Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Kompetenču izglītības pamatskolā trūkumi un priekšrocības

bumburums

(Gribu veco, padomjlaiku skolu ar normālām mācībām, mājasdarbiem un normāliem kontroldarbiem - ne tiem - atzīmē pareizo - jā,nē,nezinu)
Un vēl apmācības sestdienā, ja?

Atsevišķas lietas, tiešām, tiešām ērtāk labojamas caur "jā/nē/nezinu". Vienkārši IR dažādi uzdevumu veidi. Katram savi plusi un savi mīnusi.

Resnā Žurka

https://www.izglitiba-kultura.lv/viedokli/kas-un-ka-saliks-puzli-jaunais-saturs-izglitiba

Papildināts 13.03.2017 10:55:

Tas ir tas, ko Oliņa šobrīd spēj pateikt

bumburums

Paldies, meitenes.

Resnā Žurka

Un aparobācijā nepiedalās via skola, bet kāda klašu grupa.

klašu grupa - piemēram, piedalās konrētas skolas visas pirmās un pietas klases?

Jeb 1 a piedalās, bet 1 b un 1 c mācās pa vecam?


Change your mind and the rest will follow!

Resnā Žurka

Maniem skolā piedalās visas paralēlkases. Precīzi neatceros, kuras, jo maniem netrāpīja. Vai 6. vai 8..

bumburums

Resnā Žurka

Skaidrs, paldies.

Papildināts 13.03.2017 11:53:

Šobrīd nopietnas pārdomas par to, vai ir iespējams bērnu normāli mācīt mājās, vienlaicīgi trallinot laiku čaklo roku pulciņā.

Jeb tomēr jāiespringt un jāmaina skola.

Vai uzreiz jāpāriet uz mājapmācību.


Change your mind and the rest will follow!

Katram savs

bumburums
Jeb tomēr jāiespringt un jāmaina skola.
Kāpēc? No 2018. gada taču visām 1. un 4. klasēm būšo jaunais modelis.

Resnā Žurka

Pēc būtības ir jābūt labāk. Progesīvākās skolas un skolotāji to jau izmanto.
Vienīgais, ka viss notiek pa galvu, pa kaklu un pa kluso bez pietiekamas izvērtēšanas.

Katram savs

https://www.izglitiba-kultura.lv/viedokli/kas-un-ka-saliks-puzli-jaunais-saturs-izglitiba
Viss tikai bla-bla-bla.

Bet kas tieši mainīsies skolēnu un viņu vecāku dzīvē? Vai stundu vairs nebūs? Vai stundas būs, bet nebūs mācību priekšmetu? Vai ne viens, ne otrs, bet kas tad?

Šobrīd nopietnas pārdomas par to, vai ir iespējams bērnu normāli mācīt mājās, vienlaicīgi trallinot laiku čaklo roku pulciņā.

No pieredzes - nesanāks. Es tikai vienu priekšmetu (matemātiku) mēģināju, bet ar to pašu sapratu, ka skujas.

Es pat biju beigu posmā uzlikusi sev uzstādījumu - katru dienu mājās vienu papildus matemātikas uzdevumu. Nesanāca.

Kaudze mājasdarbu parastajā skolā, klavieres, mūzikas skola, parastajā skolā ne tikai matemātikā, bet arī citos priekšmetos jāpalīdz, jo viss mācību process pēc maksimuma uzkrauts uz vecāku pleciem.

Un, ja tā nelaimīgā matemātika skolā netiek mācīta kā nākas, ja jāpārskaidro gan skolā ņemtās lietas, gan vēl jāmāca papildus, ja vēlies iemācīt to, kas vispār no vielas izmests, kā matemātiskā loģika un algoritmu pamati, un tas viss tev jāizskaidro, lai to pašu vienu papildus uzdevumu bērns varētu izpildīt + zinātu arī to, kas skolā "ķipa" tiek mācīts - vari kārties kopā ar bērnu.

Izlasīju Resnās Žurkas ielikto rakstu Da tur neviens vispār pat idejas līmenī nevar atbildēt, ko un kā domā realizēt. Ne jau izglītība tur kādam rūp, bet cik tur to miljonu (ap)(iz)saimniekošana....

Papildināts 13.03.2017 12:26:

Progesīvākās skolas un skolotāji to jau izmanto.
Un neprogresīvajās vari iet kauties, lai vismaz minimumu iemāca. Vai vākties uz citurieni.

Es runāju vecajā skolā ar skolotājām par šīm tēmām, kas tiek apzīmētas ar "kompetenču izglītību". Kad būs laiks, parakšos pa savu materiālu un ielikšu šeit dažas vietas.

Resnā Žurka

Par to jau arī runa. Kas var atbildēt, ja pati Oliņa to nevar? Cilvēks, kas it kā tieši ir iesaistījies procesa vadībā un uzraudzībā.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18349231