Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Ņemšanās ap konvenciju

justrelax

Jā tā palīdzēs samazināt kau vienu vardarbības gadījumu, tad tas ir tā vērts.

Tā palīdzēs sataisīt darba grupas un apgūt kādu miljonu eur no budžeta, nevis samazināt kaut vienu vardarbības gadījumu.

Nepastāv jēdzīgi veidi kā risināt konvencijas uzdevumus.

izstrādāt visaptverošu sistēmu, politiku un pasākumus, lai aizsargātu visus upurus, kas cietuši no vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē, un palīdzētu šādas vardarbības upuriem;

Redz konvencijas autoriem pašiem nav ienākusi jēdzīga ideja kā to realizēt un nav spējuši šādu plānu izstrādāt. Piedrukāt bukletiņus - pamani vardarbību - apgūt naudu, sataisīt nozīmītes un izvietot IKEA veikalā - vot i visi pasākumi. A IKEA muļķi tādi pieslēdzās. Ej nu zini kā tas uz klientu daudzumu atsauksies.

Papildināts 05.12.2023 09:11:

Nu pieņemsim vardarbība pamanīta.

Kas tālāk?

Zvans uz kaut kādu iestādi.

Šī iestāde nodrbina kaut cik darbiniekus. Cik tad tur vajadzētu darbiniekus uz mūsu plašo vardarbības ģimenē mērogu? Nu ap 200 darbiniekus vajag. visiem algas vismaz 2000 eur plus telpas un transports.

Tie ir 10 miljoni gadā.

Tātad iestāde paceļ telefonu un dzird ka vīrietis maita tāds nosauca par resnu govi un tizleni.

Ok - reģistrē žurnālā, ieved lietu... Aizbrauc uz notikuma vietu, izstāsta ka tā darīt nedrīkst un ka visi ir vienlīdzīgi, uzliek vīrietim par pienākumu nopirkt ziedus, briljantu un atvainoties un nosaukt par vismīļāko.

Vīrietis sabīstas un to izdara. Sieviete ziņo ka ir saņēmusi smuku gredzentiņu. Iestāde lietu slēdz un ieraksta atskaitē ka ir izdevies samazināt vardarbību par vismaz vienu gadījumu.

Un tas par 10 miljoniem katru gadu.

Ir vērts?


Ir vērts?
Protams, ka nav. Bet šī tiešām ir brīnišķīga iespēja dažādām nevalstiskajām un citām organizācijām apgūt fondu naudiņu, rakstīt projektiņus un taisīt skrejlapiņas.

Te jau ir vēl viena problēma. Ja patiešām gribētu palīdzēt sievietēm, tad būtu jāstrādā ar daudz vairāk ģimenēm, kur ir tas riska potenciāls tieši bērniem.

Mēs taču ka valsts esam arī rekordisti mobingā.


KašķaKK - strīdēties ar sievieti var tikai tups bikšainis, jo normāls vīrietis to nedarīs, vienalga būs zaudētājspat tad, ja viņam, kas ir ļoti retos gadījumos, būs taisnība.

tema/18219142-strideties-ar-sievieti-vai-vajag-un-ka-to-darit/  18.10.2014

Godfather

Var jau visu kritizēt, tas ir vienkārši un ērti.

Varētu kāds konvebcijas lielais pretinieks padalīties ar savāv reālajām idejām, kā samazināt vardarbību.

Tikai bez - vajadzētu izfdarīt to, vajadzētu tā.... to jebkurš var pateikt


Varētu kāds konvebcijas lielais pretinieks padalīties ar savāv reālajām idejām, kā samazināt vardarbību

Varētu konvencijas atbalstītājs padalīties ar idejām kādas reālas izmaiņas gaida pēc konvencijas ratificēšanas.

Vardarbība jau sen reāli tiek samazināta.

Un tāpēc tiek meklētas ar vien jaunas un smalkākas tās formas ko it kā apkarot.

Paranoid

Konvencijas dalībvalstis veic visus vajadzīgos pasākumus, lai veicinātu izmaiņas sociālās vides un kultūras noteiktajos sieviešu un vīriešu uzvedības modeļos nolūkā izskaust aizspriedumus, paražas, tradīcijas un jebkādu citu praksi, kuras pamatā ir ideja par sieviešu nepilnvērtību vai par sieviešu un vīriešu lomām, kas padarītas par stereotipiem. Un jā, man ir bailes, ka izskaužamo tradīciju sarakstā var nonākt vēlme puikām tomēr nevilkt kleitas. Nu tas tā par piemēru. Mēs nevaram zināt, kas tādai GREVIO pēkšņi var šķist par izskaužamu tradīciju.

Nu, atvainojos, bet tas ir mazliet no fantāziju pasaules. Nav ne GREVIO, ne arī konvencijai tāda politiska svara, lai sāktu tagad kaut kādus īpašus eksperimentus, sākot cilvēkiem stāstīt, ko viņi drīkst vai nedrīkst vēlēties vilkt mugurā.

Lai gan, es savā ziņā saprotu, kāpēc tā sauktajiem "konservatīvajiem" ir tik ļoti mērce biksēs. Gadsimtiem ilgi tā sauktie "konservatīvie" mācīju citus, kā "pareizi" domāt un uzvesties, un, protams, ka varai un ietekmei izslīdot no roķelēm, ir lielas bažas, ka pret viņiem sāks tagad izturēties tāpat, kā iepriekšējos gadsimtos paši ir izturējušies pret citiem. Lieki piebilst, ka manī šīs viņu bailītes neizraisa nekādu līdzjūtību.

Kurš vispār ir izdomājis, ka jaukties citu cilvēku privātajā dzīvē, teikt, ko viņiem jāvelk, kā ir jāuzvedas - ka tā ir laba ideja? Kurā slimā galvā ir ienākusi ideja, ka sabiedrībai ir jebkāds labums no tā, ka viens pamuļķis citiem diktē, kā viņiem jāģērbjas, kāda mūzika jāklausās, vai kāda karjera jāizvēlas. Konservatīvie pēkšņi sāk saprast, ka tās zāles, kuras citiem ir likuši ēst, nav diez cik gardas.

Treškārt. 38 pants - Sieviešu dzimumorgānu kropļošana. Kaut turpat augstāk bija par vardarbības upuru nešķirošanu, kaut kā galīgi ir aizmirsusies vīriešu dzimumorgānu kropļošana, kas ir daudz izplatītāka pasaulē, un, tajā skaitā, konvenciju paraksījušās valstīs - mazu zēnu apgraizīšana. Protams, var teikt, kāda man tur daļa gar šo tradīciju. Bet tāpat jau tad var teikt, kāda kuram daļa par jebkuru citu tradīciju. Bet, redz, konvencija ir tieši par to, ka visiem ir daļa un kopīgiem spēkiem tiek izskausta vardarbība, taču šis vardarbības aspekts kaut kā "aizmirsts".

Atbildēšu vienkārši - a kāpēc kādam šķiet, ka ar vienu lāpstu ir jācenšas obligāti izrakt visus grāvjus? Man nav nekādas sajūsmas arī par vīriešu apgraizīšanu, bet, vismaz spriežot pēc tā, ko var publiski lasīt par tā saukto sieviešu apgraizīšanu, tā tomēr sevī satur stipri vairāk "toksisku" elementu - pirmkārt, sieviešu apgraizīšana tiek lielā mērā veikta, lai ierobežojoši ietekmētu cilvēka fizioloģisko attīstību un uzspiestu viņam savu izpratni par "pareizo uzvedību". Otrkārt, sieviesu apgraizīšana, dažādos tās paveidos, ir fiziski izteikti kropļojošāka, ekstremālākajā variantā tā ir apzināta cilvēka ķermeņa sakropļošana ar mērķi liegt cilvēkam iespēju dzīvot normālu intīmo dzīvi. Treškārt, kas gan ir mans subjektīvais viedoklis, nav dzirdēts, ka apgraizīšana vīriešiem radītu paliekošas, traumatiskas sekas. Ja vīrieši, kuri dzīvo sabiedrībās, kur šī tradīcija ir aktuāla, vēlas, lai šī tradīcija tiktu izkausta, es esmu tikai par to, bet netaisos izdomāt viņu vietā, un neuzskatu, ka tas ir jādara sieviešu tiesību aktīvistiem.

Kopumā par pārējiem 98% esmu abām rokām par, bet ka tik šie 2% sūdu nepataisītu visu medus mucu par.....

Pašā konvencijā nav nekādu 2%. Ar šiem diviem procentiem konvenciju ir apaudzējušas slimu ļautiņu divi grupējumi - galēji labējie, un galēji kreisie. Tas, ka varbūt kāda radikālā feministe cer uz to, ka nu tik atriebsies nīstajai "patriarhālajai sabiedrībai", tas nebūt nenozīmē, ka viņas ir kāds segums. Un tas, ko murgo konservatīvie, par to, ka nu tik viņiem uzspiedīs to un šito, un kā nu viņi cīnīsies, ir tie paši murgi.

Stambulas konvencija varētu būt labs starts tam, lai galēji labējos un galēji kreisos varētu salikt vienā burciņā, kā tādus pretīgus zirnekļus, ļaujot izkauties un apēst vienam otru pēc sirds patikas.


Finlandization - the art of bowing to the East so carefully that it could not be considered mooning the West.

Naglaarviitni

Kurš vispār ir izdomājis, ka jaukties citu cilvēku privātajā dzīvē, teikt, ko viņiem jāvelk, kā ir jāuzvedas - ka tā ir laba ideja?

Šito paskaidro tiem, kuri sievietēm aizliedz ierasties lielā daļā valstu bez lupatas uz galvas, kur nu vēl šortos un īsroku krekliņā.

Kad tolerancei jābūt vienpusējai. Kad musulmaņu valstīs ir jāievēro viņu ģērbšanās tradīcijas (kas principā ir tikai normāli), bet brīvās valstīs arī ir jāievēro viņu, nevis šo valstu tradīcijas, citādi sākas bļaušana par aizskaršanu un apspiešanu.

Un varbūt es gribu aizbraukt uz Saūda Arābiju viena pati [ak, vai, bez vīra vai tēva, kas pavada katru manu soli] un siltajā klinatā staigāt īsā lencīškleitā. Bet viņi izdomā jaukties citu cilvēku privātajā dzīvē, teikt, ko viņiem jāvelk, kā ir jāuzvedas un man tas nav atļauts. T.i., pat ierasties, kur nu vēl izlaist matus bez lakata.

Tātad viņi drīkst man aizliegt vilkt mazu kleitiņu, bet es arābietei Eiropā nedrīkstu aizliegt staigāt parandžā?

Tas ir tikai viens aspekts.

Katram kokam divi gali

Ja nepatīk sieviešu apgraizīšana un tamlīdzīgas aktvitāties, tad ir jācīnās nevis pret vardarbību, bet gan pret reliģiju, kas liek apgraizīt.

Un šinī gadījuma valstīm kas paraksta konvenciju vajag veikt pasākumus pret citām valstīm, kurās ir cilvēkus kropļojošas reliģiskās praksses nevis jāsāk sapņot ka šeit Latvijā visi pārstās piekopt dažāda veida vardarbības - piemēram naudas došanas ierobežošana.

Patiesībā tagad mums būtu jāsatiasa valstu saraksts kur necīnās pret sieviešu apgraizīšanu un jānosaka vismaz ekonomiskās sankcijas un jābrīdina par ekonomisko sakaru pārtraukšanu ar šīm valstīm.

Bet tas ir muļķīgi mācīt citus dzīvot pie mūsu potenciāla.

A pie mums neviens sievietes neapgraiza un tāpēc nav vispār jācilā šis jautājums izņemot to ka nevajadzētu ielaist to valstu pilsoņus, kur apgraiza, jo ja šeit viņi iedzīvosies - viņi turpinās savas tradīcijas un mums tehniski būtu jāveic periodiskas inspkcijas un pārbaudes par to vai tik nav kaut kas apgraizīts.

Arī muļķīgi un strīdīgi.

Paranoid

Šito paskaidro tiem, kuri sievietēm aizliedz ierasties lielā daļā valstu bez lupatas uz galvas, kur nu vēl šortos un īsroku krekliņā.

Neredzu jēgu kaut ko skaidrot tiem, kuri svēti tic, ka tas tā ir pareizi, bet es negrasos arī īpaši klausīties viņu centienos iestāstīt man kaut kādu viņu patiesību.

Kad tolerancei jābūt vienpusējai. Kad musulmaņu valstīs ir jāievēro viņu ģērbšanās tradīcijas (kas principā ir tikai normāli), bet brīvās valstīs arī ir jāievēro viņu, nevis šo valstu tradīcijas, citādi sākas bļaušana par aizskaršanu un apspiešanu.

Konvencija, tāpat kā politiķi, nesaka, ka tolerancei ir jābūt vienpusējai. Tas, ka tolerance kaut kādā daļā Eiropas valstu ir vienpusēja, tas jau ir tīrākais vidusmēra iedzīvotāja un pilsoniskās sabiedrības uztveres jautājums.

Tātad viņi drīkst man aizliegt vilkt mazu kleitiņu, bet es arābietei Eiropā nedrīkstu aizliegt staigāt parandžā?

Es tikai nesaprotu, ar kādu nolūku būtu jācenšas simetriski kopēt kaut kādas citu valstu tradīcijas, un jācenšas kādam kaut kas aizliegt. Ar to arī man patīk dzīvot Eiropā, ka es varu mierīgi iziet uz ielas arī kaut vai rozā sivēna kostīmā, un citiem gar nav nekādas daļas.


Finlandization - the art of bowing to the East so carefully that it could not be considered mooning the West.


Nu kā to ņem, kā to ņem par to sivēna kostīmu. Pāris gadus iepriekš lasīju, ka Zviedrijā skolās neuzvedīs Ziemassvētku ludziņas un dziesmiņas jo dažus skolniekus tas aizvainojot. Un ne nu kristīgos Zviedru skolniekus.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18368683