Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Loģika (Eilera apļi)

janīte

janīte

Labdien,

Jautājums-varbūt kāda cālene/ cālis ir draugos ar loģiku. Augstskolā kurss Loģika, bet pilnībā neko no tā nesaprotu.

Konkrēts jautājums, uzdevums vai pietiks, ja noskaidro draudzības pakāpi ar loģiku?

adatainis

Pat nespēju iedomāties - kā varētu iemācīt cilvēkam loģiku, kuram tās nav.

janīte

kādu priekšmetu pasaulē vairāk – ne-ziedu vai ne-rožu? Atbildi pamatojiet ar tekstu un Eilera apļiem.

Papildināts 09.04.2019 19:48:

Audi apļu aizpildīšana ar terminiem

Audi apļu aizpildīšana ar terminiem pēc terminu apjomu specifikas: T1, T2, T3 , T4. T3 vajag vispārināt (ja iespējams 3 soļos - dāmas), T3 vajag ierobežot (ja iespējams 3 soļos - kungi), T3 arī dihotomiski un variatīvi (ja iespējams 2 līmeņos) iedalīt un definēt.

Conejito

Oo, šis ir vieglāks nekā tie pirmklasnieku uzdevumi skolēnu tēmā. par apļiem diemžēl neko nemācēšu teikt, man tādus nemācīja. Atbildēt bez apļiem nevar?

Papildināts 09.04.2019 19:49:

P. S. Šis komentārs PIRMS dāmām, kungiem un audi apļiem, kur es nesaprotu ne kur s@kas jautājums, ne kur beidzas

janīte

Njā nu var uzrakstīt pamatojumu bet vajag tomer pietureties pie apliem

Conejito

Par to pirmo daļu, kas mazāk ne-ziedi vai ne-rozes, tas imho ir diezgan vienkārši - visas rozes ir ziedi, bet ne visi ziedi ir rozes, tādēļ, protams, ziedu pasaulē ir vairāk. Visi pārējie priekšmeti nav ziedi un nav arī rozes. Taču arī citi ziedi, kas nav rozes, ietilpst kategorijā "ne-rozes" un līdz ar to ne-rožu ir vairāk kā ne-ziedu.

To otru daļu es pat nespēju izlasīt.

janīte

Conejito... es arī tā domāju, uzrakstīju pasniedzējam, lūk neesot īsti korekta pamatojums. Bet paldies.

Conejito

janīte
Nu, piedod, vairāk ideju man nav.

no malas

Uzzīmē apli, ieraksti iekšā - ROZES. Tam apkārt apvelc lielāku apli, tajā ieraksti - ZIEDI. Ne-ZIEDI ir viss, kas ir ārpus lielā apļa, ne-ROZES ir viss, kas ir ārpus lielā apļa, plus vēl tas, kas ir iekšā lielajam aplim, bet nav mazais aplis. Tātad ne-ROŽU ir vairāk nekā ne-ZIEDU. Vot i visa Eilera apļu loģika.

Papildināts 09.04.2019 22:41:

P.S. Bet otro uzdevumu vajag precizēt. Ja kaut ko nesaprot, nav jākaunas lekcijās noskaidrot, kas tieši jādara. Tas ir labāk, nekā pabeigt lekciju kursu, tā arī neko neiemācoties.


a²+b²=c²

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18389341