Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Dzīvesveids,kas palīdz novājēt. Maratoni, projekti etc.

Muskuss

Man patīk lielas porcijas, tāpēc labāk ēdu retāk. Un pēc 16h intervāla baigi daudz puncī nesakrāmēsi. Nu, man tà ir metode vismaz kaut kā atturēties no nekontrolètas ēdiena uzņemšanas, kā arī lasīju, ka 16/8 ir labi veselībai, jo atturības stundās organismā kaut kas atjaunojas, aizmirsu tikai, kas. Google ir daudz par šo tēmu.


Iedvesmai par apzināto ēšanu no Ineses Milleres:
Cik pazīstama Tev ir sekojošas situācija?

Tev jāraksta studiju darbs, bet esi iestrēgusi. Domas visu laiku šaudās šurpu-turpu, pieķeroties citām dzīves jomām, tikai ne rakstu darbam. Esi paēdusi, nekas fizioloģiski neliecina, ka būtu jāietur maltīte, bet kājas Tevi jau kuro reizi aizved līdz ledusskapim. Vai tur atradīsi atbildes? Droši vien nē, ja nu vienīgi Tavs rakstu darbs nav par uzturvērtību pārtikas produktos.

Līdzīgi mēdz būt arī darba jautājumos. Saņem e-pastu, vairākas reizes iesāc drukāt atbildi, bet tikpat ātri to izdzēs. Tā vietā, lai uz 10 minūtēm dotos nelielā pastaigā un izvēdinātu galvu, Tu dodies pastaigā līdz ledusskapim un atkal kaut ko iemet mutē ar cerību, ka tas mistiskā kārtā dos Tev atbildi, kā rīkoties.

Jā, iespējams, ka kādā no situācijām tiešām darbu gūzmā nebiji ieturējusi laicīgu maltīti un ledusskapis Tevi atkal uzvedīs uz rosības ceļa, bet lielākoties šādā veidā sanāk risināt problēmas ar nepareizajiem instrumentiem.

Tev ir grūti, skumji, bēdīgi. Un, kam gan tā patīk justies? Nevienam! Tu nevēlies turpināt just šīs emocijas, tāpēc ātri, uz līdzenas vietas, mēģini izdarīt kaut ko sev patīkamu un baudpilnu. Tas nostrādā, bet uz īsu brīdi, līdz atgriezies pie problēmas, kuras dēļ devies uz ledusskapi. Tad atkal dodies līdz ledusskapim un tad atkal pie problēmas. Un tā vairākas reizes līdz esi pārēdusies un nu jau jaunā problēma – pārēšanās, gūst virsroku, nedaudz aprokot iepriekšējo problēmu.

Šis cikls ir ļoti skaidrs un var iezīmēties dažādās dzīves situācijās. Ja pamani, ka tas atkārtojas, tad te būs daži ieteikumi kā to pārtraukt, jo skaidrs, ka ar desmaizi darba problēmas būs grūti atrisināt.

Ieteikumi kā sev palīdzēt:
  • Seko līdzi savām sajūtām un emocijām visas dienas garumā.
  • Ja jūties satraukta, nomākta, nepilnvērtīga, nelaimīga, tad pirmkārt būtiski saprast, ka tā justies ir normāli. Un Tu drīksti tā dažkārt justies.
  • Nevajag pretoties sliktām emocijām, jo ātrāk tās pieņemsi, jo ātrāk tās Tevi pametīs.
  • Pasaulē viss ir mainīgs, nekas nestāv uz vietas. Tas nozīmē, ka pēc skumjiem brīžiem nāk priecīgi.
  • Katru reizi, kad attopies pie ledusskapja , vai roka sniedzas pēc kāda našķa, apstājies. Apstājies un padomā, kāds ir šīs uzkodas patiesais iemesls. Ja to atrodi, tad atgriezies pie cēloņa un mēģini to risināt ar instrumentiem, kas tiešām šo problēmu var atrisināt, nevis notušēt.
  • Ja problēmu nevari atrisināt, ļauj tai būt. Aizver acis, veic dažas ieelpas izelpas. Mēģini paskatīties uz kopējo bildi un aptvert problēmas izmērus un, vai tā tiešām ir problēma. Varbūt lieki satraucies.
  • Būtiski visā šajā procesā sevi nekritizēt, bet maksimāli objektīvi vērot situāciju. Jebkas, ko Tavs prāts izspēlē ir pieņemami un ar to viss ir kārtībā. Tā līdz šim Tu esi risinājusi dažādas dzīves problēmas un tas ir palīdzējis, bet dod arī iespēju citiem risinājumiem.
  • Dažas no manam klientēm mēdz uz ledusskapja vai pie darba galda uzlīmēt kādu līmlapiņu ar tekstu, kas piemēram skan “Es par sevi rūpejos”, “Manas izvēles ir pārdomātas un nāk man par labu”, “Es uzticos saviem lēmumiem”. Šis lieku reizi atgādinās, ka Tu esi labās rokās un, ja ieklausīsies sevī, tad saņemsi atbildes katrai situācijai.
  • Pavisam interesants variants ir sagriezt svaigus dārzeņus un salikt kastītē, tā, lai ir ērti paķert un grauzt. Kastīti novieto tā, lai tā ir acu augstumā, kad atver ledusskapi. Tā turpmāk būs Tava “Problēmas risinājums nav ledusskapī” kastīte. Katru reizi, kad dosies virināt ledusskapi, pamanīsi kastīti un sapratīsi, ka te nav atbildes, bet tajā pašā brīdī tiksi pie kāda papildus dārzeņa Tavai dienas devai.

Es arī pie tiem, kam palīdz 16/8 ēšana. Ievēroju šādu ēšanas režīmu jau sen, kad tas nebija modē un tam vēl nebija smalks nosaukums. Un tas palīdz turēties rāmjos un neizplūst. Ar pulksteni rokā nesēžu, un ja kādreiz ļoooti gribas, paēdu kaut ko vieglu arī "aizliegtajā" laikā.

Un man patīk kārtīgas porcijas un 8 stundu periodā tādas parasti ir divas. Protams, tas nav putukrējums ar bulciņām, bet normāls ēdiens. Ēdu visu, izņemot saldumus. Jo man, tāpat kā tēmas autorei, viena konfekte nav iespējama. Vai nu visa kaste vai nemaz. Tad izvēlos- nemaz.

Muskuss
Es tev ļoti iesaku Martins Bidins, kas neliek ne svērt neko. Izgāju un baigi sakārto galvu. No viņa iemācījos ēst dārzeņus un, to tagad ēdu katrā ēdienreizē. Vispār ir svētīgi viņā paklausīties. Vinš piemēr vairāk par apzināto ēšanu, par labiem produktiem. Pat teica, ka dārzeņus var cept sviestā un nekā slikta tur nav. Ir viņš Instagram, ir runājis vairākos podkāstos.

Un tev rupjmaize+šprotes + 2 olas ir normālas brokastis. Es ēdu 2 olas+dārzeņi, 1 rupjmaize citreiz lieku ķilavas, citreiz neko, citreiz sieru. Nu 2 olas nav daudz.


Muskuss
Ja esi puslīdz smuka, sūti bildi. Ja viss labi izvērtīsies, fiziskās aktivitātes palīdzēs notievēt, lai arī kā "ēd un sporto" neteiktu, ka dakšiņa kustas ātrāk kā kājas, kad skrien.

inceince

Ja esi puslīdz smuka, sūti bildi
Viņa tev par jaunu. Opja vecumā jāmeklē ja neesi miljonārs attiecīga vecuma dāma. A tu pats smuks? Sportisks, garš, ar matiem, un smukiem zobiem? Sūti viņai foto, lai ievērtē .

Vispār man liekas viņai bija vīrs, kas slēpa konču kastes.

inceince
Mati sirmi, bet vietā. Zobi, izņemot dažus, ir. Veseli. 181cm (tas ir pašam, ne daiktam).

Sportisks- gan jau nē. Bet pusīti vēl pirms 2 ned treniņā zem 2h skrēju. 10nieks zem stundas -esmu saresnējis, sanāk lēnāk tagad.

inceince

Nu vo, a meičas jau un princi sacerējas. A atkal nikā.


inceince
Prinča svarīgākā īpašība ir cerības uz karaļvalsti mantojumā. Manā vecumā mantojums vairs nepienākas. Ko pats sadaru, ar to dzīvoju.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18419217