Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Matemātikas uzdevumu risināšana (kopīgiem spēkiem)

Četri vēji

Četri vēji

Hipotenuza

Tu varētu iet savu sāpi izbļaut (jo rakstīšana ar lielajiem burtiem internetā ir kliegšana) kur citur, un nepiesārņot šo tēmu?

Piedod, bet te neinteresē Tavas pārdomas par to, kas un kā kādreiz bija, kāda grimusi paaudze te visi ir utt. Te risina uzdevumus. Kopīgiem spēkiem. Bļaustīties vari iet Pļāpiņā vai Kašķī - atkarībā no noskaņojuma, no Mēness fāzes un citiem faktoriem.


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt


Hipotenuza

PAR BUMBĀM-- manupratelementārs uzdevums par objektiem un 2 to parametriem--((sudoku risinot cipariem --to 9 komplektiem (1-9 ) katram ciparam ir pa 3 paramertri kas jāievariē pa rindām-kolionām-kvadratiem))

formali loti līdzīgi kā sistemas sastada ar 2 nezinamiem mainīgajkiem --izteikumi pa pa pariem kā vienadojumu sistēmas

Dots: ka 10 bumbām parametri ir (( SARKANAS un LIELAS))

kopā 25 SARKANAS un 75 ZILAS bet ielās/mazās pa 50%no kopsk

Risinajums ::

JA 10 SARKANAS LIELAS TAD 25-10= 15 SARKANAS MAZAS ===>>

JA 10 SARKANAS LIELAS TAD 40 ZILAS LIELAS===> kopā 50 lielas====>> ATLIEK SECINĀT KA 35 ZILAS MAZAS (( 75-40=35 )) ============================================================== PĀRBAUDE :: 35 ZILAS MAZAS +15 SARKANAS MAZAS = 50mazas

10 SARKANAS LIELAS +40 ZILAS LIELAS = 50lielas

15+10=25 SARKANAS

35+40 =75 ZILAS

ATBILDE:: no dotā izriet ka veikalā 35 zilas un mazas bumbas


Papildināts 24.05.2021 10:36:

CIK VAR CĪNĪTIES AR GALVAS TARAKĀNU IZMURGOTĀM PROBLĒMĀM ?? AR IZMURGOTĀM DISKRIMINBĀCIJĀM--.APDRAUDFĒJUMIEM ''TIESĪBU AIZSKARUMIEM ------ NUPAT BNANALU ARITMETIKU TAISĀS SAGANĪT DĒĻ DAŽU GALVAS TARAKĀNIEM UN TO IZMURGOTIEM FAMTOMIEM -----------manuprat problēma ir NEKULTURĀLS '' nearitmētisks pieraksts'' -- algebru tā raksta --- algebra ir universāla -- to ar paviršu pierakstu nav iespējams sagānīt -- algebrā ir tikai summas un reizinājumi ( T S DALĪJUMI ARĪ IR REIZINĀJUMI --PIEREIZINĀTI ''ZEM STRĪPAS"" --- vnk no tā jāsak dancot ----0-----------------------------------------------------------------------------------

un no ''aritmetikas pamatteorēmas '' JA PROBLEMA SMAGĀKA -- katru summu /skaitli var sadalīt reizinātajos (( KATRS REIZINAJUMS IR SUMMA))---- un vnk debates atkrīt dabiski dēļ acīķmredzamības un vispārējas viennozīmības

8 : 2 (3 - 1) + 8 : 2 (3 + 1) = ? es vnk ļoti mīlu daļskaitļos operēt --- visur - ALGEBRAS PRINCIPI ĻAUJ VISU KO VIENKĀRŠOT UN RACIONALIZĒT - dalīšanas divpunktes zīmes viertā vnk ieraksta daļas svīru - dalītajus zem strīpas ((NEATKARĪGI NO CIK REIZINĀTAJIEM TIE SASTĀV --dalamos virs ----- ĒRTI saīsināt utt utml PĀRKRAMĒT SKAITĻUS UN VESELU IZTEIKSMJU DAĻAS BEZ RĒĶINĀSANAS KĀ LEGO KLUCĪŠUS ---''VESELĪGS SLINKUMS '' KĀ RELIĢIJA --- ((RIEBUMS NO MAZAJAM KLASĪTEM PRET ARITMETIKU UN SAISTĪTO PIERAKSTU UN ĀBEČNIEKU FIGŅU-- PRET ALGEBRU RIEBUMA NAV ))

a:d (t-v) + a: d (t+v) ====== a/d (t-v) + a/ d (t+v)

ATBILDE 8 / (2 * (3-1)) + 8/ ( 2* (3+1 )) ==>>8/2 + 8/4

vienado saucējkus 16/4 +8/4 = 24 /4 ===> 6

Papildināts 24.05.2021 10:43:

ATBILDE 8 / (2 * (3-1)) + 8/ ( 2* (3+1 )) ==>>8/2 + 8/4

vienado saucējkus 16/4 +8/4 = 24 /4 ===> 6 <===== UN KĻUDA IESPRŪK VNK AIZ RIEBUMA PRET ŠO MĀKSLĪGI IZMURGOTO ''PROBLĒMU"---


Ir ļoti kaitīgi neiet uz balli, ja ļoti gribas!

Hipotenuza

ČETRU VĒJU OTRAIS RISINĀJUMA VARIANTS IR NELIKUMĪGS NO ZINĀTNES VIEDOKĻA --varbūt ka iespējams bet uzdevums ir form,ulēts ar ''IR"" nevis ''var būt kautkā tā "" -- NO FILOZOFIJAS VIEDOKĻA -domu gajierns nelikumīgs --- JEBKAS KO IZDARA VAI IEGŪST AR DALĪŠANAS DARBĪBU MOMENTĀ ZAUDĒ JEBKURU SAIKNI AR FIZISKO REALITĀTI ----es īsti pat neiedziļinājos --vnk konstatēju ka 2 VARIants jau ar pirmo soli ''iebrauc abstraktā varbūtību pasaulē'' kas pēc uzdevuma formulējuma nav pieļaujama -- FALŠU IZMURGOTU PIEŅEMUMU PASAULĒ --SIMULAKRU PASAULĒ KAS EKSISTĒ TIKai galvās --- darīt secinājumus izejot no formala ciparu darījuma 75/25=3 nav vnk zinātnisdka metode ---- zinātne nodarbojas tikai ar to kas ir -- un mATEMATIKAI IR VĒRTĪBA TUIKAI TIK CIK TS ZINĀTNE TUR MATEMATIĶUZS UN VIŅU KARI PRODUCĒT ''FORMĀLI PAREIZUS SUŅA MURGUS ĪSĀ P[AVADĀ --- FIZIĶI MATEM,ATIĶUS VNK TUR CIEŠI AIZ APKAKLES UN LIEK KARTPOT REĀLO LIETU P[ĒTĪJUMIEM 0000 RISINĀJKUM, s PĒC 2 VARIANTA VNK IR IEBRAUCIS ABSTARAKTU VARBŪTĪBU LAUKĀ --- 2 VARIANTA MATEMATIKA PRETENDĒ UIZ ''ZINĀTNI PAR NEKO''' --NORMĀLI FIZMATI VNK ŅIRGĀJAS PAR skolas spamu jeb

'''UZDEVUMIEM PAR NEKO'' kuri pat EKSAMENOS NĀK --- SEVIŠĶI ''FOXFORD''' TRUŠINS---- FIZMATS LĪDZ KAULU SMADZENĒM -- MAN GAN SAVATEJEVS PATĪK UN VIŅA ''KAUKĀŽIEŠA MANIERES"" https://m.youtube.com/watch?v=5TSCZBmTa8g&list=PL66kIi3dt8A4jOEOQRTd0_f0Dhos6QYwl&index=1

'---


Ir ļoti kaitīgi neiet uz balli, ja ļoti gribas!

Četri vēji

ATBILDE 8 / (2 * (3-1)) + 8/ ( 2* (3+1 )) ==>>8/2 + 8/4 vienado saucējkus 16/4 +8/4 = 24 /4 ===> 6
Kļūda pašos pamatos, jo darbība ir

a : b x c, nevis a : (b x c)

a : b x c = a/b x c = ac / b


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt


Hipotenuza


ČETRU VĒJU OTRAIS RISINĀJUMA VARIANTS IR NELIKUMĪGS NO ZINĀTNES VIEDOKĻA --varbūt ka iespējams bet uzdevums ir formulēts ar ''IR"" nevis ''var būt kautkā tā "" -- NO FILOZOFIJAS VIEDOKĻA -domu gajierns nelikumīgs --- JEBKAS KO IZDARA VAI IEGŪST AR DALĪŠANAS DARBĪBU MOMENTĀ ZAUDĒ JEBKURU SAIKNI AR FIZISKO REALITĀTI ----es īsti pat neiedziļinājos --vnk konstatēju ka 2 VARIants jau ar pirmo soli ''iebrauc abstraktā varbūtību pasaulē'' kas pēc uzdevuma formulējuma nav pieļaujama -- FALŠU IZMURGOTU PIEŅEMUMU PASAULĒ --SIMULAKRU PASAULĒ KAS EKSISTĒ TIKai galvās --- darīt secinājumus izejot no formala ciparu darījuma 75/25=3 nav vnk zinātnisdka metode ---- zinātne nodarbojas tikai ar to kas ir -- un mATEMATIKAI IR VĒRTĪBA TUIKAI TIK CIK TS ZINĀTNE TUR MATEMATIĶUZS UN VIŅU KARI PRODUCĒT ''FORMĀLI PAREIZUS SUŅA MURGUS ĪSĀ P[AVADĀ --- FIZIĶI MATEM,ATIĶUS VNK TUR CIEŠI AIZ APKAKLES UN LIEK KARTPOT REĀLO LIETU P[ĒTĪJUMIEM 0000 RISINĀJKUM, s PĒC 2 VARIANTA VNK IR IEBRAUCIS ABSTARAKTU VARBŪTĪBU LAUKĀ --- 2 VARIANTA MATEMATIKA PRETENDĒ UIZ ''ZINĀTNI PAR NEKO''' --NORMĀLI FIZMATI VNK ŅIRGĀJAS PAR skolas spamu jeb

'''UZDEVUMIEM PAR NEKO'' kuri pat EKSAMENOS NĀK --- SEVIŠĶI ''FOXFORD''' TRUŠINS---- FIZMATS LĪDZ KAULU SMADZENĒM -- MAN GAN SAVATEJEVS PATĪK UN VIŅA ''KAUKĀŽIEŠA MANIERES"" https://m.youtube.com/watch?v=5TSCZBmTa8g&list=PL66kIi3dt8A4jOEOQRTd0_f0Dhos6QYwl&index=1

'---


Ir ļoti kaitīgi neiet uz balli, ja ļoti gribas!

Hipotenuza

Nu parasti šādus risina, sastādot sistēmu (un to mācās 9.klasē - vienādojumu sistēmas).

x... tik minūtēs var visu izdarīt Zelma viena

y... Alma

1 minūtē: 1/x + 1/y = 1/18 (jo darbs ir viens vesels)

norādītajos laikos: 6/x + 16/y = 2/3

Šajos divos vienādojumos x un y ir tas pats, tāpēc sistēma.

Tālāk jau tehniskas dabas risināšana, kur beigās jāsanāk, ka x = 45 un y = 30. Ievieto un pārbauda savu risinājumu, vai tiešām darbojas.==========wolframalpha SAKA KA DARBOJAS KAUT GAN JA LIEK MERVIENĪBAS PAREIZUMS NEŠKIET ACĪMREDZAMS 1/x + 1/y = 1/18 ..... ŠEIT TIEK SUMMĒTI ĀTRUMI -- 1 DARBS/LAIKIEM IZTEIKSMEI IR FIZIKALA JĒGA

BET ŠEIT IR BEZJEDZĪGA IZTEIKSME 6 MINŪTES /X MINŪTES + 16 MINŪTES/ 18 MINŪTĒM = 2/3 KOP-Darba ((( absurds nelegals izteikums '' ''reizes +reizes '' nekad summā nevar dot '' DARBA DIMENSIJU''----KURŠ MANI PĀRLIECINĀS PAR TO KA DOMU GAITA IR LEGALA --- skaitliski pareizu rezultatu var samuhļit arī ''čerez žopu''

https://www.wolframalpha.com/input/?i=6%2Fx+%2B+16%2Fy+%3D+2%2F3+%3B%3B++1%2FX+%2B1%2FY+%3D+1%2F18


Ir ļoti kaitīgi neiet uz balli, ja ļoti gribas!

Četri vēji

Oi, te pat pierādīt neko negribas.

Nav vērC.

Pilnmēness kad beidzas? Trešdiena? Tad piekāpšu te ceturtdien, ja kādam ko steidzamāk vajag, eksistē Cāļpasts.


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt

Hipotenuza

atbildot NAGLAARVĪTNI -uz ""-Es saprotu "shematisku nozīmi", - plus mīnus apmēram šitā -, bet konkrētajiem dotajiem ir pilnīgi cits zīmējums. OK, tātad šādus uzdevumus risina pēc skaitļiem, abstrakti pieņemot, ka 30 vai 70 grādi - nav svarīgi. Labi, paldies, būšu zināt.

Vienkārši manam eksaktajam prātam tas nav saprotams, kaut gan saprotu pat lodveida zirgu vakuumā "".-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- šitadus uzdevumus nerisina ''abstrakti pēc skices kas dota ilustracijai''' --- kopš antīkiem laikiem ģeometrijas uzdevumus risina neabstrakti-- pašrocīgi izpildot ar savu roku maksimāli tuvu konstrukciju pēc uzdevuma dotajiem -- šai gadījumā arī ''modernās izglītības laikos'' uzdevums ir par 2 krusteniskām hordām riņķī -ļoti līdzīgs skicei -- tikai ja tos 50 un 70 grādu leņkus atliek ar palīglīnijām un burtus uzliek -- to kārtība vairs neadbilts ilustracijai --vienas hordas galu apzīmējumi vietām nomainās ---- ''Jūsu ''eksaktais prāts'' spēj saredzēt lodveida zirgu vakumā --bet ne to ka apzīmejumi vietām nomainās ja patiesi eksakti seko uzdevuma dotajiem un atbilstoši tiem izdara konstrukciju '' ====>> kā viems profesors esot teicis studentam-- ''labāk nodarbojieties ar mākslu -- priekš matematikas jums ir par maz iztēles spēju'' ----- pierādijums trīsstūru līdzībai vai tās neiespējamībai būs ĶĒPĪGS-- VNK DVESELES SPĒKU ŠOBRĪD NAV TUR PIEDOMĀT


Ir ļoti kaitīgi neiet uz balli, ja ļoti gribas!

Četri vēji, palīdzi, lūdzu tikt galā ar šo teksta uzdevumu. Ar 3 pieaugušajiem nevarējām vienoties par pareizu risinājumu. Iepriekš pateicos!

"Viens vilciens, kura garums ir 1,8 km, brauc ar ātrumu 80 km/h; tam pretī brauc otrs vilciens, kura garums ir 2,1 km ar ātrumu 100 km/h. Cik ilgs laiks paiet, kamēr vilcieni viens otram pilnibā pabrauc garām?"


Četri vēji

Ja tagad parezi par šo domāju, tad sāls ir tajā, ka jāizmodelē šī kustība. Sanāk, ka no tā brīža, ka abi ar "deguniem saskaras", pirmais process ir, ka katrs no viņiem pabrauc 1,8 km (garākajam deguns pie īsāka beigām). Bet garākajam vēl atlikuši 0,3 km. Tas nozīmē, ka šo attālumu jānobrauc uz abiem - katram 0,15.

Rezultātā, pabraucot vienam otram garām, katrs būs nobraucis 1,95 km. Tālākais jau skaidrs, ne?


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18206573