Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Atsauksmes par 24 collu velosipēdiem

diamond

Lapsēns

Berta
Manējai ir tas Stevens modelis ar 8 ātrumiem. Lai gan rakstīts 9.9 kg, dabā tas svēra 10.5 Ar ričuku esam apmierināti, viss darbojas un slēdzas labi. Svaru parasti norāda bez pedāļiem, bet vienalga, pedāļi tik daudz nesver, tur mazliet piedzejots klāt. Manējai augums tagad 130cm un iekšējais kājas augstums 59-60cm. Velosipēds šogad der kā uzliets, bet brauc ar to jau 2 sezonas.

Tāpat jāpārbauda pērējie velosipēdi, jo ne visam, kas rakstīts, var ticēt. Nopietni, uz veikalu jāiet ar saviem svariem.

Tevis ieliktajam modelim ir 3reiz 7 ātrumi un tas nav labi. Tad ir jāiemācās, kuras ātrumu kombinācijas nedrīkst lietot, pretējā gadījumā sistēma ātri nobruks vai pat pārraus ķēdi. Tas arī dod klāt to kg un bērnam tos ātrumpārslēgus būs grūtāk lietot. Tad labāk ņemt to pašu Orbea, kuram gan cena sakarīga, gan arī nav nekā lieka. Tas Orbea arī ap 11kg sver.

Mēs to Stevens pirkām, jo uz to brīdi bija ļoti laba cena. Tā būtu izskatījuši arī citus variantus.

Papildināts 05.06.2017 09:04:

Vēl ir tādi "sīkumi" kā ātrumpārslēdzēju klase. Lētākiem modeļiem tie mēdz būt klasi zemāki. Vēl cilvēki nepievērš uzmanību, no kāda materiāla ir dakša. To, ka rāmis alumīnija pamana, bet dakša dārgākiem modeļiem ir alumīnija, lētākiem dzels.

Vienvārdsakot brīnumu nav. dabūsiet to, par ko samaksāsiet .

Papildināts 05.06.2017 09:12:

Vēl šis ir labs. Mazliet lētāks par Stevens dārgāko modeli un svars arī labāks, ja tic tam, kas rakstīts. Ja paredzēts braukt dubļainus krosus, dzirdētas sūdzības, ka šim modelim nevar uzlikt kārtīgas MTB riepas. Kad aplīp ar dubļiem, sprūst rāmī. Bet tas stipri specifiskām prasībām. Modelis ar izteikti sportisku ģeometriju, varētu nepatikt cilvēkam, kam iepriekšējais bijis ar augsto stūri. Šis ir diezgan populārs modelis, ko izvēlās sacensībām.

Pēdējās izmaiņas: Lapsēns, 05.06.2017 09:15.


Berta

Lapsēns, Observer

Paldies jums par tik plašo skaidrojumu!

Lapsēns
Tad ir jāiemācās, kuras ātrumu kombinācijas nedrīkst lietot, pretējā gadījumā sistēma ātri nobruks vai pat pārraus ķēdi. Var sīkāk par šo pastāstīt?!

Nopirkts ir Specialized 24 collu velo ar 3 reiz 7 ātrumiem . Kādā robā pareizi būt to ķēdi slēgt ja brauc pa taisnu gludu ceļu, un kādā pret kalnu piemēram? Pareizi pārslēgt tieši kad min pedāļus ?

Lapsēns

diamond
Ātruma izvēl atkarīga no minēja ciskas. Bet tā pa asfaltu vistacamāk, ka lielajam zobratam jāizvēlas 3. un mazais kāds 5-7. Pašiem jāskatās, lai nekuļ pa tukšu vai otrādi, nebrauc ar pārāk samagu pārnesumu. Pret kalnu, jāskatās kāds kalns . Pa normāliem meža kalniņiem 2. lielais zobrats un pēc situācijas mazie. Pa nelieliem kalniņiem pietiks ar to pašu 3. Pirmo pa ļoti stāviem kalniem. Man vispār gandrīz nav nācies izmantot.

Bērnam jāiemāca, ka ātrumi jāpārslēdz pa vienam; vienu pārslēdzi, izmin, sajūti, ka pārslēdzās, slēdz nākamo.

Jāizvairais no kombinācijām 1. mazais un pēdējais lielais. Var lietot apmēram tā:. 1:1-3, 2:2-5, 3:4-7. Vispār aprakstam par ātrumu lietošanu vajadzēja būt klāt grāmatiņā. Nu es tā domāju, mums nevienam 3reiz7 nav bijis. Man ir 3reiz 8, meitai 1reiz8, vīram un dālam 2reiz10.

Papildināts 14.06.2017 21:39:

Katrā ziņā 1reiz 8-11 ātrumi bērnam simtreiz vieglāk un vienkāršāk.


diamond
Tas pats uzskatāmi ar bildēm. Te vēl daži noderīgi padomi.

Par pārnesumiem - jāskatās, lai ir kaut neliela pretestība minot, nevis kājas kuļas pa tukšo un ātrums attiecīgi nekāds. Tas nāk ar pieredzi. Īsumā princips vienkāršs - ja par vieglu, liec klāt (uz smagāko pusi), ja par smagu - met nost (protams, ievērojot iepriekš minētos principus par zobratu saderību). Pārslēgties vajadzētu jau pirms kalna, nevis tad, kad jau ir ar smagu pārnesumu mocāmies uz augšu. Slēgšanās lielas slodzes momentā pārslēdzējam par labu nenāk, turklāt ir lielāka iespēja pārraut ķēdi. Noteikti neslēdzamies, braucot kājās.

Papildināts 14.06.2017 23:24:

Jā, un vēl kas - ja ritenis ir jānoliek guļus zemē, to vienmēr darām ar pārslēdzēju uz augšu. Un tad, kad esam beiguši dienas izbraucienu, pirms riteni noliekam uz nakti vai ilgāku laiku, mēģinām saslēgt tādus mazākus zobratus priekšā un aizmugurē - braukt nākamajā dienā ar to gan nevajadzētu (tad saslēgsim ko citu), bet pārslēdzēja atsperi tas pasaudzēs, lai kalpo drusku ilgāk.

Observer
Lapsēns
Paldies par izsmeļošo info, redz kā nemaz visādi nevar slēgt, ko pat nezināju.

diamond
Nu tieši tā. Man vienmēr smaidu izraisa tie apgalvojumi, ka ričukam esot, teiksim, 27 vai cik tur ātrumi (ja 3 zobrati priekšā x 9 zobrati aizmugurē utt.). Realitātē nekā tamlīdzīga. Un nav jau arī nekādas vajadzības pēc tik daudziem pārnesumiem.

Nopirkšu 20 collu SuperiorFLY divriteni.

Lūdzu rakstīt.

Hurrem
Tas 16nieku tēmā piedāvātais links nederēja? Xc ir nopietns riteņbraucēju forums ar attiecīgi nopietnu publiku, ričukam vajadzētu būt vismaz aplūkošanas vērtam. Ja runa par cenu - tā ir adekvāta (veikalā tāds jauns maksā divreiz vairāk).


Paldies, paskatīšu (cik maksā, zinu).

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18350011