Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

antibiotikas barojošai māmiņai

ZandaS.

Lietoju ārsta izrakstītas ab, kā arī probiotiķi. Bet ievēroju, ka mazajam sametušās jocīgas mazas pumpiņas. Krūts bēbis. Vai tas varētu būt no antibiotikām? Jo cita izskaidrojuma man nav. Ko darīt? pabeigt ab kursu vai pārtraukt?

Spicygirl

Alerģiska reakcija uz antibiotikām, zyrtec var iedzert un arī mazulim probiotikas, Liveo piemēram.Sanāk,ka tu caur savu pienu arī bērnam kaut ko no tām antibiotikām iedod, tapēc vajag to iztīrīt no organisma

Man arī sanāca lietot antibiotikas barošanas laikā, un mazulim dakteris ieteica Biogaia probiotiķi. Noteikti neieteiktu pārtraukt antibiotiku lietošanu bez daktera atļaujas. Tad jau ārstēšanai vairs nebūs nekāda progresa, ja esošo ab vietā nebūs citu medikamentu.

RunaaKaijas

ZandaS.
kārtējais jautājums ārstam nevis forumam! Piezvani un noskaidro, būs drošāk.

Paldies, ar ārstu sazinājos. Arī ieteica Zyrtec un Liveo Baby mazajam. Cerams, ka palīdzēs, jo pumpas arvien vairāk

Korra

ZandaS.
Antibiotikas noteikti nekādā gadijumā nepārtrauc. Jēgas no visa ta nebus priekš arsteēšanas. Tikai sliktāk - baktērijas paliks rezistentas jeb nākošreiz, lietojot šīs antibiotikas, tavs organisms jeb baktērijas šo medikamentu atpazis un neies bojā, tādējādi tikai vairosies un tiks meklētas citas antibiotikas, ja tāadas būs.

snukurs

ZandaS.

Cik vecs ir bēbis?

Bēbim 5 mēn.

Šodien jau izskatās, ka pumpas sāk samazināties

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18388215