Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Adoptēts bērns un izglītības sistēma

Raine

esenif

Latvijas SOS bērnu ciematu asociācija projekta “Par traumu informēts bērnu aprūpētājs – ieguldījums bērna labākai nākotnei” ietvaros izdeva bukletu skolas personālam “Skola ar izpratni par traumu”, kurā ir apkopota informācija par traumu un tās sekām, kā arī, kas skolotājiem būtu jāņem vērā, strādājot ar bērniem, kas pārdzīvojuši traumatisku pieredzi.

https://www.sosbernuciemati.lv/lv/aktualitates/izdots-izglitojoss-materials-par-traumas-skarta-berna-atbalstisanu-izglitibas-procesa


О нас думают плохо лишь те, кто хуже нас,  а те, кто лучше нас, им просто не до нас. /Омар Хайям/

Belle
https://ru-psiholog.livejournal.com/4808831.html te nedaudz ir par to atšķirību starp īsto UHDS un to pseido- Tulkojums uz kr.val.
Gan jau, ka GOOGLE var sameklēt vairāk info.


MeŽa PūCe.

Usaule

Meitenes, kā jums iet tagad, kad ir attālinātās mācības?

Kā tiekat galā? Sēžat ar bērniem visās stundās? Vai adoptētājiem ir kāda slēgtā grupa, kur vecāki var parunāties?

Vai adoptētājiem ir kāda slēgtā grupa, kur vecāki var parunāties?
Ir Varavīksne, bet tā krietnu laiku pamirusi.

Kā tiekat galā? Sēžat ar bērniem visās stundās?
Gan jau tāpat kā visi citi vecāki - kādam jāsēž klāt un cieši jāpieskata, kāds pats tiek galā.


О нас думают плохо лишь те, кто хуже нас,  а те, кто лучше нас, им просто не до нас. /Омар Хайям/

Pavasarī sēdēju klāt visam un visiem; tagad gan - esmu mājās, bet daru savus darbus, un atsaucos tikai uz lūgumiem, un ja tas nav degoši, tad arī kad man ir laiks.

Mums klājas labi, kad uzsākām skolas gaitas, biju nedaudz uztraukusies, ka bērns neprot pietiekami ātri lasīt vai rēķināt. Nu jau ir 5.klase,un viss ir labi. Skolā un mājās viss izdodas, darbus veic patst@vīgi,sekmes labas. Kopumā joprojām esmu priecīga, lepna un pateicīga, ka man ir šie bērni, un es varu viņus audzināt.

Dandelon

Usaule
Nu jau vairs nesēžu, bet sākumā sēdēju 3 iemeslu dēļ: 1.mana pirmklasniece ar IT un viedierīcēm uz Jūs(izvairījāmies līdz šim); 2.ir nelielas grūtības ar uzmanības noturību un koncentrēšanos(arī vēl joprojām nesaprotam - trauksme vai UDHS, neirologs sliecas uz pirmo); 3.viņa tā jutās drošāk. Tagad jau otro nedèļu visu dara pati, gan tiešsaistei pieslēdzas, gan mājasdarbus pilda. Piepalīdzu dažos mākslas priekšmetos(tehniku nedaudz ierādu), jo caur ekrānu bērnam grūti saprast.

Papildināts 25.02.2021 13:00:

Mums skola ar mākslas novirzienu, mākslas dikti daudz. Matemātika padodas ļoti labi, latviešu un angļu valodā klibo skaņu atpazīšana un sintēze- sakarā ar nelielo valodas attīstības aizturi(kad adoptējām, bērns nerunāja, valoda bija kā 1 gadu vecam vai jaunākam). Trenēju fonemātisko uztveri, sāk uzlaboties. Meitu dēļ arī aizgāju "uz vecumdienām" logopēdiju apgūt

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18398201