|
Brauc ar jaunu volvo, bet sēdini bērnu:''kaut kādā noname sēdeklī, kurš palika mantojumā no māsas. Un jūtamies labi. Ir RF, protams'' - šis vispār iespārda!!!
Tas ka Tev ir jaunākais volvo ar visādām fīčām un riepām no augstākā plaukta pasargā Tevi un Tavu ģimeni no pļēgura izrūsējušā žigulī bez fīčām un lisām vasaras riepām no zemākā plaukta?!
Tas par to statistiku deļ ceļiem ta nav - Vācujā ir labāki ceļi, bet statistika sliktāka.
|
|
Nikss runājot par Volvo fīčām -- vai esi interesējies, kāds ir Volvo paša 1-2 grupas bērnu autosēdeklis? Tas pats Multitech [ar skatu atpakaļ līdz 25 kg]. Pats Volvo tīrā tekstā rekomendē, ka bērniem max ilgi jābrauc ar skatu atpakaļ.
|
|
Nikss avāriju nedrīkst pieļaut, tad nevajadzēs cīnīties ar tās sekām Tad ir jāsēž mājās un sēdeklīti nevajag vispār. Jo, ja arī Tu pati brauksi uzmanīgi, Tu nevari būt droša par citiem satiksmes dalībniekiem un meža dzīvniekiem uz ceļa izlecošiem un vēl kādiem neparedzamiem apstākļiem 
Un visbeidzot, informācija, kura mani pilnīgi noteikti pievērsa šim sēdeklītim bija: nevajag avāriju, lai bērns gūtu pamatīgas traumas vai pat ietu bojā, pilnīgi pietiek tikai ar strauju bremzēšanas nepieciešamību, lai izvairītos no avārijas. Rezultāts: visi priecīgi, jo izdevās nobremzēt un avārijas nebija, tikai bērns ....
Par finansēm. Es parēķināju, ka man šis variants nemaz neliekas "cena kosmosā". Jo man vairāk citu krēslu nevajadzēs. Viss. iepriekš biju skaitījusi, ka vēl 2 vajadzēs pēc paša mazākā. Te, izrādās, ne, pietiek ar šo vienu. Un naudas izteiksmē sanāk vai nu tas pats, vai arī pat lētāk un nesalīdzināmi drošāk mazulim 
Un es negribu stāvēt pie maza šķirstiņa un domāt - tak jau varēju to naudu kaut kā salasīt, tad mans mazulis tagad man klēpī sēdētu....
|
|
|
|
biinumz
30.01.2012, 14:49
emzii Bet es domāju, ka jebkurš RF krēsliņš būs drošāks par drošāko braukšanas virzienā uzstādīto krēslu. piekrītu. protams, arī RF krēslam ir jābūt puslīdz tādam, kas noturas vietā avārijas brīdī. ja aiziet pa gaisu stiprinājumi un krēsls līdz ar to aizlido pa salonu, tad jau tur vairs nekās RF neiznāk. bet tiktāl, cik tas krēsls turās vietā, tas noteikti, manuprāt, ir drošāks par jebkuru testos vislabāk performējošo FF krēslu...
|
|
emzii Interneta kaujās vienmēr uzvar tas kurš tiemin dzērāju ar kamazu vai mazu bērnu 
Jums izdevās, mani argumenti sašķida  Par Vāciju - tur ātrumi ir ievērojami lielāki, SWE ir tādi - 1/2aizmiguši
_juune Man arī tagad brauc ar skatu atpakaļ. IMHO tā nav opcija, bet obligāts pasākums
in2 volvo aprīkoju ar tiem 2 pakāpju būsterķiseniem. IMHO baigi labā fiška Cik ilgi varēsim tik pavizināsimies esošajā silītē, tad ir jau nolikts nākošais soliņš, IMHO arī atpakaļskata un tad jau uz volvo oridžinal būsterķisenu P.S....Tu patS brauksi ...
|
|
Nikss Man arī tagad brauc ar skatu atpakaļ. IMHO tā nav opcija, bet obligāts pasākums -- tas ir ļoti labi Es par to, ka pats Volvo arī rekomendē tā turpināt braukt līdz 4 gadiem Cik ilgi varēsim tik pavizināsimies esošajā silītē, tad ir jau nolikts nākošais soliņš, IMHO arī atpakaļskata -- nu, tas jau vnk super! Tik janočeko, līdz cik kg paredzētais nākamais sēdeklis šādu braukšanu pieļauj, jo daudzi pie mums tirgotie -- tikai līdz 13 kg [tāpat kā sēdekļi-groziņi 0+ grupā]. Interneta kaujās vienmēr uzvar tas kurš tiemin dzērāju ar kamazu vai mazu bērnu -- te visa diskusija ir par maziem bērniem 
|
|
Nikss
Kads te sakars ar uzvar, neuzvar. Mans mēŗkis nebija te kādu uzvarēt. Vienkārši ir skaidrs, ka Tu pa ielu nebrauc viens pats un tas vai avarēsi vai nē, nav atkarīgs tikai no Tevis - lūk šo es gribēju pateikt. Tas ko minēju bija vienkārši pretstats tavam jaunajam volvo ar augstā plaukta riepām:-)Un galu galā tas krēsliņš jau nav jālieto, lai avarētu - bet ja nu gadās!
Ātrumi, ceļu kvalitāte, auto teh stāvoklis utt - tās jau ir pavisam citas tēmas, kuras te labāk neapspriedīsim.
|
|
serena26
30.01.2012, 15:18
Jā, par to kamazu un mazu bērnu... No vienas puses, protams, runājam pārspīlējumos. No otras - ja tā traģēdija negadīsies, tad jau mums vispār sēdeklīšus tjipa nevajadzēja. Un cerams, nevajadzēs. Bet, ja nu tomēr... To jau neviens nezina, kurš būs tas nelaimīgais, kam gadīsies avārija, jo viena lieta ir uzmanīties pašam (piekrītu, ka tas dod savus 80% drošības), bet otra lieta - ir jau vēl pārējie satiksmes dalībnieki, suņi, brieži un mazi bērni, kas mēdz izskriet uz brauktuves. Es mūžā esmu kā pasažieris bijusi avārijā, kas objektīvi vērtējot bija šofera vaina (nepareizi izvēlēts braukšanas ātrums ir apledojuša ceļa - nespējām apstāties un ieskrējām smagajā, kurš tika vilkts ārā no grāvja, aizšķērsojot visu ceļu). Esmu arī bijusi pasažieris avārijā, kur pilnībā bija vainīgs otrs šoferis (mēs stāvējām pie luksofora un viens BMW ietriecās pakaļā - puisim mēnesi kā tiesības iegūtas). Esmu arī smagi bremzējusi gan dēļ brieža, gan dēļ maza bērna, kurš izrāvās mammai no rokas un izskrēja uz ielas pilsētā. Bremzes man ir labas, bet tagad lasot, domāju - ui, cik labi, ka toreiz mašīnā nebija mans 1,5 gadus vecais puika sēdeklītī braukšanas virzienā. Tā nu piekrītu, ka sēdeklītis ir pēdējais bastions un, nedod Dieviņi, ka viņu vajadzēs. Bet, ja vajadzēs, tad var censties arī to ielikt labu un drošu, cik nu atļauj līdzekļi.
|
|
Nikss Vācijas un Zviedrijas statistikas salīdzinājumu parasti piesauc sekojoša iemesla pēc: dati parāda, ka vecuma grupā līdz 1 gada vecumam ievainojumu līmenis aptuveni sakrīt, bet nākamajās vecuma grupās bērniem Vācijā tas ir daudz lielāks. Ja iemesls būtu tīri satiksmes drošība, ceļi, būtu sagaidāma korelācija visā vecumu reindžā. Tāpēc izskatās, ka tam, ka ap 1 gada vecumu vācu bērni pārsēžas sēdekļos ar skatu uz priekšu, ir liela nozīme. Diemžēl es to grafiku vairs nevaru atrast vnk linkā -- šajā Volvo sagatavotajā PDF tas ir 20. lapaspusē. Pēdējās izmaiņas: _juune, 30.01.2012 16:05.
|