Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Velosipēds un drošība.

Dizspare

Patricia L

Es dzirdēju, ka Amsterdamā tos riteņus arī zog uz nebēdu. Precīzāk "aizņemas" un noliek tikai sev zināmā vietā vai iemet kanālā. Viņiem tas esot pat īpašs pasākums zvejot tos riteņus no kanāla. Kaudzēm. Tādiem ikdienas braucieniem vajag tādu, ko nav žēl pazaudēt. Žēl jau vienmēr, bet tomēr. Man ritenis labs un nekur nekad neatatāju, pat pieslēgtu. Vīram, varētu teikt, no dibenapakšas nozaga. Piestāja pie veikala, atstutēja pret sienu, aizrunājās ar ceļabiedru, nepaspēja ne pamirkšķināt, viens ašs tips uzlēca virsū un prom bija. Ziņoja policijai, šie lietu atteica, neesot nozieguma sastāva.

Papildus drošībai reģistrēt csdd un uzlīmēt uz rāmja to uzlīmi. Tirgoņus nedaudz apturēs. Apdrošināt.

Un nesaprotu, kā jūs variet pabraukt ar tiem dāmu skaistumriteņiem. Smagi, grūti iet, neērta ergonomika.


Kāds ir jūsu maršruts un kāds laika handikaps, ja velo šķiet ērti? Man darbs ir 10 km, bet veloceliņu manā maršrutā nav, jābrauc pa ietvēm vai ielu, plusā tam vismaz viens stāvs tilts (vai cits tilts, ja cits maršruts). Līdz ar to esmu mērījusi laika ziņā tās ir apm 50 min (ar mašīnu 20). Ja līst, sniegs, vējš, mati gaisā, pati pēc ķēma. Nu un ja vēl centrā jāsavāc bērns, vēl +15 km, vienīgi ar velo bērnu savākt nevarētu, jo nav kur uzlikt, bērns par lielu. Man šķiet, ka velo ir ērts tikai pa centru, bet ja ir klāt mikrorajoni, tas kļūst apgrūtinoši.

Nerunājot par nenormālo velo zagšanu, nekur taču atstāt nedrīkst.

Papildināts 04.02.2023 13:13:

kā jūs variet pabraukt ar tiem dāmu skaistumriteņiem. Smagi, grūti iet, neērta ergonomika.

Arī brīnos.

Jā, no pieredzes, Nīderlandē arī zog riteņus. Nelolojiet ilūzijas. Ieteikums ir apdrošināt. Man ir dzīvokļa apdrošinàšana, iekļauj arī riteņa nozagšanas risku. Kad meitai nozaga, apdrošinàtāji apmaksàja bez problēmàm. Tas Latvijà.

1. Ir dzirdēts, ka arī NL zog velosipēdus, tādēļ daudzi braukā ar lētiem eksemplāriem. Tādēļ nav skaidrs, kādēļ autorei tas šķiet vien kaut kāds īpašs Rīgas risks.

2. Pieslēgšanai uz ielas iesaku pirkt nedārgu velosipēdu. Zagļi parasti cenšas nozagt vērtīgāko velosipēdu no pieejamajiem, lai varētu dārgāk pārdot tālāk. Ieteicams velosipēdu reģistrēt CSDD, jo, ja kādu zagli noķer ar tavu velosipēdu, policija var apskatīties, vai tas nav reģistrēts.

Papildināts 04.02.2023 16:05:

https://www.motovelo.lv/veikals/item/velosipedu-aksesuari/velo-sledzenes/1285628/

Ar šāda tipa slēdzenēm it kā zagļiem ir lielākas problēmas.

Papildināts 04.02.2023 16:11:

Starp citu, ja runājam par zaļu dzīvošanu, tad Latvija kopumā ir daudz zaļāka valsts par Nīderlandi. Mums vairāk nekā pusi teritorijas aizņem meži, kas reāli piesaista CO2, par mežu platību uz iedzīvotāju nemaz nerunājot. Latvijā lauksaimniecībā salīdzinoši mazāk lieto augu aizsardzības līdzekļus - arī ne "bioloģiskā" pārtika mums ir labāka kā Nīderlandē.


Nīderlandē arī zog veļļukus.

MioMioMio

Man darbs ir 10 km, bet veloceliņu manā maršrutā nav, jābrauc pa ietvēm vai ielu, plusā tam vismaz viens stāvs tilts (vai cits tilts, ja cits maršruts).
Šādā variantā ikdienā nebrauktu, nepatiktu. Ap 6-6.5 km ar 1 tiltu pa vidu kaut cik vēl braucu, bet bija slinkums tai tiltā mīties Tālāku distanci ikdienā negribētu. Tagad pārsvarā ikdienā 2-5km distances un bez tiltiem un kaut daļēji pa kādam izmantojamam celiņam.

Gribētu pa pilsētu pārvietoties ar ričuku. Un kas Tev traucē?
Tāds pats jautājums. Es arī jau padsmit gadus braucu ar riteni. No pavasara līdz rudenim. Visur, kur vajag- uz darbu, uz veikalu un citur.

(Viens ritenis manā dzīvē ir nozagts- no mājas pagraba).Uz ielas viss ok.

Nav man nekāds smalkais- parasts ritenis. Jā, cenšos uz ilgu laiku neatstāt un ja iespējams, ienest telpās, ja zinu, ka vajadzēs ilgāk atstāt. Piemēram, darbā ar dežurantēm esmu vienojusies, ka ritenis iekšā stāv. (Netraucē, ir daudz vietas)

Kaapurs

Es dzirdēju, ka Amsterdamā tos riteņus arī zog uz nebēdu.
meitai nevis riteni A-damā nospēra, bet lampiņu. brauca pēc jaunas (pat nebija tumšs), policija pamanīja, dabūja samaksāt 80 eiro sodu.

Dizspare
Gribētu pa pilsētu pārvietoties ar ričuku. Nopirkt labu labo- elektrisko, ar somām un groziņu.

Izlasot tēmas pieteikumu, man ar vārdu drošība prātā uzreiz ienāca drošība uz ceļa, un, ieraugot vēlmju sarakstu, kurā nebija minēta ķivere, lampiņas, atstarotāji spieķos, es teiktu - nevajag. Rīgā jau šobrīd pietiek neprasmīgu braucēju, kas riskē ar savu dzīvību un veselību un citu - potenciālo uzbraucēju - dzīves sačakarēšanu.

Ja tu nemāki labi braukt, tad, lūdzu, nedodies satiksmē! Ja nebrauc kā velokurjers, tad sāc ar brīvdienu maršrutiem un vispirms iemācies aktīvi un dinamiski pārvietoties.


Miegalacis

Vajag braukt ar normālu riteni, kam var pie kaut kāda reljefa pārslēgt ātrumus, lai nav grūti mīties. Kad te min Rīgas tiltus kā baigo reljefu, sēžu pēc tam un domāju, kur tas ir tie tilti kas mums uzbūvēti tik slīpi, ka ar velo grūti augšā tikt. Vienīgais ko iedomājos ir kāds no tiem velo ar groziņiem, kādus liek reklāmās, ļoti neprakstiski.

Papildināts 05.02.2023 13:40:

Par zagšanu - zog gan Dānijā, gan Nīderlandē, un jā man arī ir stāstījuši par to, cik nenormāli daudz velo tiek izvilkti ārā no pilsētas kanāliem abās valstīs. Man, gan ne Latvijā, bet citā Eiropas valstī, kur pārvietojos 90% ar velo, zaga regulāri lampas no velo, sākumā mēģināju stiprināt, lai nevar nozagt tik vienkārši, bet vēlāk, ja redzēju kaut kur pa labu cenu, paķēru vairākas priekšējās un vairākas aizmugurējās,lai stāv rezervē, sāku pirkt lētās gaismas. Vienreiz (ne Latvijā) mums uzlauza garāžu un nozaga vienu velo, vienam paziņam tajā pašā pilsētā no darba vietas velo novietnes nozaga. Tā, ka zog visur. Gan Latvijā, gan ārpus man vienmēr ir bijušas labas atslēgas, nav pagaidām vēl bijis nozagts, bet man ir sabildēts ritenis no visām pusēm, ir pirkuma čeks kaut kur vēl, ja nozagtu, mana mājokļa apdrošināšana segtu.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18433999