Kompetenču izglītības būtiskākie trūkumi un priekšrocības.

bumburums

Slēdza Vējš vītolos: "Dublēta tēma".
aiviekste

Kā es to redzu (esmu iedomājusies, kā būtu jāmāca bērni), nav jau tā, ka neko nemācīties no teorijas, bet būtu atšķirīga pieeja mācīšanās veidā. Ja šobrīd Tu fizikas/ķīmijas stundā iekal sausu formulu, eksāmenā to atstrādā, bet pēc tam uzreiz aizmirsti, tad otrajā variantā tā formula atcerās un aizķeras galvā uz praktisko piemēru, eksperimentu, laboratorijas darbu pieredzes. + ar izveidotu sapratni, kā tas darbojas jebkurā no citām sfērām.


Sieviete, mamma, darbiniece. 
Saimniece Egitas Virtuvē.

skan jau ideāli, bet cik tas ieviesīsies? cik skolotāji, īpaši vecās paaudzes, būs gatavi tam?

es, piemēram, atceroties savus skolotājus, kas vēl strādā, daudz nespēju iztēloties šādās mācību procesa attiecībās. viena pat neieskaitīja atbildi, ja nebija precīzi tādā kārtībā un vārdiem kā grāmatā vai no viņas stundu pierakstiem.


When I was a child I bred a whore in my heart A stillborn child I gasp for - The devil into my spiracle

Danais

Vai tiešām jums liekas, ka jūs vienīgie zināt ka ir tādas pamatzināšanas?

Jūsuprāt reizrēķins ir jāiekaļ? Piedodiet, bet to es nekad pati neesmu kalusi, un bērniem neliku. Reizinājums jāprot izrēķināt. Jo tikai rēķinot bērns pratīs rīkoties nestandarta situācijā. Visa šī kalšana no galvas ir padomju palieka, piedodiet. VISU var iemācīties savādākām metodēm- arī aksiomas.


Es par zvēriem

Kārtējie liberālisma iedvesmotie reformatori.

Jā, mēs daži zinām, kas ir pamatzināšanas. Un ir kaut kads vecums, ka ir jāzin reizrēķins un jāprot uz papīra sareizināt arī divu un trīs ciparu skaitļus, bez kalkulatora telefonā. Tāpat katrai nozarei ir zināmi likumi, kuru zināšana palīdz to izprast.

Ir tādas teorētiskas tēzes, ka nav jau nekā tāda noteikta, absolūta, zināšanas ir relatīvas, neviens visu nevar zināt, viss notiek relatīvās situāciju attiecībās, ļoti ērta sistēma, kā balto pataisīt pelēku vai melnu un otrādi, nav principu, nav zināšanu, nav dabas pamatlikumu, viss vienā politkorekta žļurgā.


Sēž kafejnīcā cilvēks. Ne viņam laptops, ne planšete, ne telefons. Vienkārši sēž un dzer kafiju. Un skatās apkārt. Biedējoši!

Danais

Raimonds1
Kā būs- nezinu, taču zinu, ka būs slikti. Ja?

Tagad matemātikas zināšanas skolās pa lielam ir kritiski zemas. Vecās metodes jauniem bērniem NESTRĀDĀ. Šodienas bērni neesam mēs 40 gadus atpakaļ.

Kāpēc ir tik grūti pieņemt, ka var mācīties savādāk? Kāpēc ikvienas pārmaiņa jānorok, nezinot par ko ir runa?


Es par zvēriem

nezinu, tomēr domāju, ka pamatbāze ir jāapgūst. jāiemācās. jo tikai uz tās pamata var veidot gan viedokli, gan visu citu par tālāko. tas ir ne tikai eksaktajās, bet arī humanitārajās zinātnēs.

Danais
nu, pagaidi, neviens jau vēl nenorok. vienkārši grib izprast, kas sagaidāms.


When I was a child I bred a whore in my heart A stillborn child I gasp for - The devil into my spiracle

aiviekste

Kāpēc ir tik grūti pieņemt, ka var mācīties savādāk? Kāpēc ikvienas pārmaiņa jānorok, nezinot par ko ir runa?

Tapēc, ka tas ir Raimonda stilā.


Sieviete, mamma, darbiniece. 
Saimniece Egitas Virtuvē.

Raimonda stilā ir diezgan vienkārši - ja tu esi mācījies matemātiku un nevari izrēķināt 70 procentus no 976 eiro, tad tu nekā nejēdz.

Ja tu esi mācījies ķīmiju vai kopistisko dabaszinātni un pilnīgi nopietni skolēnu diskusiju forumu stilā strīdies, ka akmeņogles C ir ekoloģiskāks kurināmais kā dabasgāze CH4 un nesaproti, ko šie simboli nozīmē, tad tev ķīmijas stundās vajadzēja atņemt aifonu un mācīties.

domāju, ka pamatbāze ir jāapgūst. jāiemācās. jo tikai uz tās pamata var veidot gan viedokli

Viņas negrib piepūlēties, bet viedokli veidos šākātā.

P.S. To strīdu par C un CH4 es esmu redzējis dabā.


Sēž kafejnīcā cilvēks. Ne viņam laptops, ne planšete, ne telefons. Vienkārši sēž un dzer kafiju. Un skatās apkārt. Biedējoši!

Danais

Raimonds1
ja tu esi mācījies matemātiku un nevari izrēķināt 70 procentus no 976 eiro, tad tu nekā nejēdz.
Tieši tas jau šobrīd notiek. Tieši tāpēc ir skaidrs- ir jāmaina viss. Pamatzināšanas var apgūt visādi- var zaurēt teorēmas un var izprast likumus.

Papildināts 13.03.2017 16:11:

C ir ekoloģiskāks kurināmais kā dabasgāze CH4
Šis pilnīgi noteikti nav jāapgūst pamatkursā. BET reizēm ir tā, ka skolotāji spīd ar savām zināšanām, un tās tad nu tiek producētas tālāk. Svarīgi cilvēkam ir saprast- kur meklēt info par kurināmajiem, un kā analizēt informāciju, lai izfiltrētu lieko. Kāpēc cilvēkam ne no nozares jātur galvā ko šie simboli nozīmē?

Ja man to savajadzēsies- es to noskaidrošu. Nav vairs 19gs. kad viss bija jāpatur galvā.


Es par zvēriem

Jūs nevarat rakstīt šajā tēmā, jo tā ir slēgta.
18349229