Eksistencialas_skumjas
pagājušogad viņš gana labi organizējās, bet tā nebija ģimnāzija. Varēja pārrakstīt, nodot aizmirsto darbu vakarā.
Paspēja dabūt trijnieku un ni algebrā. Algebrā, Karl!
Mēs gan īpašu krenķi neķeram. Aprunājam - kāpēc tā bijis, lai saprastu: kaut kāds robs tiešām ir, vai arī vienkārši luni laidis.
Viens robs ir. Nezinu, kā viņam skaidrot. Viņš ik pa brīdim neuztver daļskaitli, kā atsevišķu skaitli. Itsevišķi, ja tur virs un zem ir vairāk sarakstīts. Un nekādi neklausa mani, ka nedrīkst slinkot un, ja ir iekļauti daļskaitļi uzdevumā (tur tak' vienmēr speciāli ir gan daļas, gan decimāldaļas), tad viss ir jāpārveido uz daļskaitļiem. Vēl maz arī redz saīsināšanas iespējas daļskaitlī, neredz iekavu, ka atsevišķu skaitli.
Var jau jau būt, ka aizies kaut kādā brīdī, bet tie daļskaitļi jau vieglāki nepaliks. Tūlīt būs kvadrātvienādojumi, trigonometrija. Un visus viņus bāzīs virs un zem svītras 
Un arī tādi sīkumi, kā - ko drīkst un ko nedrīkst darīt ar daļskaitli (sareizināt/izdalīt augšu un apakšu utt). It kā saprot, bet peld. Man liekas, ka šis ir viens no baigiem pamatiem un jāglābj, kamēr var.
Labā ziņa - mūsu cukurdūkulītim vecāki ir tie, kuri var saglābt, tikai jāpamoca būs.