Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Iestājpārbaudījumi ģimnāzijas 7.klasē

Sofija

adatainis

Sindy5
mēs planējam starp cerberiem un foršiem vecākiem. G.Ostera "Jautro matemātiku" - mēs paņēmām bibliotēkā un nokopējām.


Domāju, ka tur tā daudzveidiba ir tik pietiekama, ka, goda vards, nav nepieciešamibas meklet vel kaut kadus cita tipa uzdevumus. Lielā merā tie ir arī tipveida uzdevumi, kurus pat var sazubrīt, bet nu funktierim ir jabūt un kā minimums pāris uzdevumi no katra tipa jāparēķina vai vismaz jāapskatās uz tiem. Vienkarši temai jabūt pazistamai. Un skolā tadus uzdevumus caurmerā nenem - vismaz uz 7. klasi. 9. klasē tur vispar ir standarta skolas programma, tikai acimredzot to tik labi nezin un vnk ir jabut labam treniņam un fuktierim. Tātad talants ( virs viduvējības, bet ne gluži olimpiades limenī)+ darbs (jo tuvāk viduvējibai talants, jo lielāks darbs jāiegulda). Neko citu joprojam pateikt nevaru. Caurmērā talants ir vidusmēra, bet darbu iegulda par maz.

adatainis

Sindy5
es, kā kārtīgs pārdevējs, iesaku bezmaksas iespējas Ja grib trenēties gadu iepriekš, tad Osters, Menča Cietais rieksts un visas mazās olimpiādes. Es par to, ka tā nav vecāku iegriba, bet visiem ir fun no procesa.

Mēs ar vīru esam "ieziepējušies" paņemt iranizēšanā. Ar iepriekšēju testu.

Četri vēji

Sindy5
9. klasē tur vispar ir standarta skolas programma, tikai acimredzot to tik labi nezin
Jā un nē. Tur ir mainīti uzsvari, ja salīdzina ar skolas programmu.

Tās pašas algebriskās daļas tur ir diezgan biezā slānī, bet, saskaņā ar programmu, tās māca tikai 23 stundas, kas principā ir pilnīgs nekas. Pie tam, no šīm 23 stundām reāli darbības ar daļām (reizināšana, dalīšana, atņemšana, saskaitīšana (arī ar dažādiem saucējiem)) aizņem 9 stundas. Un tur jāiekļauj arī izvilkšana no 8.klasē mācītā aizmirstā sadalīšana reizinātājos (iznešana, formulas, grupēšana), kuri arī ar mazu stundu skaitu (7 stundas uz visiem paņēmieniem un to nostiprināšanu) apgūti, pie tam - te bieži izmantotā grupēšana tur vispār tikai pavīd pa gabalu.

Šajā pašā tēmā vēl iekļauti arī algebriskie vienādojumi (2 stundas) un to praktiskā pielietošana (arī 2 stundas), kas reāli ir teksta uzdevumu risināšana. Nu ko standarta bērns standarta stundā var te apgūt? Ne jau to un tik daudz, cik vajag šādam eksāmenam.

Pēc jaunās programmas vispār sadalīšana reizinātājos ir 9.klases vidū, algebriskās daļas un vienādojumi - jau 10.klasē. Pieredze rāda, ka tas netraucē turpināt prasīt lietas, ko īsti vairs nemāca vai kurām smagi krities apgūstamā apjoms.


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt


adatainis

Četri vēji
es jau no sava cukurdūkulīša zīdaiņa posma, kontaktējot ar Pirmās absolventiem ļoti cieši, bieži un daudz, sapratu, ka vieglāk ir tik 7. klasē. Te visi ir vienādi. Uz 10. klasi jau ir atšķirības sagatavošanā.

Četri vēji

vieglāk ir tik 7. klasē

Un arī loģiskāk, ja reiz matemātika ir prioritāte.


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt

Ak tā? Bet pēc kursu mageriāliem bija diezgan viegli sagatavoties. Pie tam nebija nekādi cietie rieksti vai galvu mežģīšanas uzdevumi, tikai tik, cik tīrais darbs jāiegulda. Pie 6. klases uzdevumiem tur pie viena uzdevuma visa ģimene varēja pusdienu nosēdet, pie 9.klases uzd.tā nebija. Nebija arī kāda nezināmā vai jaunā viela, viss bija zināms no skolas.Es saku, ka 6.klases uzdevumi ir grūtaki nekā 9., tur vajag lielāku apdavinatibu. 9.vairak ir tehniskas dabas jautājums. Ja izpilda pusi no kursa mājasdarbiem ( un tie bija ļoti daudz, savas 6 h varētu prasit, ja ne 10 h pēc katras nodarbibas, tāpec saku, ka ar pusi pietiktu), tad droši var doties eksāmenu kārtot. Kaut kadai apķeribai vienalga jābut, bet parsvarā "treneties, trenēties un velreiz treneties". Tātad pēc kursiem tajā nedēļā izpildit 1/2 vai 1/3 no vienveidigajiem katras nedēlas temas mājasdarbiem ( 3-6 h) un būs ok.

ie 6. klases uzdevumiem tur pie viena uzdevuma visa ģimene varēja pusdienu nosēdet, pie 9.klases uzd.tā nebija. Nebija arī kāda nezināmā vai jaunā viela, viss bija zināms no skolas.Es saku, ka 6.klases uzdevumi ir grūtaki nekā 9., tur vajag lielāku apdavinatibu. 9.vairak ir tehniskas dabas jautājums. Ja izpilda pusi no kursa mājasdarbiem ( un tie bija ļoti daudz, savas 6 h varētu prasit, ja ne 10 h pēc katras nodarbibas

Kam tas ir vajadzīgs? Ja ir tādā apjomā jāgatavojas, kā vispār tiek līdzi 1. ģimnāzijā matemātikas programmai. Pie mājas darbiem nakšņo? Nē nu es protams zinu tādus 1.ģimnāzijas skolniekus kuri līdz 4 rītā centās izpildīt visus uzdevumus, bet es uzskatu, ja tas prasa tādu ieguldījumu, tad tas nav bērna veselības vērts.

Meita 6.klasē paņēma 1.semestrī kursus, apmeklēja 30 %, vienkārši ārpusklases nodarbību dēl laika nesanāca. To, ko deva klasē pabeidza ātrāk par nolikto laiku, parasti savāca kursu materiālus 2-3 stundas iepriekšējos, vai nākamos. Nevienā gadījumā es nesēdēju un neko nedomāju. Kur nu vēl visa ģimene. Tāpēc puika arī uz nekādiem kursiem negāja, aprobežojās ar grāmatiņu. Bet katram protams savs. Kursi protams ir labi, ja skolā ir robi matemātikas programmas apguvē, ja nav, tad tas ir tāds kā treniņš.

Tev ir kaut kāds fanātisms. Ja manējiem būtu tāds laiks jāpavada mācoties, lai iestātos 1. ģimnāzijā, viņi sen būtu pasūtījuši vienu māju tālāk un iestātos parasta labā viduskolā, vai citā ģimnāzijā, kur nebūtu tik padziļināta matemātika. Tā jau bērns nojūgties var, lai kāda vēlmes apmierinātu.

MazaisMurmulis

Nu ir jau izglītības sistēmas un kultūras, kas bērnus ļoti trenkā uz augstiem sasniegumiem ( Singapūra, Ķīnas noteiktas grupas utt), bet pat viņiem ir pētījumi, ka ilgtermiņā veselības riski neatmaksājas. Būs tur 1.ģimn tādi, kam pieleks no pusvārda ( vai ja nedzirdēs to pašu pusvārdu - paši izdomās alternatīvu risinājumu) un blakus tāds, kam stundăm jācīnas tikai lai tiktu līdzi. Vajag to? Pirmajā vecāku sapulcē direktors apmēram tā arì pateica - apsveicu visus. Brīdinu tos,kas te nonāca ar privātskolotāju un liela darba palīdzību - tā būs arī jāturpina... Nav jau tā 1.ģimn vienīgā un garantētā iespēja veiksmīgai ( un kur nu vēl laimīgai) dzīvei.


Eksistencialas_skumjas

Man šķiet, ļoti jāskatās, kāds tas bērns ir. Ja viņš to kopīgās gatavošanās procesu izbauda un labprāt pieņem sacensības garu (tiks, netiks, cik punkti, kā citiem), tad ir forši tā kopīgi gatavoties un bīdīt atvasi mērķu virzienā. Es gan godīgi pasaku, ka tā nevarētu jebkurā gadījumā, man savi darbi, savas lietas, kur tam laiku atrast un enerģiju? Visu cieņu vecākiem, kas tā ieguldās bērnos. Bet otra puse ir tā, ka vai tas bērns neizjūt spiedienu? Vecāku gaidas? Stress, spriedze? Manējā tika 1.-jā ar kursiem un 3 privātstundām, pati gatavojās tik lielā mērā cik uzskatīja par vajadzīgu, jo tikt gribēja. Man tāpat ir iekšējs drusku pārdzīvojums, jo viens ir tikt, otrs tur mācīties. Atbalstīšu visādi, bet noteikti pie uzdevumiem ar viņu nesēdēšu, uzdoto nepārbaudīšu, tik vien kā varu ikdienu atvieglot un būt par plecu uz kā paraudāt, rociņu paturēt (gan jau nāksies). Ja tā ģimnāzija nāktu ar milzu piepūli, es noteikti būtu tā, kas teiktu, ka tad nevajag. Bet tas ir zinot savus bērnus, un vēlot tikai to labāko. Varbūt citi ir ar ciešu mērķtiecību un gatavi upurēt savus un vecāku nervus, naktis negulēt un savu mērķi sasniegt.


Kuģim, kurš nezin savu mērķi, neviens vējš nav ceļavējš

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18415571