Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

kredīts

aiai

man ar iedeva uz pusi mazāku, bet katru otro -vai trešo mēnesi es prasu to palielināt un palielina. Tagad esmu sasniegusi to summu, kuru prasīju no sākuma un tagad banka teica, ka tas ir max. bet nu pēc mēneša prasīšu atkal, redzēs ko teiks:) pie tam man nekur nav jāiet, viss notiek sarakstes veidā.


Tev IR, bet virtuve.calis.lv vēl nav publicēta?! Hmmm, tad laiks sūtīt savu recepti uz virtuve@calis.lv

Jā , man neiedeva kredītu, lai gan būtu ķīla, arī kopējo ienākumu proporcija ir ok. Es prasīju kredītu 4000Ls, piedāvāja tikai 500Ls, bet šajā gadījumā tas man neko nemaina. Runājot par kredītvēsturi , tad uz šo brīdi nav nekādu kredītu , ne arī kādu citu parādu nav . Bankā to nemaz nejautāja, pat nevajadzēja uzrādīt personas apliecinošu dokumentu. Vienkārši pateica, ka tik lielus kredītus nepiešķiram.

Frezija Labprāt painteresētos par kredītu Nordea bankā, bet pilsētā, kurā dzīvoju šādas bankas fileāles nav.

[b] aiai [/b] painteresēties tu taču ari arī pa telefonu. Nordea jau baigi reklamē, ka piedāvājumu sniegs pa telefonu (tas gan laikam uz hipo attiecas). lai pa telefonu tev izstāsta, ja ir iekāriens, tad taču kādā brīvdienā var aizšaut uz tuvāko Nordea filiāli, kura strādā brīvdienās.


[b]spd[/b] esmu NOrdea klients un kredītus tur tik viegli nedod. esmu klients 3 gadus un alga tiek uz turieni pārskaitīta, bet patēriņa kredītu 2000 Ls vietā iedeva 300 Ls un tad gada laikā,pārskatot, tas tika palielināts, bet tik un tā ne līdz tai summai, kas tika prasīta, lai gan alga atbilst. un kredītu dod, ja esi vismaz pāris mēnešus jau kā klients, uzreiz nē.


Tev IR, bet virtuve.calis.lv vēl nav publicēta?! Hmmm, tad laiks sūtīt savu recepti uz virtuve@calis.lv
[b] Lora [/b] ko lai tev saka, baigi izbrīna, ka bankas vairs 'nesviež pakaļ' patēriņa kredītus. vēl jo vairāk - saviem pastāvīgajiem klientiem... bet nu tavā gadījumā jau arī var būt 100 un 1 iemesls - bankas iekšējā politika mainījusies (limiti samazināti), varbūt esi parādnieku reģistrā atzīmējusies, varbūt banka uzskata, ka tev ir pārāk liels pārējo maksājumu slogs (ko dod 5000 Ls alga, ja 4900 ls aiziet kredīta maksājumam... PIEMĒRAM) utt utjp. ja viss ir čikiniekā, tad ieteiktu paprasīt, kādēļ nedod lielāku summu. starp citu, bankām no nākamā gada janvāra (laikam) būs jāsniedz info par to, kā viņi ir novērtējuši tevi kā kredītņēmēju. t.i., kādā kategorijā (no kredītriska viedokļa) viņi tevi ielikuši un tad vēl būs arī jāpaskaidro, kāpēc. Aizmirsu, kas tā par direktīvu bija. ja jau Nordea ir tādi pirmrindnieki, viņiem vajadzētu bū šai info jau tagad. ja nav grūti - padalies ar info, ja ko tādu izdomā veikt ;)

[b]spd[/b] [i] ka tev ir pārāk liels pārējo maksājumu slogs (ko dod 5000 Ls alga, ja 4900 ls aiziet kredīta maksājumam... PIEMĒRAM) utt utjp.[/i] vispār nekādu kredītu nav, izņemot pie viņiem patēriņa... ir jau jautāts, bet nu atbilde ir nekāda, lai no viņas varētu kaut ko secināt, par ko tā... tur ir vairāk tā politika-zelta klinets, sudraba klients un bronzas. lai gan mājas lapā viss smuki sarakstīuts [i] Klientu programma sāk darboties tiklīdz Tu esi pieteicies tai. Tikko Tavs darījumu apjoms Nordea bankā sasniedz Zelta vai Sudraba klienta līmeni, Tu automātiski iegūsi šim statusam atbilstošās priekšrocības un īpašās cenas. Tev nevajadzēs sekot un rēķināt kopējos darījumu apjomus pašam. Mēs Tevi regulāri informēsim par turpmākajām izmaiņām darījumu apjomos un statusa izmaiņām.[/i] kamēr pats viņus nesāc kustināt, viņi pat par tevi neinteresējas. visu nākas no tiem konsultantiem vilkt ar stangām laukā, katru līmeni nākas lūgties pašasm, lai gan atbilsti tam līmenim... bet nu ok, man pašai jau nav grūti uzrakstīt epastu un palūgt esv pienākošas ekstras...bet nu šinī bankā ar ir tikai skaļi vārdi un solītās darbības tiaki pēc tam.


Tev IR, bet virtuve.calis.lv vēl nav publicēta?! Hmmm, tad laiks sūtīt savu recepti uz virtuve@calis.lv
[b] Lora [/b] nu, ar Nordea ir tā, ka viņiem ir zemas hipo likmes, salīdzinot ar citiem. i-banka ir :down: vispārējais apkalpošanas kvalitātes līmenis ir salīdzinoši zems, kaut gan es par savu klientu konsultanti nevaru sūdzēties. dzirdēts, ka tagad pamazām samazinās kredītu menedžeru rindas, ņemot vērā, ka kredītu izsniegšana bremzējas. varbūt ir cerība, ka cilvēki sāks iespringt uz kvalitāti? :idea:

[b]spd[/b] [i] varbūt ir cerība, ka cilvēki sāks iespringt uz kvalitāti[/i] jap. tieši tā.


Man nav līdzekļu sirdsapziņas uzturēšanai. [img]http://www.smiliez.de/smilies/smiliez.de_274.gif[/img]

[i]Nu nevaram mēs dzīvot bez kredītiem, kā to ieteica Kalvītis .....[/i] kāpēc?

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
7285038