Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Velosipēds un drošība.

Dizspare

Apdrošināšana




Nopirkt labu labo- elektrisko, ar somām un groziņu.

Ar tādu tu vari brīvdienās uz hipsteru pasākumiem braukt. Ikdienai vajadzīgs prasts noplucis, bet tehniskā kārtībā. Jau vairāk, kā 20 gadu braukāju ar dažādiem "salasītiem" velo.

tieši pie Vērmaņdārza ir redzēti arī galīgi aplasīti, rāmis stāv, bet viss cits jau noņemts.

Tā, kā tas mans ikdienas maršruts, tad manīts, ka parasti aplasīšana sākas tik pēc vairākiem mēnešiem.

Dizspare

Nu, negribās man vecu un sagrabējušu, un negribās saskarties ar zagšanas faktu.

Labu un e gribu, jo negribu muskuļus uz kājām un sasvīdušu ķermeni, gribu, lai būtu liels prieks no braukšanas.

Laikam daudz gribu.

Labu un e gribu, jo negribu muskuļus uz kājām un sasvīdušu ķermeni, gribu, lai būtu liels prieks no braukšanas.

Tad varbūt skrejritenis ir piemērotāks? To var iestiept iekšā daudz kur.


MioMioMio

Nu, negribās man vecu un sagrabējušu, un negribās saskarties ar zagšanas faktu.

Par to "sagrabējis" jau ir drusku pārspīlēti, normāls un braucams var būt.

Man ir zināmi pietiekami cilvēki, kas brauc uz darbu ar labiem un dārgiem riteņiem, tikai tad viņi arī atstāj tos tikai darbā vai mājās, bet pa ceļam nebrauc veikalos, kafejnīcās un teātros.

PuupoliiC

.. laikam palieku vecsss, palasiju pirmo un pēdējo lapu !!

Bet viedoklis ir !!

1.... jo krutāks veļļuks, jo vairāk bērnu nenovērtētā darba tajā ieguldīts !

2. ... jau esam gana atskatijušies šitoos Rītiņus ( piedod Mārtiņ, dusi saldi) ,,, kas atbrauc uz apsolīto zemi ar *vienu* dolāru tjip kabatā,,, mums te savu tādu gana, kas ābolīšus spodrināja ar nēzdodziņu un miljonāri tapa !!!

3.. a , davai pabadīsimies !!


LATVIJA Zemgale

Ах вот оно что, Михалыч!!!

Ļaunu nepieminu - atriebšos, aizmirsīšu.

Miegalacis
Kurš teica, ka slīpums tiltiem ir problēma?

Piemēram, Deglava tilts ir nepārtraukti remontā, viena puse pilnībā ciet, otra ir kurmja rakumi, kamēr tiek uz paša tilta. Braukt pa braucamo daļu ar velo ir neiespējami, atliek izmantot ietvi, kura ik pārnedēļu remontdarbu dēļ tiek pārrakta vai pārvietota. Varētu nebraukt pa Deglava tiltu, bet pa Vietalvas ielu uz Zemitānu tiltu vai tālāk uz Gaisa tiltu, bet Vietalvas iela ka tik ne 2 vai 3 gadus tiek rakta. Zemitānu tilts ir daudz maz ok, ja neskaita to, ka vairāk laikapstākļiem pakļauts, labāka izvēle ir Gaisa tilts, bet tur atkal ietves daļa ir tik šaura, ka sanāk arī stumties.

Tad Dienvidu tilta gals pie Azur/Ozola - uz tilta var tikt augšā vai nu ar liftu vai stiep velo tos 3 stāvus. Var jau nest, protams, daru to, tomēr nevar apgalvot, ka tas veicina izvēlēties velo kā transportlīdzekali braukšanai uz darbu, jo tas tomēr prasa piemērotu apģērbu pat labā laikā, kur nu vēl sliktā.

Tas konkrēti par mani un tiltiem.

Miegalacis

Reach
Nu ok, tavā gadījumā varbūt tad slīpums nav problēma, varbūt tad lasīju otrā diskusijā kur nesen velo tēma tika plaši iztirzāta, jebkurā gadījumā vienā no diskusijām diezgan tika pieminēts tiltu slīpums kā problēma. Tiem, kam mūsu tiltu slīpums skaitās problēma - nopērciet normālus riteņus. Ar normāls es domāju tādu, kur normāli var pārslēgt ātrumu atkarībā no ielas slīpuma/segumam un kurš nav briesmīgi smags. Neizskatīsies kā no filmām, toties vieglāk būs pārvietoties.

Papildināts 05.02.2023 18:51:

Reach
Bet jā, tavā komentārā redzama problēma - mums itkā ir kaut kādi veloceliņi, bet viņi ir haotiski sataisīti, daudz kur nav normāli savienoti posmi un vēl pa vidu tādi, kur jāstiepj tas ritenis pa trepēm, galīgi nav forši. Nav jātaisa katrā ielā pa celiņam, pietiek, ja rajoni būtu normāli savienoti ar centru un arī savā starpā.

Rajoni nav savienoti savā starpā, ar centru arī nav savienoti, tik kautkādas lielās ielas "tiek mierinātas" ar tiem stabiņiem pilnīgi neloģiski - kautkur sākas tie celiņi, kautkur beidzas, pilnīgi redzams, ka salikts kautkādos Rīgas domes hipsteru maršrutos. Un tur kur ir senāk veloceliņi, piemēram, Mežaparks un tālāk Jaunā Teika - pār Vairoga pārvadu braucot zobus sit ārā, tās metāla plāksnes un savienojuma vietas uz "veloceliņa" ir šausmīgas. Arī lai tiktu uz Daugavas promenādi Ķengaragā vai veloceliņu Krasta ielā ir jābrauc pa ietvēm un jāpārvar visādas redeles un šķēršļi. Tad kādu brīdi ir labi un tad atkal nopietna šķēršļu josla.

Es labprāt brīvdienās apbraukāju Rīgu ar velo, reizēm arī ziemā. Rīga nav domāta velosatiksmei. Stabiņi ielas malā pilnīgi neko nerisina, ja ir vēlēšanās darba cilvēkus no mašīnām pārsēdināt uz velo.

Pozitīvi, ka nu jau kādu laiku par velo sabiedriskajā nav jāmaksā. Būtu vēl vilcieni, kuros normāli var ar velo iekāpt.


Es nemaku braukt ar riteni kaut loti gribetu.Esmu braukusi divreiz dzive,pedejor eiz pirms 2 gadiem nobraucu ap 30 km lidz JUrmalai un pa turieni ar iretu riteni,bez nekadam amortizacijam prastu,pavecuDibenu nejutu jau pec pusstundas.Katru mazako akmeni jutu sausmigi.

Pluss es tiesam nesaprotu ka var iemacities braukt,jo visi tie riteni uzsezoies atdi,ka kajas pie zemes netiek,lidz ar to ka kas notiek vai jabremze vai aks,ta es gazos.Jurmala nogazos,jo berns prieks izskreja ka bremzeju ta gandriz par galvu parlidoju,lab ka uz saniem paspeju nogazties.

Es vel vareju kaut cik normali pabraukt tos paris posmus pa o velocelu no Zolitudes akmer nesakas tas pusbeigais celins,kas nav remontets.

Es pec ta visa pasakuma,lai ari bij jautri vel nedelu nespeju normali pakustet

bet domaju,ka vaina nebija riteni,jo esmu pameginajjis ari tipa jaunus un labus,tikpa sudigi...

es dievinu iet ar kajam

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18433999