Man šķiet, ka vispirms vajadzētu izprast, kādā līmenī gribam, lai bērni pārzin svešvalodu. Vidējam līmenim pietiek ar 3000 vārdiem, augstākajam ar 4000 - 10000, brīvi runājošam virs 10000 vārdiem. Man šķiet,ka krievu valodu, apgūstot pamatskolā, pietiktu ar vidējo līmeni, bet svarīgi, lai bērns spēj to izmantot saziņai, nevis tikai rakstīšanai un lasīšanai. Vidusskolā varētu tiekties uz 10000 vārdu, kad bērnam ir reāli pamati un izpratne par svešvalodu. Ir daudz pētījumu par smadzeņu darbību un kā mēs mācāmies valodu. Viss sākas ar klausīšanos, individuālu vārdu apguvi, Vēlāk elemntāru teikumu izvēli kā "es gribu/ negribu...", "es varu/ nevaru...", "man patīk/ nepatīk"... Tikai, pēc tam seko lasīšana, rakstīšana, teorētiskā gramatika. Bet krievu valodas mācību līdzekļi ir veidoti tā, ka bērnam gada laikā jāapgūst 3 x vairāk, kā vācu, franču, spāņu vai angļu valodas mācību metodikā.