Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Uz pieņemšanu uzlikt smaidošu un laipnu masku, kā?

Fitneswomen

Tikšanās ar cilvēkiem, kas nav neko sliktu izdarījuši. Tikai manas dzīves peripētijas drusku uz izsitušās no līdzsvaram un man pazīstamie redz, ka esmu bēdīga. Bet ir viena pasākums, kur to nu nevajadzētu rādīt. Kā saņemties? Nomierinošos izdzert, bet varbūt vēl kādi psiholoģiskie triki, lai savāktos un neizrādītu savas problēmas.


HelenasTante

Darbība pasākums? Ar radiem? Tu esi vakarā vadītāja, uz ko bûs fokuss?


Don't grow up! It's a trap

labrencija

Fitneswomen Somiņā ieliec kādu mazu alko pudelīti. Vai bundžu. Kad ir viena pasākums, kur to nu nevajadzētu rādīt. Kā saņemties? Nomierinošos izdzert, bet varbūt vēl kādi psiholoģiskie triki, lai savāktos un neizrādītu savas problēmas.
kad bēdīgi vai nepatīkami paliek, iedomājies - a man somiņā džintoniks. Ne jau dzert , bet tāpēc, lai pašai nāktu smiekli.

Kāda veida pasākums?


Fitneswomen
Viss jau atkarīgs kādas tās izpausmes. Ja neirotiski ne no šā, ne no tā sāk birt asaras, nu tad bez kādām nervu zālēm neiztikt. Ja vienkārši nav noskaņojuma , nu var būt vienkārši neiterāls aizbildinoties ar nogurumu ja pievērš uzmanību ka nelīgsmo līdz ar visiem.

Man šķiet, ka grūti būs ar dabu (dabiskām emocijām) cīnīties un uzvarēt.

No emocijām "tikt vaļā" var tikai tās līdz galam izdzīvojot. Ja ir bēdīgi, tad ir jāizraudas kaut vai nedēļu no vietas. Savu māju konfortā, kur neviens netraucē un netiesā. Ja "bēdu trauciņš" būs pirms pasākuma patukšojies, tad pašā pasākumā varētu būt vieglāk.

Otrais, pamēģini pamatīgāk uzfrišināties, jo daudz ko pa tiešo nodod cilvēka āriene. Ja jutīsies slikti un arī izskatīsies nolaidusies un nekopta, tad nevienu apmānīt neizdosies. Aiziešana pie friziera, manikīra un sapucēšanās arī reāli liks justies labāk. Vismaz uz brīdi. Un ir lielāka cerība, ka koptēls nenodos skumjo dvēseles stāvokli. Vismaz ne uzreiz. Bija taču tas teiciens - jo sliktāk jūties, jo labāk jāizskatās.

Papildināts 30.06.2024 14:24:

Pārlasīju problēmas pieteikumu un tagad nesaprotu. Autore ir bēdīga vai uztraukta? Jo minēti nomierinošie līdzekļi.

Vai viss kopā?

Fitneswomen
Cilvēka smadzenes strādā interesanti, reāli tu smaidi nevis tāpēc, ka tev ir priecīgi, bet tev ir priecīgi, jo tu smaidi.

Izmēģini - uzliec kaut mākslīgu smaidu, kaut vienalga - pa ielu ejot. 100% uzlabosies garastāvoklis.

Ja bēdas ir sēras vai tiešām kaut kas briesmīgs noticis, to, protams, "nevajag paslaucīt zem tepiķīša", bet vienu vakaru mierīgi var

Paranoid

Tikšanās ar cilvēkiem, kas nav neko sliktu izdarījuši. Tikai manas dzīves peripētijas drusku uz izsitušās no līdzsvaram un man pazīstamie redz, ka esmu bēdīga. Bet ir viena pasākums, kur to nu nevajadzētu rādīt. Kā saņemties? Nomierinošos izdzert, bet varbūt vēl kādi psiholoģiskie triki, lai savāktos un neizrādītu savas problēmas.

Nu mans ieteikums - nevajag neko saņemties. Pirms pasākuma ieslēdz platu, atbruņojoši smaidu, pasaki atklāti - "ai, ziniet, mani te dažas dzīves peripetijas mazliet izsitušas no līdzsvara, bet ir tik forši, ka varu ar jums, foršajiem mazliet atpūtināt prātu un smelties pozitīvas emocijas". Pēc tam ar lielu varbūtību stress atlaidīs.


Finlandization - the art of bowing to the East so carefully that it could not be considered mooning the West.

Paranoid
Un tad katrs metīsies bāzt savu degunu un skaidrot, nu, nu, stāsti, stāst, kas tev tur dzīvē neiet, kas tur ne tā.


Skābais

Ko es esmu darījis - domā par tiem otriem cilvēkiem, apmēram: "Šie ir tie labie cilvēki, kas man izdarīs labu, tāpēc ar acīm uzsmaidīšu viņiem" Galvenais uzdevums ir dabūt fokusu prom no sevis un savām problēmām. Šajā ziņā labrencija ieteikums nav nemaz tik slikts "a man somiņā džintoniks".


Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
18441097