Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Kompetenču izglītības pamatskolā trūkumi un priekšrocības

bumburums

Mans bērns šobrīd mācās pēc šīs sistēmas privātskolā. Varu pateikt tikai to labāko. Daudzos priekšmetos materiāls ir saistīts un var saprast kā viena tēma atspoguļojas dažādos priekšmetos. Piemēram, tēma cieņa un tā tiek skatīta visos priekšmetos. Ņemot vērā, ka Izglitības ministrijas un dažādu skolu pārstāvji nāk uz mūsu skolu iepazīties ar šo sistēmu, tad visdrīzāk tā arī būs. Angluski sistēma ir PYP un IMYC. Vismaz tās, ko izmanto mūsu skolā.

bumburums

mysweethome
mācās pēc šīs sistēmas privātskolā.

Paldies par viedokli.

Būtisks jautājums: cik Tavam bērnam klasē ir bērnu?


Change your mind and the rest will follow!

Kādi 17 aptuveni.

Trīne

Daudzos priekšmetos materiāls ir saistīts un var saprast kā viena tēma atspoguļojas dažādos priekšmetos. Piemēram, tēma cieņa un tā tiek skatīta visos priekšmetos
Viss ko es saprotu ir tas, ka atkal normāliem bērniem izdomā kko, kas attiecas uz alternatīvi domājošiem bērniem. jo šo metodi "visu dienu viens un tas pats", mēs jau apguvām bērnu dārziņā kādos 3 gados. Tēma - "sarkans ". Mēklējam sarkanus dārzenīšus un odziņas, rakstam burtu S, domājam, kas vēl sākas ar skaņu S... Jomajo! Tas tagad būs piespiedu kārtā pamatskolā!? Afffigeķ! Es gribētu gan, lai ķīmijā bērnam māca neitralizācijas reakciju, nevis kkādu cieņu.

Trīne
Par cieņu tas bija tikai piemērs. Piemēram, tikko pabeidza tēma ceļojumi, zem kuras bija viss kas ar to saistīts, gan citas valstis, gan dažādas kultūras, gan attāluma aprēķins utt. Visos priekšmetos iemāca visu, kas arī tagad ir skolā, bet saistoši savā starpā. To pašu neitralizācijas reakciju arī māca un netikai teorijā, bet arī praksē un arī kopā ar to, ka tas iespaido vidi apkārt.
Skola nav alternatīvi domājošiem. Parasta skola. Ņemot verā, ka skolnieki no šīs skolas vinnē olimpiādas dažādos priekšmetos gan valsts, gan Eiropas līmenī, tad liekas, ka labi iemāca gan fiziku, gan ķīmiju.

bumburums

DaigaR
Es runāju vecajā skolā ar skolotājām par šīm tēmām, kas tiek apzīmētas ar "kompetenču izglītību". Kad būs laiks, parakšos pa savu materiālu un ielikšu šeit dažas vietas.

Paldies! Gaidu.


Change your mind and the rest will follow!

Ērts veids, kā izvairīties no labas matemātikas un dabaszinātņu mācīšanas.

Paprasīs tādam brīnumam, kāpēc dedzināt ogles ir neekoloģiskāk, kā dabasgāzi vai kā motoram rēķināt sadegušās degvielas daudzumu viena dzinēja cikla laikā pie zināma ātruma un nevarēs vis. Ne piektajā, ne septītajā, ne desmitajā klasē.


Sēž kafejnīcā cilvēks. Ne viņam laptops, ne planšete, ne telefons. Vienkārši sēž un dzer kafiju. Un skatās apkārt. Biedējoši!

SingingInTheRain

Daudzos priekšmetos materiāls ir saistīts un var saprast kā viena tēma atspoguļojas dažādos priekšmetos. Piemēram, tēma cieņa un tā tiek skatīta visos priekšmetos

Kas notiek, ja vienā priekšmetā tēma iekavējās, bērniem tam nepieciešams papildus laiks, vai skolotājs saslimis vai tml? Nākamajā nedēļā jau nākamā tēma un skrienam līdzi? Reizināt neiemācījāmies, sāksim dalīt

Samael

Es domāju, ka tēmas sasaistās daudzos priekšmetos dabiski arī bez tādas mākslīgas sasaistes, teiksim, latviešu valodas gramatiku var demonstrēt, rakstot kontroldarbu bioloģijā, sakarīgi un atbilstoši valodas normām izklāstot atbildi utt. Bet tādi, teiksim, "ceļojumi", ko apmurļā visos priekšmetos, vismaz man šķiet tāda apgrābstīšana pa virsu, kaut ko paķeram no tā, kaut ko no šī, rezultātā galvā putra un nav nekā.

Es vēl aizvien par stingru pamatu iemācīšanu un, jā, arī daudzu lietu iekalšanu. Improvizēt un iznesties var tad, kad ir iestrādāta dzelžaina bāze.


Paraugies uz to veco sievieti pāri ielai.Tu nekad nebūsi tāda. Tu nekad nekļūsi veca,un tu nekad nemirsi.

SingingInTheRain
Es nezinu, kā tas būs organizēts. Mums vienmēr ir skolotājs, kas aizvieto.

Vēl gribu piebilst, ka man ir informācija par konkrēto mūsu skolu. Man nav informācijas par to kā tas tiks izstrādāts LV skolās. Mūsu skola izmanto starptauski atzīto sistēmu, kas palīdz iegūt zināšanas dažādās jomās un diezgan padziļināti. Kā tas tiks darīts LV skolās man nav ne jausmas. Lūdzu man nerakstīt cik briesmīga ir šī jauna sistēma. Es neesmu cilvēks, kas var šo atcelt.

Cik ciilvēki no jums var aprēķināt motora sadegušas degvielas daudzumu un cik no tiem kas māk šo aprēķināt, tas arī noder dzīvē.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18349231