Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Bērnu rati pirmdzimtajam

Linda.Kuz

Sveikas mammas Atvainojos, noteikti tādas tēmas jau ir bijušas, bet esmu pirmdzimtā gaidībās un nav pilnīgi ne jausmas ar ko lai sāk izvēloties ratus. Kādi ir bijuši galvenie kritēriji, īpašības pēc kādiem esat vadījušās iegādājoties ratus? Īsti laikam nebūs nozīmes jauni vai lietoti. Dzīvoju privātmājā, staipīšanās pa stāviem un braukāšana ar liftiem atkrīt. Cik saprotu ir jāpievērš uzmanība kulbas lielumam, ratiņu riepas ir pumpējamas vai nē.. Dzīvoju pilsētā, bet laikam gribas lai rati ir izbraucami pa dažādiem segumiem, ir viegli stumjami gan vasarā, gan sniegotās ziemās. Pēc Jūsu pieredzes kā labāk pirkt ratiņus 3in1 - kulbas rati, sporta rati + auto sēdeklītis vai tomēr prātīgāk pirkt katru atsevišķi? Cik esmu dzirdējusi ir svarīgi pievērst uzmanību arī tam, lai sporta ratiem muguriņas daļa būtu nolaižama? Jo vairāk esmu pētījusi ratiņus, jo lielāks apjukums rodas Bēbim jādzimst jūlija beigās. Paldies liels jau iepriekš par atbildēm


Mama_Bear

Iesaku iet konsultēties veikalos, kuros pārdod ratus. Parādīs dažādus ratus, pastāstīs plusus un mīnusus, un tad arī varēsi izvērtēt, kuras funkcijas tev ir būtiskas, kas patīk utt. Vajag arī dažādus ratus pa veikalu pašai pastumdīt.

Es noteikti ņemtu ar pildītām, nevis pumpējamām riepām. No pieredzes, ar pumpējamām ar pirmo bērnu, daudz reižu "paliku uz ceļa" ar " mīksto". Vēl , ja iespējams, ražotàjs ir svarīgi, ja izvēlas kvalitāti. Manuprāt, lietoti vācu vai zviedru rati ir labāki par jauniem poļu ražojuma. Nu tas mans viedoklis, no manas personigās pieredzes.

Vasarā dzimušajiem svarīgi, lai kulbiņa pietiekami liela un gara - lai pašā ziemas spelgonī neesat spiesti pāriet uz sēžamratiem. Mēs savu vasaras viduča bērnu ziemu izvizinājām Emmaljunga Edge kulbiņā, uz sēžamratiem pārgājām pirms nedēļas. Pēdējo laiku kulbā gan vilkām garumā, gaidot siltumu. Mūsu rati (priekšējie riteņi rotē, tur nav amortizācijas) ar pumpējamām riepām ir mīkstāki braukšanā.

Man svarīgs bija arī sēžamdaļas izmērs, lai ir ērti arī pusotra gada, ne tikai sešu mēnešu vecumā. Man šķiet, lielākā daļa no šobrīd tirgū piedāvātajiem komplektiem, tādi nav. Tiklīdz mazais paaugas, tā galva jau jumtā


kukainis

Ui, kā saprotu dilemmu. Ja gribi visas visas fīčas, tad cipari saskrien ka vai joks. Ja negribi visas, tad ej nu saproti, kas ir svarīgi.

Es beigās nosplavos un paņēmu ļoti lietotus poļu ratus. Ar domu, ka oabraukāsim un sapratīšu, ko vajag. Bija viena konkrēta sūdzība , ka rokturis par tuvu augstajā pozīcijā, to vīrs ar zelta rokām novērsa un tā arī nostaigāju ar tiem pašiem (un ietaupīto

naudu izdevu slingos un slingu jakās un citos neparedzētos pirkumos). Vēlāk bija atsevišķi supervieglie lietussarga tipa rati.

Pievienojos, ka svarīgi, lai kulba liela un kārtīga. Mans bērns brauca kulba līdz 10 mēnešiem. Pārliku uz sēžamo, kad vairs nemiga ciet ratos. Man nebija rati jānes, pie ārsta un uz veikalu gājām kājām, mašīnā likām reti.

Sākumā jau pašai jātiek skaidrībā, kura tipa rati patīk labāk - klasiskie ar 4 proporcionāli lielām riepām vai arī modernie ar 3 vai 4 dažāda lieluma riepām. Izejot no šī pētīt jau konkrētos modeļus, kas uzrunā, salīdzinot parametrus. Pirmie noteikti būs smagāki, 15+ kg, bet ar labu amortizāciju, visurgājēji. Inerces dēļ, tie viegli stumjas, jo sajūta, ka paši brauc. ) Otrajiem priekšrocība, ka ir grozāmie riteņi, tad tādi labāk kalpo pilsētas trotuāros, veikalos, kur vairāk jāmenevrē pagriezienos u.tml.

Izvēlējos poļu Tutek Turran 2in1 klasiskos ratus (Zviedrijā tie maksā, starpcitu, stipri vairāk). Salīdzināju ar Emmaljungu, nu...negribējās pārmaksāt tos vairākus simtus eur par to pašu dizainu, turklāt man no svara bija, lai riepu krāsa ir pieskaņota kulbai, t.i. balti rati, gaumīgāk izskatās arī ar baltām riepām. Tajā gadā Emmaljungas sērijai nebija piedāvājumā baltu riepu. Nu i tad, ka kaut kādas detaļas Emmai ilgtspējīgākas, 1 bērnam mani rati godam nokalpoja un ticu, ka nokalpotu arī 2., jo abas daļas joprojām ir ļoti labā stāvoklī.

Kulbas lielumam nav no svara +-2cm, pārsvarā visas kulbas, izņemot specifiskos ultra modernos ratus, ir ļoti optimālā standartizmērā.

Sporta daļas, cik zinu, visas ir ar vairāku pozīciju muguriņām. Un šeit piekritīšu, ka pat sporta daļas izmēram un komfortam ir lielāka nozīme par kulbas izmēru. Jo sporta daļu parasti lieto stipri ilgāk, lai tiešām nav tā, ka bērns vēl toddleris, bet zemā jumtiņa dēļ nelien zem tā.

Ja vien netēmē uz 3+ bērniem, tad nav no svara poļu, zviedru vai vēl nez kādi. Ka tik pašai patīk un parametri apmierina. O tā.

Veiksmi tev atrast savus favorītratiņus!

Pēdējās izmaiņas: Shalak0, 27.03.2022 23:32.

Balta_kalla

Es ieteiktu Emmaljungu- pērc lietotu gan, jo jauna ir dikti dārga. Es par 100 eur nopirku lietotu Emalljungu Classic un esmu vairāk kā apmierināta. Kārtīgs rāmis, izcila amortizācija, liela kulba un sēžamdaļa, normāls autobeņķis, kas man bija svarīgi, jo tomēr pie ārsta braucot, ir forši vizināt mazo autobeņķī uz rāmja, nevis stiept. Pumpējamās riepas dod labāku amortizāciju- man "mīkstais" nav bijis. Esmu izbraukusi gan sniegus, gan meža ceļus. Tagad pārsēdināju mazo uz JOIE Mytrax, jo tie kompaktāki un vieglāki, un varu teikt, ka ar Emaljungu brauciens bija daudz ērtāks un vieglāks. Mazie priekšējie riteņi ķeras uz apmales malām, zemes ceļš ir baigais kratīklis mazajam- ar Emmaljungu tādu problēmu nebija.

salmins

Njā ratu klāsts ir mežonīgi liels, bet iesaku braukt uz veikalu un tur Tu sapratīsi ko vēlies....Emuljang ir ļoti plaši izplatīti, ērti rati, bet manam bēbim 3 mēneši izbraucām ar saviem ratiem stokke trailz , lielās ziemas kupenas, nelīdzenus ceļus bez piepūles. Kulba liela, ērta, rāmis ērti salokams....sēžamo daļu vēl nevaru komentēt, neesam lietojušas... un vēl ko konstatēju, ka Stokke orģinālais ratu maiss labāks par lodger maisu. Nopirku abus, lietoju sākumā loder, bet mēnesi esam stokke maisā....atšķirība liela.

Lai Tev veicās atrast sev ērtus un tuvus ratiņus.

Aaaa un ja pērc lietotus, skaties katras vīles, šuves, krāsu atšķirības un galvenais perfektā apgaismojumā. Es pirmam bērnam nopirku lietotus.....nu tā cilvēki māk nomaskēt nopietnas šaizes, ka prātam neapvert.

Pukju_berns

Noteikti iesaku pumpējamās riepas un lielos riteņus -lai rati ir visurgājēji arī ziemā. Caura riepa vizinot divus bērnus nebija ne reizi. Man pašai pieredze ar Emmaljungu Edge Duo Combi - ideāli rati, ja nav nekur jānes. Kulbiņa liela - 80cm, sēžamajā daļā mierīgi var iesēsties trīsgadnieks un viņam būs vieta un ērti. Otrs bērns dzima vasarā, uz sēžamo daļu pārgājām nākamā gada aprīlī - līdz tam kulbiņā pietika vieta gan bēbim, gan lodger bunkeram. Daudzi pērk ratus ar mākslīgās ādas apdari - tā mēdz plaisāt. Ja pati vai vīrs/draugs ir gara auguma, tad jāskatās cik tālu var izbīdīt rokturi, lai ar kājām nesanāk dauzīt ratus. Autobenķi pirku atsevišķi, jo man bija svarīgi, ka autobenķis spēj iziet drošības pārbaudi arī pie 90km/h (sertifikācijai testi tiek veikti uz 50km/h). Radiniece nopirka jaunus poļu ratus un kož pirkstos - pēc mēneša jau kaut kas grab, kaut kas nav ok ar riepām, skatās lietotu vācu vai zviedru ratu virzienā. Manos EM ratos izvizināti četri bērni, izvizinās vismaz vēl divus mazulīšus, žēl bija šķirties.


MissBea

Kā Jums var patikt tie emaljungas rati? Uz ielas redzot tie rati izskatās pēc sēdināta bmw, zemi viņi ir, pie bērna jāliecās mugura laužot kopā, nu man vismaz ar 172cm augumu pie bērna vai nu uz ceļiem jāmetās vai mugura jāčakarē.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18427465