Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

personalizēts treniņu plāns

Juta11

efeja

Juta11
myfitness (Matīss) treneri - Anna Apsīte, Kārlis Matisāns

Zinoši sava darba entuziasti. Rekomendēju.


Meauk
Paldies, par grupu nodarbībām esmu informēta, uz pārīti esmu bijusi, vienīgi problēma tajā, ka manis interesējošās grupu nodarbības tajos laikos, kas man ir brīvi un kad es tieku, ir ļoti noslogotas un es reti uz tām tieku - uz 15 vietām ir 40 gribētāji un brīvas ir tikai grūtnieču vai senior grupu nodarbības, pie kurām es nepiederu

Man parasti šī stunda tā arī tikai aiziet uz iesildīšanos, jo es apmēram pusstundu eju uz skrejceliņa, pēc tam braucu ar riteni vai uz eliptiskā trenažiera, pēc tam mazliet patrenēju kājas vai rokas uz tiem pāris trenažieriem, ko zinu. Gribētos to laiku iztērēt pilnvērtīgāk, tomēr ne maza nauda aiziet abonementā un trenažieru piedāvājums ir plašs

Juta11
Izlasot pēdējo rindkopu, tu dari lielāko un tipisko iesācēju kļūdu . Šādi nekādu būtisku ieguvumu nebūs. To tev jebkurš treneris pastāstīs!

Jāiet uz spēka vingrinājumiem vai augstas intensitātes grupu treniņu. Un tur tiešām vajag sākumā trenera privātās nodarbības vai arī ļoti labus grupu treniņus.

Mums grupu treniņi ir gana viegli pieejami par laimi. To ir daudz un tie tiešām ir ļoti piesātināti. Žēl,ka jums tik maz vietu, ka netikt.

Papildināts 15.05.2024 21:50:

Cardio treniņu vietā, kas tev aizņem vismaz minūtes 40-50, ir jāliek vietā svarcelšanas un spēka treniņi. Kādi - to vislabāk rekomendēs treneris.

Un tikai pēc tam, ja gribi, vari turpināt ar cardio. Vismaz to mums treneri teica.

Meauk
saprotu, ka esmu pilnīgs "zaļš gurķis" šai visā un jau laikus atvainojos par stulbu jautājumu kaudzi, bet vai tad svara treniņi nav piemērotāki tieši muskuļu masas audzēšanai un kardio - skriešana, riteņbraukšana utt - tieši svara zaudēšanai, kas ir mans primārais mērķis? Biju iedomājusies, ka vispirms tieši jāsāk ar kardio un tad, kad drusku uztrenēta izturība un pāris kg nogājuši, var pievērsties pašu muskuļu trenēšanai un svara vingrinājumiem.. šķiet, ka esmu ko nepareizi sapratusi


Juta11
https://nra.lv/dzivesstils/skaistumsveseliba/414809-ka-labak-nomest-svaru-ar-speka-treniniem-vai-kardio.htm

Te labi izskaidrots.

Man arī bija tieši tāda ideja kà tev,kad pirmo reizi sāku apmeklēt sporta zāli pāris mēnešus. Pēc tam par šo aprunàjos ar treneri, un izrādījās pilnīgi savādāk viss.

Ja gribi nomest svaru un uzlabot tonusu un izskatu, tad tikai ar kardio to nepanákt. Ir jādara kas cits. Kardio var, bet ne ilgi (ne 40-60 min.) un parasti to dara pēc spēka vai izturības treniņiem, nevis pirms.

Nē, nav jābaidās kļūt par bodybuilderi

Lapsēns

Juta11
GYM ABC šabloniski izved cauri trenažieriem, bet privātnodarbībā sastāda tev individuāli pielāgotu plānu. Bet iesācājam nebūs uzreiz plāns uz trenažieriem. Iesākumā nostiprinošā vingrošana visticamāk. Un viņiem ir arī nodarbības nelielās grupās, kur treneris katram individuāli uzdod uzdevumus, pieskata izpildes tehniku, bet finansiāli tas ir izdevīgāk kā privātreniņš.

Un svara zaudēšanai vislielākā nozīme tomēr ir ēdienkartei. Nosportot nav iespējams tik daudz, cik nekontrolēti apēdas.

Pēdējās izmaiņas: Lapsēns, 16.05.2024 09:20.

Varbūt ir zināms kāds labs un zinošs treneris Myfitness centra apkārtnes klubos (Plaza, Upītis, Galerija Rīga, ja ir ļoti labs, izskatītu arī drusku tālākus klubus)? Viņi tur ir tik daudz un tik līdzīgi, ka apjūku piedāvājumā

Miegalacis

Es ņēmu treneri myfitness. Vispirms man ar viņu bija sarakste par maniem mērķiem, svaru, kāda iepriekšējā sportošanas pieredze, cik reizes nedēļā utt, pēc tam bija vairākas nodarbības ar viņu kopā, uz kurām jau bija sagatavoti vingrinājumi, kur viņa skatījās, kāda man fiziskā forma, kā daru vingrinājumus utt (noteikti, ka vēl viskaut ko testēja, par ko es nezinu) un tikai tad es dabūju gala programmu. Nebija nekādu šablonisku staigāšanu pa zāli, man nemaz tā baigi daudz nebija vingrinājumu uz trenažieriem, ar svariem, savu svaru daudz bija. Privātais treneris gan nav lēts prieks. Izvēlējos no zālē pieejamajiem, man bija svarīgi, lai ir sieviete, kas saprot, kā ir kad pirms MR gribas rīt un pārējos sīkumus.

Papildināts 16.05.2024 10:23:

Par grupu nodarbībām - cik esmu bijusi Myfitness (tas gan nav tikai myfitness redzēts) , baigi atkarīgs no trenera. Ir tādi, kas baigi seko līdzi nodarbības laikā, vai visi dara visu pareizi, un tad ir tādi bijuši, kur es pat redzu, ka blakus esošā dāma jau kuro treniņu ceļ stieni ar līku muguru un trenere nepievērš tam uzmanību. Varbūt pirms nodarbības var pieiet un pateikt, ka pirmo reizi un nav ne jausmas, kā pareizi darīt, tad labāks rezultāts būtu.

Miegalacis
Ja nav noslēpums, kurā zālē, cik reižu kopā un pie kura trenera Jūs gājāt? Esmu gatava noziedot to naudu pie privātā trenera, bet gribas kārtīgu pakalpojumu par to cenu.

Par grupu nodarbībām man arī līdzīga pieredze Jūsu aprakstītajam - man ir bijuši treneri, kas uzreiz pasaka, ka daru nepareizi, un ir treneri, kas vispār neseko līdzi vingrinājumu izpildei, pamanu, ka daru ko nepareizi tikai tad, kad spogulī redzu, ka citi dara savādāk.


Miegalacis

Juta11
Gāju pie Dzintras Grīnbergas, viņa ir vairākās sporta zālēs, bet ja pareizi atceros, tad ne Tev pa ceļam. Cik reizes bija neatceros vairs, jāmeklē tad konta izraksti. Bet es domāju, ka noteikti vari sameklēt arī sev ērtākajā zālē foršu treneri. Es domāju ka reti kurš no viņiem galīgi nav labs.

Papildināts 16.05.2024 10:59:

Bet ja man būtu pa ceļam ar Lemon Gym, tad mēģinātu iet pie Inetas,tā kas ēdunsporto. Viņa ir amazing un var palīdzēt arī ar uzturu - šobrīd eju pie viņas izaicinājumu, tādi viņai ir katru mēnesi.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18440531