1. Darbs nebija sarežģīts. Atprasīja tieši to, ko māca 5. kl. un 6. kl. 1.semestrī. Ļoti labs veidots darbs. Visu cieņu veidotājiem!
2. Labus rezultātus guva bērni, kuriem ir laba atmiņa, loģiskā domāšana, noturīga nervu sistēma un noturīgas prasmes un iemaņas.
3. Daudz sliktākus rezultātus nekā parasti guva bērni, kuri neiztur spriedzi (māmiņas, tad padomājiet, kas notiks 9.kl. eksāmenos), kam ir īslaicīga atmiņa (varbūt var sazubrīties vienu tēmu, bet netver lauku, ja jāzina viss).
Tā ka šoreiz iesaku pievērst uzmanību sava bērna īpatnībām, nevis "šausmīgajiem uzdevumiem"!
Tā arī neesmu sapratusi, kāpēc vecākiem šķiet, ka visi bērni spēj apgūt matemātiku uz 70+%. Ja VDD būtu tādi rezultāti, ka bez maz vai visiem vairāk par 70%, darbs nebūtu labi veidots un rādītu neadekvātus rādījumus. Iegooglējiet, ko nozīmē Gausa līkne!
Papildināts 26.03.2023 22:43:
Gausa līkni pieminu saistībā ar datiem LV vai kāda novada mērogā. Var neattiecināt uz rezultātiem kādās konkrētās skolās, jo mēs taču labi zinām, kā atšķiras skolēnu (un arī skolēnu vecāku) sastāvs. Jā, no skolotājiem daudz ir atkarīgs, bet lāci var iemācīt dejot, bet ne lidot...