Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

CE eksāmenu rezultāti

Upene

Upene

Četri vēji
Manam P1, man liekas, ka nebija vienā grupā.

Tev fiziku kārtoja?


Četri vēji

Un statistika

Papildināts 30.06.2021 15:11:

Tev fiziku kārtoja?
Nē, nekārtoja. Būtu jau bijis labi, bet nu tā nolēma.

Upene
Jā, tad ir otrā grupā. Sākumā bija P1, bet tad kaut kādā brīdī pamainījās.

Papildināts 30.06.2021 15:12:

šī pārākuma izjūta (manu astoto un devīto) mazliet šķebina...
Tā nav pārākuma apziņa, bet gan analizēju uzdevumu saturu, ko apgūst pamatskolas beigu posmā. Kaut kad pirms pāris gadiem eksperimentālā kārtā arī iedevu tos uzdevumus pamēģināt - tika galā.

Kā jau teicu - jāparakājas sevī, kāpēc tas tā uzvilka.


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt

MazaisMurmulis

Skaidrs ka atsevišķi izņēmumi uz vienu vai otru pusi ( individuālu jauniešu un skolu līmenī) būs. Bet kā var gadiem būt tāda atšķirība valsts vidējajiem râdītājiem obligātajos 3 eksāmenos ( latvval, angļu, matemātika) un tam neseko nekâda reāla rīcība... nu tas man nav skaidrs.

Upene

MazaisMurmulis
Kādā ziņā? Nu t.i. kāda rīcība tur varētu sekot?

Proti, akadēmiski tendēts jaunietis ar izteikti eksaktu domāšanu, daudzu olimpiāžu uzvarētājs, iet uz RTU IZV, kurā ir mega iestājeksāmens uz 20 vietām.

Savukārt jaunietis, kas nav tik spējīgs eksaktajās, tomēr, piemēram, mīl augus, iet uz Dārzkopības tehnikumu. Un velk knapi matemātiku, dari ko gribi.

Un tai pat laikā jauniete, kas knapi pabeigusi pamatskolu, kļuvusi par māmiņu, kādu laiku pasrtādājusi veikalā, iet uz vakarskolu.

Tiešām nav naivi domāt, ka šiem piemēriem ir iespējams sasniegt vienādu līmeni? Tas nav slikti, ka tā ir...tie ir vienkārši dažādi fokusi uz savu spēju līmeni, interesēm un nākotnes iecerēm.


MazaisMurmulis

Upene
Doma bija cita. Kā var būt ka ar visām jaunajām māmiņām un dārzkopjiem latvval vidējais ir ap 50%, bet ar to pašu publiku - matemâtika 35%? Ja standarts un eksāmens abos gadījumos ir uz jaunieti-vidējo?

Upene

MazaisMurmulis
matemātika tak ir sarežģītāka kopumā.

Lielākā daļa cilvēku ir drīzāk humanitāri orientēti, līdz ar to jebkurš eksaktais priekšmets sagādā vairāk grūtību. Savukārt latviešu un svešvalodu ir vieglāk izvilkt pat eksakti tendētajam.

MazaisMurmulis

Starp citu - lai neteiktu, ka es pukstu par " pârāk grūtu" matemātiku.. mūsmājās jaunietis labi zin, kur pazaudēja tos dažus punktus matemātikas CE, bet latvval tomēr cerēja sasniegt vidējo... komentārs bija " laikam mana eseja tomēr nepatika".

Četri vēji
jāparakājas sevī, kāpēc tas tā uzvilka.

Kāda tur rakāšanās? Mani vienkārši šķebina sava pārākuma izrādīšana un sevis izcelšana, noniecinot citus. Jebkurā jomā. Elementāri, Vatson!

MazaisMurmulis

Upene
latv val izteikti eksaktam cilvēkam var būt murgs angļu valodā stipri labāks rezultăts. Un izskatăs, ka otrs bērns arī tāds pat nestandarts aug.


Upene

MazaisMurmulis
mans čalis arī izteikts ekskatnieks, knapi saliek kaut cik sakarīgus teikumus esejās.

Bet es, savukārt, kā murgu atceros matemātiku, fiziku, ķīmiju.. Knapi uz 6 niekiem vilku, lai gan biju diegzna teicamniece visos citos priekšmetos.Un mēs tādi bijām lielākā daļa.

Papildināts 30.06.2021 16:12:

Lndskrn
bet tā jau nebija nedz noniecināšana, nedz pārākuma izrādīšana. Nu kādā sakarā - man arī bērns tehnikumā, bet es nesēžu rozā brillēs, ka tehnikuma vidējais līmenis ir baigais rožūdens.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18420429