Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Bērna uzvedība

Santuxxx

Santuxxx
Saprotu satraukumu par bērnu, īpaši, ja nav pieredzes. Arī es vēroju mazo un regulāri palasīju, kas ir jāprot attiecīgā vecumā. Novēroju, ka ir lietas, kuras sāka darīt vēlāk, bet vairāk lietu, ko sāka darīt pat agrāk. Uz gadu nekadas piramīdas neliek, bet ar lielu prieku un sajūsmu izmētā riņķus lieku mieru ar šo un mācu krāsas, kas izdodas labāk, tās pašas riņķu krāsas, piemēram. Man milzīgu prieku sagādā ar kādu sajūsmu bērns mētā riņķus, vero ka tie krīt un pats plaudē no prieka. Vispār neuztrauc, ka neliek kopa. Visam savs laiks. Mantas prot izmētāt, mācu savākt likt mantu glabātuvē. Visu laiku skatījās uz mani ar izbrīnu, un ne prātā nenaca palidzet man līdz nesen saku - palīdzi mammai, rādu un, jā, nes un met maisā pats. Es domāju Jūsu bērnam tagad citas prioritātes un piramīdu likšana tuvākā vai tālākā nākotnē


Es savā laikā nerāpoju. bet tikai vēlos, un vēlāk uzreiz sāku staigāt. Manai mammai visas tantes pārmeta, ka viņa nerūpējoties par bērnu. Mans vecākais mazdēls arī nerāpoja, tagad staigā jau 15 gadus. Ar to es gribu teikt, ka kaut kāda paramatra izkrišana no vispārējās normas nebūt nenozīmē, ka bērnam or kaut kādas anomālijas. Bet savam sirdsmieram autore var aiziet uz konsultāciju pie laba neirologa, tas nekad nebūs lieki. Viņš varēs novērtēt, vai bērna aktivitāte ir normāla vai tā ir hiperaktivitāte, kas būtu jākoriģē.

Lusesita
Tik brīnišķīga atmiņa no jaunākā vecuma! Tā ir liels dārgums - noteikti palīdz saprast savus bērnus.

Ar piramīdu mums gāja tā - es devu riņķi rokā un bērns to mauca virsū. Ja trāpīja. Diemžēl nu konstatēju, ka atmiņa par konkrētiem vecumiem, kad bēbis kaut ko dara, man ir gauži švaka, bet piramīdas noteikti gada vecumā vēl pats kopā nelika, drīzāk uz pusotru gadu.

Es arī skatījos visādas vadlīnijas, ko internetā sagrābstīju - gan jūtūbē, gan tāpat kaut kādus rakstus ar bildītēm. Vadoties pēc tām, kaut ko bēbis darīja agrāk, kaut ko vēlāk, par kaut ko neinteresējās vispār - bet tas pie tām vadlīnijām arī vienmēr tiek pieminēts, ka atsevišķu elementu iztrūkums vēl ne par ko neliecina. Piemēram, patreizējais tāds prāvāks attīstības "ceļastabs" - divu gadu vecumā bērnam vajadzētu lekt. Nu skatos uz viņu - laikam jau leks, šobrīd vēl nesanāk (gads un 7), bet cenšas un noteikti uztrenēs.

Es arī laikam nevaru iedomāties, ka bērns 11 vai 12, mēnešu vecumā varētu salikt piramīdu... Protams, brīnumbērni ir, bet ne daudzi. Vairums neliks un arī ilgstoši nespélésies ar riņķiem.

Toties tas noteikti neliecina, ja bērnam turpmāk būs problēmas.

Runājot par testēšanu un anketām, es atceros, kāds man bija pārsteigums, saņemot UK tás bērna attīstības anketas uz 24-27 mēnešu vecumu. Pusi no tur minētajām darbībām mēs par ikdiena ar bērnu nebijām praktizējuši. Un tur tiešām ir lērums jautājumu un fizisko uzdevumu, kas ir jāspēj bērnam paveikt uz to vecumu. Tad nu mums bija jâpasvíst (man) un jāsāk aktivizēties, lai to visu izveiktu un varētu sniegt objektīvas atbildes. Rezultāts mani iepriecināja, jo bērns teju visu mācēja!


Lusesita

Mudriite

Vilksviņu zin, vai palīdz saprast. Tagad jau tās prasības klasificētaa un zinātniski izstrādātas, senāk nekā daudz nesatraucās, paprasīja kaimiņienei - a tavs jau rāpo? Manejā jau pieaugusi dāma, bet atceros, ka 1.7 gadā eksaminēju par ķermena daļām. Parādija uz sevis nosauktās. Beigās pajautāju: kur tev ir aste?? Viņa apjuka, tad iesmējās un pieskārās dupsim.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18438169