Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Audi un uzturēšanas izmaksas.

Dzīvesveids

Cucamonga

TrakaAnna
Tāpēc jau saku-jābūt izsekojamai vēsturei. Vairs nav 90-tie. Tagad šie nobraukumi ir reālāki. Cilvēki pēdējo desmitgadi biežāk lido


Отпускайте идиотов и клоунов из своей жизни. Цирк должен гастролировать! © Ф. Раневская


TrakaAnna

Cucamonga
Es neticu tām vēsturēm. Uz papīra viss var izskatīties brīnišķīgi, bet realitātē tas ir grausts. Jāskatās pats autiņš.


It`s a Mad Mad Mad Mad World

Cucamonga

TrakaAnna
Vēsturei var ticēt un var neticēt. Daudz maz adekvātumu var novērtēt apskatot auto un salīdzinot ar servisa izdarīto atzīmju ierakstiem.


Отпускайте идиотов и клоунов из своей жизни. Цирк должен гастролировать! © Ф. Раневская

TrakaAnna

Paceļu, lai pirmā ziņa nav spams.


It`s a Mad Mad Mad Mad World


Var palasīt autoforumus.

http://audi-style.lv/forum/

https://iauto.lv/mansauto/?marka=4

tur ir specifiska informācija, kas jālabo


KašķaKK - strīdēties ar sievieti var tikai tups bikšainis, jo normāls vīrietis to nedarīs, vienalga būs zaudētājspat tad, ja viņam, kas ir ļoti retos gadījumos, būs taisnība.

tema/18219142-strideties-ar-sievieti-vai-vajag-un-ka-to-darit/  18.10.2014

200 000-250 000 km 2007. gada dīzeļauto ir stipri, stipri optimistiski

13 gads - uz pulksteņa 315 000, dīzelis, personīgi atvests no Luksemburgas.

Ieguldījumi - no vecuma (nobraukuma) jāmaina radiators, šādas tādas plastikāta daļas dzesēšanas sistēmā, visas bukses un balsti ritošajā. Nestrādā kondicionieris (tur vēl nav skaidrs kāpēc jāpilda un jāskatās). Visdrīzāk būtu jāmaina kompensatori, viens tikšķ kamēr auksts. (apmēram 250 eur plus darbs) Pēc nobraukums jau sen būtu jāmaina ķēde ar visu kas tam apkārt. (apmēram 300 eur plus darbs) Tas viss vēl priekšā. Pats auto iet izcili, ziemā lec, pēc praktiski vsas ziemas nostāvēšanas pieleca it kā nekas nebūtu bijis, pat aķis nebija jālādē.

Kāpēc pirku?

Tādu vajadzēja, nav gluži parastais vieglais auto. Cena principā apmēram 4-6 tūkstoši zemāk nekā tāds pats ar notītu spidometru uz standarta 170 000 kilometriem. Protams lai savestu kārtībā ir jāieguldās. Naivi cerēt, ka te pērkot būs izdarīts viss un kārtīgi. Ieguldīts apmēram 1500 eur ieskaitot signalizāciju un antikorozijas apstrādi.

Piekrītu Cucai, ka jāskatās un jāpēta konkrētais auto, nevis gads vai nobraukums. Ir vērts samaksāt vairāk, ja auto ir labi kopts un uzturēts un tas ir pārbaudāms vai redzams.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18411149