Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Asiņošana pēc tuvības

Billija1

Sveikas! Nu jau otro ciklu lietoju Clostilbegyt un Ovitrelle. MR jābūt pēc 5 dienām, taču šodien pēc tuvības bija redzamas asinis, tās nebija daudz, pakete nav nepieciešama. Vai kādai ir bijis līdzīgi un vai tas liecina,ka MR tomēr atnāks arī šajā ciklā?


Asinosana pec tuvibas noteikti jaizruna ar dakteri. Tada var rasties ari pie iekaisumiem un citam ne tik jaukam slimibam. Aizej pie dakteres vai vismaz piezvani.

VeryLuckyGirl

Man viss ir izmeklēts un nekādu slimību vai iekaisumu nav. Tas man mēdz būt tikai pirms MR. Daktere skaidroja, ka tā varētu būt vienkārši mana ķermeņa īpašība. Nu cerams, ka kaut kas nav palaists garām...

Billija1
Tad labi, ja daktere par to ir lietas kursaa. Ta var but tad ir tava organisma ipatniba. Galvenais, lai citologiskas uztriepes tiek regulari nemtas, tad jau neko garam nepalaidis.


Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18419997