Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

pensionārs ar podziņtelefonu 2

malacis

malacis

Tā kā iepriekšējās tēmas autorei diskusiju kultūra ir zem katras kritikas - kliedz, slēdz tēmu, neļaujot citiem izteikties, tad atveru jaunu.

lauvux

ATKĀRTOJU ĪPAŠI TUPIEM - AR SAVIEM RADIEM TIEKU GALĀ, PALĪDZU IESPĒJU ROBEŽĀS, BET, IEDOMĀJIETIES, IR VECĪŠI, KURIEM TUVUMĀ VAI VISPĀR TO RADU NAV, KO LAI VIņI DARA?

Nevajag kliegt. Kur esmu rakstijis, ka nepalīdzi saviem radiem, vai ka neeksistē cilvēki, kuriem vajadzīga palīdzība?

Pirmkārt jāatrod finansējuma avots, jeb kurš par to maksās. Tas var būt valsts, pašvaldība vai pakalpojuma sniedzējs. Pēdējā gadījumā iznāk, ka par sociālo funkciju maksā pārējie komersanta klienti, kas, manuprāt, nav īsti godīgi.

Otrkārt jāizvēlas veids, kā palīdzība tiek sniegta. Papīra vēstuļu formu, cik noprotu no iepriekšējās diskusija, jau patreiz nodrošina pakalpojuma sniedzējs. Smagākos gadījumus, kad nepieciešama asistenta klātbūtne, savās rokās varētu ņemt pašvaldība.

Un, lai nobeigtu uz pozitīvas nots - pensionārs ar podziņtelefonu tomēr nav gluži bezcerīgs gadījums. Viņš jau ir veicis tehnoloģisko izrāvienu no ripiņtelefona

Papildināts 28.08.2023 08:47:

Iepriekšējā tēma te:

https://calis.delfi.lv/forums/tema/18437151-pensionars-ar-podzintelefonu/


Namejs

sociālo funkciju maksā pārējie komersanta klienti, kas, manuprāt, nav īsti godīgi- sociālo funkciju vienmēr apmaksā sabiedrība- gan tieši, gan pastarpināti- ne valsts, ne pašvaldība. Sikstuļa aprēķins a la - man māja nedeg, ugunsdzēsēju algas neapmaksāšu- te nedarbojas.


Nu, jasaprot, ka valstij tie pensionari nav vajadzigi, vini tikai izsuc nodoklus un preti neko nedod. Jo atrak vini nomirst, jo izdevigak valstij, tapec nav jegas ieguldities uz viniem socialaja joma.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18437211