Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Darbs digitālajā mārketingā

BTango

BTango

Vai ir kāds, kas strādā šajā jomā?

Interesē viss - vajadzīgās prasmes un iemaņas, darba režīms, organizācija, lielākie klupšanas akmeņi, vai ir vērts pirms darba meklēšanas pašai iziet kursus/sertifikāciju, protams, būtu forši uzzināt arī vidējo algu.

Man ir ~10 mēneši izdomāt, kurā virzienā doties. Ir savs vēlmju saraksts, kādu iztēlojos savu ideālo darbavietu, bet nu tās ir tikai vēlmes bez reāla seguma.

Šobrīd mēģinu apzināt iespējas - pat vistrakākās, digitālais mārketings ir viena no tām - kaut kas pilnīgi svešs, bet interesants.


Katrā uzņēmumā prasības un pienākumi atšķiras - pārdošana online vai offline, uzņēmuma popularizēšana, pakalpojumi, ražošana, uzņēmuma mērķi šim amatam. Vai uzņēmumam pastāv mārketinga vadītajs un digitālā mārketingam darbiniekam nodrošināt vispārējo mārketinga mērķu izpildi digitālajā vidē vai arī maza aģentūra, kas nodrošina digitālā mārketinga pakalpojumu, vai liela aģentūra/IT izstrādes uzņēmums, kur katrs nodrošina nelielu funkciju digitālā mārketinga jomā.

Prasmes un iemaņas ir tieši atkarīgas no augstāk minētā, bet vai minimāli saprastu vai nepieciešami kursi, vai zini, kas ir:

Google Analytics - kāpēc jālieto, ko redzam, kā izmantojam? Kas ir CR, CTR un bounce rate? Vai % ir atbilstošs, vai kādas darbības jāveic? Kurš kanāls sniedz labāu ROI? Keywords - kā veidot kampaņu? Kādus izmantot un kāpēc? Remarketings, kā izmantot? Kādus vel un kanālus izmantot un kāpec? Nosēdlapas un baneri? Iemaņas FB, Instagram u.c. kanālu pārvaldībai u.t.

Ja mērķē specifiskam amatam, tad noteikti noderēs sertifikāti, tas gan vairāk skatoties aģentūru virzienā.

Lielā uzņēmumā, ja digitālā mārketinga darbineks ir viens no mārketinga darbiniekiem, ir vienkāršak, jo pamata mārketinga stratēģijas izstrādā mārketinga vadītājs un dabinieks vairāk realizē šos plānus digitālajā vidē.

Mazākā ir jādara viss sākot no stratēģijas līdz realizācijai.

Atalgojums ir ļoti plašs, tieši atkarīgs no atbildības līmeņa, bet sākot ar 700 bruto līdz vairākiem tūkstošiem.

BTango

Rozmarins

Paldies, ka atsaucies!

Izskatās, ka princips līdzīgs kā grāmatvežiem - vari būt uzņēmuma galvenais/vienīgais grāmatvedis, vari būt viens no daudzajiem grāmatvežiem lielā uzņēmumā, atbildot par kaut ko konkrētu, vai arī vari strādāt grāmatvedības birojā, kas apkalpo vairākus uzņēmumus un katrai grāmatvedei ir vairākas firmas, par kurām viņas atbild. Vai saprotu pareizi?

Mani interesētu pēdējais variants.

Radiniece strādā tādā veidā un ir ļoti labas atsauksmes. Mani ļoti uzrunāja uzņēmuma darba organizācija un veids, kā viņi strā'da, bet nu tur darbiniekus nemeklē.

Google Analytics
Keywords
šie tika minēti. Google Ad arī , ja nemaldos.

Kamēr man pilnīgi tumša bilde, pat nezinu, no kura gala ķerties pie informācijas. Ko var apgūt pašapmācībā, ko labāk kursos.

Darbs ļoti radošs? Man ar šo ir problēmas

1. Digitālais mārketings nav atrauts no parastā mārketinga, jābūt pamatiem.

2. Vispārinot tas ir ļoti plaši. Ieteiktu saprast pamatus un tad skaties kaut ko no tēmām dziļāk.

3. Darbs ir gan analītisks gan radošs. Vis atkarīgs kurā vietā un ko dara. Ja aģentūrā tikai darbojas ar keywords vai CPC un atbildība tikai par CR un CTR tad iespējams radošums minimāls. Ja, pašam jāanalizē dati, un nepieciešams risinājums, kā un kur sasniegt rezultātu, tad radošs.

4. Saprotu, ka radiniece strādā nelielā aģentūrā, kas sanāk, ka visu dara no A-Z, tad arī jābūt ļoti plašām zināšanām.

Pašmācības ceļā - neesmu droša ka var iemācīties. Pats mācies (papildini zināšanas un kompetences) semināros, specializētajos kursos, konferencēs, tiekoties ar nozares speciem, lasot pieejamo info. Šī joma mainās ļoti strauji, bieži vien tas ko dara šodien, nedarbosies rīt, jo mainās algoritmi (Google, FB), tehnoloģijas un arī klientu intereses (pirms nedēļas FB, vakar Instagram, šodien TIK TOK.... rīt jau kaut kas cits....). Tas ko pieminēju ir ļoti vispārīgi un virspusēju, ka vajadzētu pārzināt digitālā mārketinga cilvēkam.

Iesākumam ir labi kursi RISEBA, kurus piedāvā apmācības pieaugušajiem ietvaros. Cik esmu dzirdējusi atsauksmes, bet, lai kursi būtu noderīgi ir jābūt nelielai izpratnei, jo kursos netika skaidroti paši pamati.


BTango

Rozmarins
Liels, liels paldies! Ir riktīga viela pārdomām

es arī esmu pārdomās par šiem kursiem un esmu ceļā uz tiem....man gan biku savādāk laikam...Lai gan pašreiz darbs nav saistīts ar šo pat ne 5%, pēc izglītības man ir maģistrs mārketingā...taču kā jau minēja, tieši šī sfēra strauji mainās.Kad mācījos šo vārdu tikai pieminēja...vairāk 8 gadi atpakaļ...neko vairāk nesanāca pamacīties...tagad apsveru šo visu, un saprotu, ka gribu atgriezties un papildināt zināšanas šajā jomā, un attiecīgi savu darbu saistīt...jo vnk.patīk, interesē....Un ar ko, protams, rēķinos, darbu dabūt vienalga būs grūti jo visi grib "gatavus produktus ar vismaz 2 gadu darba pieredzi"

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18410729