Pirms jautā par tehniskām problēmām, ielūkojies šeit! (FAQ)

Administrācija

Slēdza Administrācija.
Administrācija

Ziņojot par kļūdām un problēmām, iespēju robežās norādiet datora operētājsistēmu un pārlūkprogammu. Tas paātrinās kļūmju novēršanu.

Kāpēc es nevaru ielogoties savā Cālis.lv profilā? Lietotāja vārdu un paroli atceros un rakstu pareizi, bet netieku iekšā.


Ja cilvēks nav ielogojies savā Cālis.lv profilā 12 mēnešus pēc kārtas, sistēma šo reģistrāciju automātiski un bez brīdinājuma dzēš ar visu saturu (vēstulēm, bildēm, cāļnaudām utt.).

Ja portāla apmeklētājs pēc 12 mēnešu prombūtnes vēlas atgriezties Cālis.lv kā reģistrēts lietotājs, nepieciešams reģistrēties no jauna. Var izvēlēties iepriekšējo lietotāja vārdu, ja vien tas nav jau aizņemts.

Neatceros savu paroli. Ievadu nepieciešamo informāciju, lai parole tiktu atgādināta e-pastā, bet šis atgādinājums tā arī neatnāk.

1. Iespējams, ka apmeklētājs savā Lietotāja centrā ir norādījis nepareizu vai neeksistējošu e-pastu. Paroles atgādinājums tiek nosūtīts uz e-pastu, kas norādīts Lietotāja centrā. Ja zināt, ka esat norādījis nepareizu e-pastu, sazinieties ar mums: info@calis.lv.

2. Ja cilvēks nav ielogojies savā Cālis.lv profilā 12 mēnešus pēc kārtas, sistēma šo reģistrāciju automātiski un bez brīdinājuma dzēš ar visu tās saturu (vēstulēm, bildēm, cāļnaudām utt.). Ja reģistrācija vairs neeksistē, paroles atgādinājums netiek sūtīts.

Kā nomainīt paroli?

Ievadiet nepareizu lietotāja vārdu un/vai paroli. Kad sistēma vaicās, vai aizmirsāt paroli, atbildiet apstiprinoši un sekojiet norādēm. Pirms tam pārbaudiet, vai jūsu Lietotāja centrā norādīta pareiza un eksistējoša e-pasta adrese. Paroles atgādinājums tiek sūtīts uz šo adresi. Ja adrese nebūs pareiza, paroles atgādinājums netiks piegādāts. Ja zināt, ka esat norādījis nepareizu e-pastu, sazinieties ar mums: info@calis.lv.

Kā kļūt par “Pastāvīgu apmeklētāju”?.

Statusu “Pastāvīgs apmeklētājs” iegūst reģistrēti lietotāji, kuri vismaz 3 mēnešus pēc kārtas ir aktīvi portāla apmeklētāji – Forumā izveidojuši jaunas diskusijas un piedalās citu lietotāju izveidotās diskusijās (tēmas Grupās, Tirgus laukumā, Pļāpiņā un Kašķī netiek ieskaitītas) ar komentāriem. Minimums ir 30 jaunas diskusijas/komentāri.

Kādas ir Pastāvīga apmeklētāja priekšrocības?

Portāla lietotāji ar statusu “Pastāvīgs apmeklētājs” var pozitīvi vai negatīvi novērtēt pārdevējus un pircējus, kas darbojas Cālis.lv Foruma Tirgus laukumā, kā arī ievietot savā parakstā linkus.

Nevaru pozitīvi/negatīvi novērtēt pārdevēju. Nav tādas opcijas. Kā lai to izdaru?

Novērtēt pārdevēju ar +1 vai –1 var tikai portāla lietotāji ar statusu “Pastāvīgs apmeklētājs”.

Statusu “Pastāvīgs apmeklētājs” iegūst cilvēki, kuri vismaz 3 mēnešus pēc kārtas ir aktīvi portāla apmeklētāji – Forumā izveidojuši jaunas diskusijas un piedalās citu lietotāju izveidotās diskusijās (tēmas Grupās, Tirgus laukumā, Pļāpiņā un Kašķī netiek ieskaitītas) ar komentāriem.

Pasūtīju kodu, lai papildinātu Cāļkontu un iegūtu cāļnaudas (CN), ievadīju ailē “Pārbaudīt kodu”, bet tas nedarbojas (sistēma norāda kļūdas numuru). Ko iesākt?

99% gadījumu kods ievadīts neprecīzi. Kods jāieraksta ailē “Pārbaudīt kodu”. Jābūt precīzi 9 cipariem bez nejauši iekopētām tukšumzīmēm vai liekiem simboliem. Uzmanīgi pārbaudiet, vai ievadīti visi 9 cipari! Ja viss ir pareizi, bet kods vienalga netiek pieņemts, sazinieties ar mums: info@calis.lv.

Pasūtīju kodu, lai papildinātu Cāļkontu un iegūtu Cāļnaudas (CN), bet kods netiek piegādāts. Ko iesākt?

Kodus nodrošina un piegādā SIA “Mobilie pakalpojumi”. Atkarībā no mobilā telefona operatora vai bankas, kods tiek piegādāts līdz 2 stundu laikā. Parasti tas pienāk uzreiz, bet dažkārt aizkavējas tehnisku iemeslu dēļ. Ja kods nav piegādāts pēc 2 stundām:

Pasūtot ar SMS, pārliecinieties, ka

  • jūsu mobilā telefona operators/pieslēgums atļauj pasūtīt paaugstinātas maksas pakalpojumus
  • jūsu kartē pieticis līdzekļu koda pasūtīšanai
  • jūsu telefona atmiņa nav pilna un SMS ar kodu var pienākt
  • (ja jūsu telefons to prasa), ir nosūtīts apstiprinājuma SMS, ka piekrītat paaugstinātas maksas pakalpojumam

Pasūtot ar internetbanku, pārliecinieties, ka

  • jūsu Cālis.lv Lietotāja centrā ir norādīta pareiza un precīza e-pasta adrese. Kods tiek sūtīts uz e-pastu, kas norādīts Jūsu profilā. Kods tiek sūtīts vienu reizi. Ja e-pasta adrese norādīta nepareizi, kods netiks piegādāts un tas netiks kompensēts
  • Vēstule ar kodu nav nonākusi pie mēstulēm

Ja viss iepriekšminētais ir kārtībā, bet koda joprojām nav, lūdzu sazinieties ar mums: info@calis.lv

Ievietoju sludinājumu, bet tas ir pazudis! Ko iesākt?

Sludinājumu ievietošana portāla Cālis.lv Tirgus laukumā ir maksas pakalpojums, kam ir noteikts termiņš. Gandrīz visās Tirgus laukuma sadaļās sludinājuma termiņš ir viena nedēļa.

Pirms sludinājuma ievietošanas sistēma sniegs paziņojumu, cik ilgi sludinājums būs derīgs un cik tas maksā. Pēc šīs paziņojuma apstiprināšanas, sludinājums tiks ievietots Forumā.

Ievietotā sludinājuma termiņu vienmēr varat apskatīt ievietotās tēmas labajā pusē (spiežot uz simbola Pulkstenis).

Sludinājuma termiņu iespējams pagarināt par atsevišķu samaksu.

Ja sludinājumam nav beidzies termiņš, bet tā nav, iespējams, ka pārkāpti portāla Cālis.lv noteikumi (http://calis.delfi.lv/portala-noteikumi/pasiem-slinkakajiem/

) un moderatori šo tēmu dzēsuši.

Kāpēc es nevaru labot savu ievietoto diskusiju?

Autors savu paziņojumu/jaunu tēmu var labot, kamēr zem tās nav ievietoti komentāri. Līdz ko tēmai ir komentāri, pirmo paziņojumu labot nav iespējams.

Esmu ieraudzījis kādā no Foruma diskusijām pārkāpumu (http://calis.delfi.lv/portala-noteikumi/pasiem-slinkakajiem/). Kam to paziņot?

Par pārkāpumiem aicinām ziņot portāla Cālis.lv moderatoriem. Katram komentāram blakus lietotājvārdam ir “info” simbols, zem kā atrodas ziņot moderatoram. To nospiežot, parādās iespēja īsi paskaidrot ziņojuma iemeslu.

Ko nozīmē temperatūra zem portāla apmeklētāja bildes?

Cāļtemperatūra ir opcija, kas ļauj ignorēt portāla apmeklētājus, kuru ievietotās tēmas un komentārus dažādu iemeslu dēļ nevēlaties redzēt un lasīt. Lai ignorētu konkrētu lietotāju, šī cilvēka ievietotā komentāra augšpusē blakus lietotājvārdam ir “info” simbols, kur jāizvēlas – bloķēt. Pēc tam attiecīgā lietotāja komentāra vietā sistēma rādīs tekstu: “Paziņojums no x nav parādīts”

Cāļtemperatūra kāpj atkarībā no tā, cik daudzi portāla lietotāji konkrēto cilvēku ignorējuši.

Pastāv iespēja arī noņemt ignorēšanas opciju. To var izdarīt, atverot savu Lietotāja centru un izvēloties sadaļu “Melnais saraksts”, vai nospiežot uz jautājuma zīmes, kas ir blakus “Paziņojums no x nav parādīts”.

Tur parādīsies saite uz jūsu melno sarakstu.

Kā nomainīt lietotāja vārdu/niku/segvārdu?

Lietotāja vārdu nomainīt nav iespējams. Ja nevēlaties dzēst esošo profilu, varat reģistrēt otru profilu ar vēlamo lietotāja vārdu.

Jāņem vērā, ka – ja kādā no profiliem nebūsiet ielogojies 12 mēnešus pēc kārtas, sistēma šo reģistrāciju automātiski un bez brīdinājuma dzēsīs ar visu tās saturu (vēstulēm, bildēm, cāļnaudām utt.).

Nevaru ierakstīt komentāru diskusijā par Koppasūtījumiem. Parādās paziņojums: “Jūs nevarat rakstīt šajā forumā. Ja uzskatāt, ka tā ir kļūda, lūdzu kontaktējieties ar administrāciju.”

Tēma, kurā neizdodas pievienot komentāru, atrodas slēgtajā grupā “Koppasūtījumi”.

Portālā Cālis.lv ir 2 kopā pirkšanas forumi:

Koppasūtījumi (http://calis.delfi.lv/grupas/grupa/216-koppasutijumi/), kas ir slēgtā grupa, kurā iepriekš nepieciešams pieteikties, lai varētu piedalīties grupas diskusijās.

Koppirkumi (http://calis.delfi.lv/forums/265-koppirkumi/), kas atrodas publiskā foruma Tirgus laukumā. Šeit ierakstīt komentāru var jebkurš reģistrēts portāla lietotājs bez iepriekšējas pieteikšanās.

Pēdējās izmaiņas: Administrācija, 20.07.2017 12:49.


Jūs nevarat rakstīt šajā tēmā, jo tā ir slēgta.
18226725