Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

uzturs bez gaļas

Frivole

laika gaitā esmu sapratusi, ka ēdu arvien mazāk un mazāk gaļu. nu jau vairākus mēnešus nēedu vispār, un jūtu, ka ir nogurums, trūkst enerģijas.

vai kāda pieredzējušāka veģetāriete varētu padalīties, kā izvairīties no vitamīnu trūkuma nelietojot uzturā gaļas produktus?

pilnīga veģetāriete tomēr neesmu, jo no jūras produktiem neatsakos.


Kukazhaa

Uztaisi dzelzs Analiizes. Normaalaa gadienaa veghetarieshiem nav probleemu, ja eed normaali.


Kukazhaa
paldies par atbildi. varētu būt, ka patiešām neēdu normāli, jo tas viss ir jauns.

ja nu kāda vēlas padalīties ar interneta lapām kur smelties padomus veģetāriešiem (un vegāniem), ar prieku lasīšu.

Kukazhaa

Frivole

Atslaabsti. Skaties lai vispusiigi eed, tai skaitaa Biezpienu, sieru, pilngraudu produktus pa vidam, leecas... deelj olbaltuma. Un ja tu veel zivis eed... nav veerts iespringt un nez ko mekleet. Ja famiilija eed karbonaadi, tev Zivs. Ja famiilijai gulasch, tev tofu utt...

Ferritiins Un hemoglobiins analiizes, ja pa maz tad buusi sagurusi, nogurusi neatkariigi no taa vegaans vai galjeedaajs



Kukazhaa paldies, tā arī darīšu!

Kopš neēdu gaļu (gadu) hemoglobins krities diezgan. Un tas no maniem 15-15,5 lîdz 13-13,2. Pēdējais cipars var šķist ok, ja nezin iepriekšējos.
Edu pilnvērtīgi. Gaļa negaršo. Tāpēc izlēmu atteikties. Ja cipars turpinās kristies, apsvēršu gaļas ēšanu pāri savam "negribu".

IngaN pastudēju mazliet tēmu un pareizi Kukazhaa vien saka. veğetāra uztura rūpīga plānošana, lai izvairītos no uzturvielu trūkuma,ir mīts. vegāniem ir grūtāk, jo b12 vitamīns ir atrodams tikai dzīvnieku valsts izcelsmed produktos taču tas ir olās un bieži vien mākslīgi pievienots sojas/mandeļu pieniem. dzelzi un olbaltumvielas jau gan nav problēmu atrast augu valsts produktos

Angela1993

Piekopju veģetāru ēdienkarti jau gadus 4. Pēdējo gadu 95% vispār ēdu vegāniski, vienīgi kādu zivi reizi pa reizie uzkožu. Man tieši visi analīžu rādītāji ir uzlabojušies.

Lai atteiktos no gaļas pareizi, ieteiktu no sākuma ēst nedēļā dienu (vai vairākas, ja sanāk) veģetāri un pārējās maltītes ar gaļu - taisīt pārejas pariodu un lēnām pierast pie veģetāriem ēdieniem. No tā ko esmu redzējusi, varu droši teikt, ka pašā sākumā visiem liekas - es jau ēdu dažādi, kaut gan 99% tā nav. Cilvēki ir ļoti peraduši pie makaroni-gaļa-salātiņi, un tāpēc sākumā sķiet, ka pagatavotais veģetārais ēdiens ir bagātīgs. Tas ir normāli un tas prasa laiku. Tagad ikdienā ēdu ēdienus, par kuru eksistensi agrāk pat nezināju, dažādas kombinācijas, dažādi pagatavošanas veidi, pavisam jaunas garšvielas un piedevas... Piesekojat sociālajos tīklos veģetāriešiem un vegāniem, gan pašmāju, gan ārzemju, tur idejas ka nu tik. Un tagad ļoti neiespringstiet par to kas kurā dārzenī iekšā un vai visi vitamīni apēsti - tajā visā Jūs automātiski orientēsieties ar laiku.

Par dzelzi - ir ļoti daudz faktoru kāpēc tas ir zems. Kritiski līmeņi ir arī visēdājiem, jo pārtika ir tikai 1 no šiem faktoriem. Arī dzlezs piesaistē ir svarīgs B12. To var droši lietot uztura bagātinātāja formā. Arī lopiņiem tas organismā maģiski nerodas - to iedod ar ēdienu un tabletēs. B12 gan ļoti labi veido rezerves un lēeeeeeni krītas. Pa visiem šiem 4 gadiem neesmu lietojusi to papildus un nekad nav bijis arī deficīts. Iespējams, jo pievienots pie dažiem produktiem (augu piens, rauga pārslas utt,)

gribētu ar laiku vegānisku uzturu, taču diemžēl sanāk dārgi un nav laika staigāt meklēt vegānu produktus.

Angela1993 paldies par atbildi, taču manā gadījumā atteikšanās no gaļas notika dabiski un neapzināti. problēmas ar rādītājiem nekad nav bijušas.

cita starpā, tēmas pieteikumā minētais nogurums pārgāja pats no sevis


piebildīšu, ka tomēr nolēmu mēğināt vegānisku ēdienkarti ikdienā. nu jau nedēļa apritējusi un esmu sajūsmā - jūtos lieliski, garšīgi paēdusi! ceru, ka izdosies noturēt ilgtermiņā.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18422011