Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Hemoglobina pacelsana!

Diaana

Labdien! Iesakiet ludzu kaut ko no tautas metodem ka pacelt hemoglobinu,bet vel vairak ferritinu,dzelzs rezerves man praktiski nav un hemoglobins lidz ar to ari pazeminats.Tagad uz pavasari jutams tads nogurums.Meginaju gan dzert natru teju,bet vina man liekas tik pretiga,ka nevaru vinu ipasi iedzert,Ho Fi dzeriens ari ir meginats.Tabletes ari sad tad lietoju.Varbut ir kads vel lidzeklis kas palidz saja problema?Ludzu padalaties!

No uztura dzelzi pavairo ķirbju sēklas, rieksti, dzērvenes, paprika, zemenes (sevišķi meža), zaļumi, granātāboli, olas, sarkanā gaļa, medus. Ja esi grūtniece, nātres jālieto ļoti uzmanīgi... lai gan tas ir labs līdzeklis... es tās lietotu nātru pesto veidā (svaigas nātrītes, drusku riekstu (es ņemu valriekstus), bazilika lapiņas, ķiploku, olīveļļu un drusku sāls sablendē) vai kokteilī - sablendē banānu, karoti citrona sulas, medus, lielu sauju nātrīšu, pusglāzi ūdens, gabaliņu ingvera, sauju zemeņu vai mango, vai plūmju, vai upeņu... ņammm labu apetīti...

Kukazhaa

Diaana
prosa, bet ne pienaa vaariita. Ar blendereetiem zhaaveetiem augljiem ievaariijuma vietaa, glaazi svaigi spiesta sula klaatu.


Quot homines, tot sententiae.

mēnestiņš

Vēl dzelzs ir aprikozēs, arī žāvētajās. Man tā pati problēma ar dzelzi. Bet tagad cenšos katru rītu izdzert glāzi zaļā kokteiļa ar nātrēm, banānu un divām datelēm. Pēc laika iešu nodot analīzes, tad redzēs vai nātres būs palīdzējušas.


Ir tikai mirkļi pelēcīgi, bet visa dzīve- skaista.

mēnestiņš
Vai varat aprkastit ka taisat so kokteili?Jalej kaut kas klat vel?

Dzirdeju,ka palidz vel viges,tagad biju dzerusi granatabolu sulu.Vel lasits,ka var samalt grikus un to pulveriti est.Viss tikai jasak meginat.Cerams,ka kaut kas ari lidzes.

Es daru tā -Salasu katruvakaru sauju nātres (ziemā liku saldētas no saldētavas), piegriežu banānu, dažreiz apelsīnu, var pielikt dateles (tagad rimi redzēju pilns ar dateļu kastītēm) un nedaudz ūdeni, sablendēju. Sākumā liec nātres mazāk, lai pierastu pie garšas, tad jau vari to daudzumu palielināt.

Susurrins

Gaļas produkti, bietes (biešu salāti, zupas), zemenes, spināti, topinambūrs.

Tagad it īpaši dārza sezona sākas - var iegūt vietējos.

Es lietoju arī izrakstīto FERRUM LEK ,bet papildus lietoju arī uzturā šos produktus. Mēģinu arī tagad, lai nebūtu atkal nodzīts dzelzs un neskrietu pēc zalēm,kuras pēc vairākkārtējas lietošanas, liekas jau pretīgas.

Varu ieteikt Floradix, spirulīnu, bietes, dzērvenes, medu un valriekstus ar aprikozēm kopā. Ļoti labs ir arī šķidrais skuju koku hlorofils un makas pulveri.

Visu kopā gan nevajadzētu, bet divus dažādus uztura badātinājus lietoju gan + sekoju uzturam. Spirulīnu gan nevar saukt par uztura bagātinātāju, to liku klāt kokteiļiem un ēdu tāpat.

Tumši zaļi dārzeņi-spinātu lapas, piemēram. Visu veidu pupiņās ir daudz dzelzs, vairāk kā jebkurās gaļās.
Kofeīns pasliktina dzelzs uzsūkšanos organismā tāpēc stundu pirms un stundu pēc ēšanas nevajadzētu dzert ne kafijas ne tējas (ja nu tikai bez-kofeīna versijas). C vitamīns no otras puses palīdz dzelzim uzsūkties organismā, bet tikai tam, kas nāk no augiem, nevis tam, kas no dzīvniekiem. Ja ēd pupiņas un tumši zaļus dārzeņus (vai citus augus, kur daudz dzelzs), tad pēc maltītes vajag vienkārši apēst kādu apelsīnu, tas ļoti var palielināt uzsūkšanos vai tējas vietā dzert pie maltītes citronūdeni. Veseli augļi ir labāki par sulām, jo spiežot sulas tiek izmesti daudzi vitamīni un minerālvielas, tāpēc labāk apēst veselu apelsīnu, nekā glāzi apelsīnu sulas, īpaši ja no koncentrāta.
Vēl var būt arī B12 trūkums, kas ietekmē sarkanos asinsķermenīšus un izraisa anēmiju. B12 nāk no baktērijām augsnē un ja dzer ūdeni no akas, tad vajadzētu būt labos līmeņos. Vēl dabā kādreiz bija arī gaļā, jo dzīvnieki ēda zāli no zemes un pietiekoši daudz zemi arī. Mūsdienās lielveikalos pirktie, plastmasās tītie gaļas gabali nāk no dzīvniekiem, kas sauli redzējuši tikai ceļā uz kautuvi un visu mūžu dzīvojuši uz betona grīdām un baroti ar kukurūzu un graudiem. Viņiem dod B12 uztura bagātinātājus, tas ir vienīgais iemesls, kāpec gaļā tagad ir B12. Bet parasti lieto lētākus veidus, kas nemaz tik precīzi nav izmērāmi. Lielākā daļa pasaules iedzīvotāju nesaņem pietiekoši daudz B12. Vajag pameklēt labus uztura bagātinātājus tam. Vajag uzmanību pievērst lai tas būtu tieši Cyanocobalamin B12. Parastam pieaugušajam vajag vainu 250 mikrogramus B12 1x/dienā vai 2500 mikrogramus B12 1x/nedēļā.

kāpēc vajag tautas metodes ja vaina nopietna? jāmeklē iemesls, kāpēc neuzsūcas. Visbiežāk tās ir pārtikas alerģijas, jāierobežo ēdienkarte attiecīgi.

Labi pacēla rādītājus Chela Ferr

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18245958