīnu nenoķertos naidniekus var nomētāt ar torpēdām un lielgabalu šāviņiem, tiem kas vēl dzīvi, ir paredzēti uz klāja malas saliktie lielkalibra ložmetēji, tad apkalpe cīnīsies ar strēlnieku ieročiem un pēdējais šķērslis, pirms tikt pie stūres ir kapteinis ar 9 mm koltu

Tas šikais sēdeklis, ir tas 9 mm kolts visā tajā ķēdē. Tas ir aktuāls, ja ir ok mašīna, riepas, bremzes utt. Labākā aizsardzība pret avāriju ir tajā neiekulties

alisens

Tos sēdekļus var likt abos virzienos vai tikai pretēji braukšas virzienam?

Niks

Nezinu kā citiem, bet man liekas pilnīgi pretēji - bērnam šis sēdeklis ir kā tālās darbības reķete Tavā stāstiņā:-)

Es ar tagad kāreiz skatos pēc 2.krēsliņa. Un vienu zinu noteikti - tas būs RF krēsliņš. Pašlaik itkā izvēle krīt uz besafe izi combi x3, tīri dēl augstās bāzes (ir cerība, ka bērns labāk sēdēs krēsliņā, ja varēs redzēt pa logu:-))

Reku vēl viens interesants resurss par RF

http://rearfacing.co.uk/faqs.php

Papildināts 30.01.2012 10:16:

alisens

parsvara var likt gan tā gan tā, tikai jāskatās kā kuram un no cik lidz cik kg kā var sēdināt. Bet ir arī tādi, kurus var lkt tikai pret braukšanas virzienu.


Skatīties jau var visādi. Jūs esiet pārliecināta par savu patiesību, es palikšu pie uzskata, ka visefektīvākā aizsardzība ir proaktīvā, nevis reaktīvā. T.i. avāriju nedrīkst pieļaut, tad nevajadzēs cīnīties ar tās sekām.

Sēdeklītis ir pēdējais mazuļa cietoksnis

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18163474