Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

CE eksāmenu rezultāti

Upene

Hipotenuza,

šo piemēru interesanti, ka man pareizās atbildes uzreiz acu priekšā, ka pat apgrūtina pierādīšanu. Matemātika man bija pirms n-tiem gadiem, palabojiet, ja kļūdos, bet, ka tik te nav jāievieš z=x-y. Tad no pirmā vienādojuma sanāk, ka z=1 un tad jau varētu arī atrisināt 2.


adatainis

Tas uzdevums ir no Menča "Cietā rieksta" 9gadniekiem: a*a*a=a = 1

(x-y)^3 = x-y - ja te to nevar ieraudzīt, tad, protams, var risināt čerez jebkuru vietu.

Li
Matemātika man bija pirms n-tiem gadiem, palabojiet, ja kļūdos, bet, ka tik te nav jāievieš z=x-y. Tad no pirmā vienādojuma sanāk, ka z=1 un tad jau varētu arī atrisināt 2.
Nē, nav. No otrā jāizsaka y un tad jāaplūko varianti.

adatainis
(x-y)^3 = x-y - ja te to nevar ieraudzīt, tad, protams, var risināt čerez jebkuru vietu
Es kā reizE šiten norāvu šķībi, ka saīsināju Ar to es izmetu vienu sakni. 30 gadi pārtraukuma ir 30 gadi pārtraukuma.

Šis ir jāsadala reizinātājos un jāpielīdzina nullei.

Paskaties, kur es ieliku risinājumu pie kopīgās risināšanas, tur 2) variantam beigās sanāk:

(2x-1) * 4x * (x-1) = 0

Tur arī ir x 1/2; 0; 1 un y attiecīgi 1/2; 1; 0

adatainis

DaigaR
a, jā nulle ir mans vājais punkts. Man skolas mat. eksāmenos ielika 10 ar formulējumu: ja ne viņai, tad kad. Atkal biju aizmirsusi nulli.


Nu tā, paprasīju savējam bērnam (lika šo eksāmenu), kā tāda uzdevuma rēķināšana pareizi jāpieraksta, bet viņš atrunājās, ka arī nav pilnīgi pareizi uzrakstījis - kopējais exa rezultāts esot bijis 96%, pēdējās daļas (2 uzdevumi?) rezultāts 90%.

adatainis

Li
super! Vismaz kāds cilvēks spēj tikt galā!

Četri vēji

Li

Un pēdējās daļas (2 uzdevumi?) rezultāts 90%. nozīmē tikai to, ka tur ir pazaudēts tikai 1 punkts no 10.


Četri vēji iet pa lauku / Četri vēji manī mīt / Vēja slota mūžu slauka / Nevar vējus saslaucīt

MazaisMurmulis

adatainis
Katru gadu ir krietns bariņš to, kas noliek matemātikas CE starp 95-100%. Un tie ir tiešăm reāli, normăli jaunieši, pie tam ne visi mācās RV1Ģ nesaku ka eksāmens viegls, bet nu nav arī "nepieveicams".

Jā, noteikti, ka daudziem ir tuvu max rezultāts, jo manējais ikdienā nebija ne klases augšgalā, ne pa olimpiādēm staigāja, spec gatavošanos eksāmenam arī neveica (slinķis)


Paldies 4 vējiem, visām skolotājīšām un māmiņām-perētājām PAR BANU Hipotenūzai !!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lī versija tuvinās patiesībai -- tik nepāra pakāpi var brīvi iūzaiznest pirms logaritma neapdraudot pieļaujamo vērītību apgabalus --secinājums zemāk ....

{{{z=x-y. Tad no pirmā vienādojuma sanāk, ka z=1 un tad jau varētu arī atrisināt 2.}}

z^3 =z ==>

z=+1; Z=0 ; Z= -1 kubiska parabola šķieami deģenerējas 3 PARALĒLĀŠ TAISNĒS Y=X +Z ======================== =====================================tur jau tas joks ka tās taisnes patiesībā ir 1. vienādojumā 1 taisne y=x PAREIZINĀTA AR y=x+1 un y=X-1 {{ par 2 taisnēm deģernerēta elipse R^2 = 2xy +1 = x^2 +y^2 )) }} bet 2 vienādība, kas izskatās pēc krusteniskām taisnēm ir deģednerētta hiperbola (2 taisnleņka hiperbolas zari saduras ar taisnajiem leņkiem ) --tāpēc es principā nevaru 2 vienādojuma reizinātāju y=x-1 nosaukt par to pašu līniju kas rodas no 1 vienādojuma---- ŠĪ AZIŅA KARDINĀLI MAINA SKATU UZ PROBLĒMU

pirmā vienādojuma līnija y=x-1 ir hiperbolas (no otrā vienadojuma) asimptota --šīs 2 algebriski šķietami vinādās līnijas NAV IDENTISKAS pēc savas dabas -- ASIMPTOTAS DEFINĪCIJA IZSLĒDZ IESPĒJU ŠĪM DIVĀM LĪNIJĀM SAKRIST --asimptota var šķērsot līkni asevišķos punktos - TĀS VNK ATRODAS VIENA OTRAS APKĀRTNĒ --VIENĀ ABGABALĀ KĀ KREISĀ ROBEŽA,, CITĀ KĀ LABĀ robeža - ''IDENTITĀES UN BEZGALĪGI DAUDZO SAKŅU FANTOMS'' ko es vnk jau intuītīvi sajutu kad raksīju par ''nejēdžīgo sistēmu'' !!- Асимпто́та, или аси́мптота (от др.-греч. ἀσύμπτωτος — несовпадающая, не касающаяся кривой с бесконечной ветвью -----

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- esmu spiests dot linku lai drusku izgaismotos gribētāji -- ((ne visi spēj sajūsmināties par matematiskās analīizes jēgpilno skaistumu-- Tā tomēr nav ābečnieku aritmēika un garlaikotu škoļaru bezdvēseliska formāla tehniska algebra --analīzei līdzi nāk jēga kas var materializēties reāli fizikāli vai geometriski-------- man robezu aprēķini un to jēgpilni lietojumi nāca kā normala pamatskolas viela 1974 g 8 klasē -- tiesa bez akadēmiskiem fizmatu terminiem--vnk izprane -vispārinājumi un kā pielieojumi praktiskos gadījumos ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ tie kam riebjas šis jēgpilnais skaistums var nelasīt --------------------

***************************************************************************************

Призрак асимптоты давно бродил по сайту чтобы, наконец, материализоваться в отдельно взятой статье и привести в особый восторг читателей, озадаченных полным исследованием функции. Нахождение асимптот графика – одна из немногих частей указанного задания, которая освещается в школьном курсе лишь в обзорном порядке, поскольку события вращаются вокруг вычисления пределов функций, а они относятся всё-таки к высшей математике http://mathprofi.ru/asimptoty_grafika_funkcii.html---

... to algebriski sajūt ja faktorizē abus vienādojumus --bet reizinātajus pielīdzina nullēm -un tad reizinatāju 2 argumenu izteiksmes kā līniju vienādojumus vizualuizē -ievieto utt in lege artis izdarās - bet ne mirkli neaizmierstott par fizikāli geomerisko jēgu katram simbolam tupajā formālajā algebrā - acīmredzami ka arī vieninieki ir ar dažādu dabu-- 1 vienadojumā 1^1 vai 1^0 ((vienāds pazīme)) ((_(x-y)/(x-y) ir 1 reize /vienāds )) bet 2,. viebnadojumā ir stingrs 1^2

(X-y)(X-y)(X-y)-(X-y)=0 ==> (X-y) {( (X-y))^2 -1 } 2.reizinātajs ir elipse --deģenerēta-- bet ar visām elipses īpašībām (x^2+y^2 =R^2 = (2xy +1)

faktorizējot 2. vienādību

(x-1)^2 -y^2 =0 ===> (x-1-y )(x-1+y) =0 hiperbola -- bezgalīgsformāli līks zars kuram ar elipses apli vai asimpotas taisni principā nevar būt kopīgu punktu - vnk formāls paralēlums ir bet sakrišanas nav -daudz ja kopīga apkārne pie tam pa dažādam pusēm--apkārtni mācībgrāmatās definē kā ''pēc patikas mazu'' ((bet tēmu par līnijinttegrāļiem ap apgabaliem kur funkcijass neeksistē--ts rezīdijiem (neeksistējošu figūru ārējiem laukumiem_izdodas saprast tik tad ja apkārni pārdefinē kā ''pēc patikas lielu, bet neeksistējošo apgabalu dekarta xy koordinātās uzskata par poklāro koordināu centru-polu--punktu kam apkārne pēc paikas liela -- Ko lai dara ??--esmu dotošnijs tips....

Pēdējās izmaiņas: AndrisSaulite, 18.07.2021 06:47.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18420429