Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

pareiza porcija

aprikoze

kaa var noteikt, vai porcija nav par lielu? cik eedienreizeem dienaa jaabuut, veelams? ziidainim var izreekinaat, cik diennaktii jaapeed atkaraa no svara, bet vai taapat var pieaugusham?


[b]aprikoze[/b] [i]ziidainim var izreekinaat, cik diennaktii jaapeed atkaraa no svara[/i] un viņš tev precīzi noēda? es vados no principa - cik grib, tik ēd, ja jūtos slikti, tad nemaz negribas ēst, ja bijusi fiziska slodze, tad gribas vairāk utt. tas nav atkarīgs tikai no cilvēka svara


[img]http://fool.exler.ru/sm/gy.gif[/img] http://by.lilypie.com/0ESMp2.png http://b2.lilypie.com/010cp3.png
[b]zich[/b] no taa arii baidos. mana mamma eed cik grib un dreebju izmeers aug ar katru gadu.:dontlike:

Dienā vēlamas 3 ēdienreizes. Vislabāk noteiktos laikos - tad organisms pierod un attiecīgi vajadzīgajā brīdī noskaņojas uz ēsanu un lieki netraucē starplaikos. IMHO uzkodas starp nav laba doma. Bet nu cilvēki ir individuāli - citam vajag bieži un daudz citam reti. Es bez disciplīnas ēstu tik 1-2 reizes dienā. Pārējā laikā vienkārši aimirstas. Par porcijām ir uzskats, ka tik daudz cik abās plaukstās kopā ietilptu. Bet tas ar tā nenopietni.:D Ir vēl, kas saka, ka tik, lai būtu apmierināts izsalkums, bet nebūtu līdz galam paēdis. Bet man šitas liekas mazohisms. Visvieglāk ir sākt ar rūpīgu sakošļāšanu - 35-70 reizes atkarībā no ēdiena (sajūta gan kā govij :gigi: ) un tad pamatā ir tā, ka 20 min. izstrādājas sāta sajūta. Līdz ar to labi sakošļājot ēdienu tas kļūst vieglāk sagremojams (citur pat ir veselas košļātāju kustības :D un vispār saka, ka tas ir viens gremošanas traucējumu iemesliem, ka rij nesakošļātu) un mazāk salīdzinoši apēdas jeb tb neappēdas par daudz. Jo vairāk sakošļāts ēdiens, jo vieglāk sagremojams, jo veselīgāks. Grūti ir, ja dēļ rīšanas izstaipa kuņģi, tad der kāda atslodzes diena, kas to savelk. Bet nu ar gadiem vielmaiņa samazinās un līdz ar to imho visprātīgāk pie visa minētā ir arī neēst pēc 18, lai pirms gulētiešanas organisms paspētu visu pārstrādāt un naktī nemocītos un nekrātu taukus. Vēl ir svarīgi daudz dzert - vismaz 2 litrus dienā un tīru ūdeni. Nedzeršana arī ieži noved pie liekas ēšanas. Un saka ka 70 % veselības ir atkarīga no pietiekoša ūdens daudzuma. [s][Papildināts: 14:11:2007 07:17:58][/s] Tas gan nav pa tēmu, bet vēl daudz līdz arī mērcēšana - graudu produktus (putras, milti, pākšaugu) ir vieglāk sagremojami, ja tiek mērcēti ilgstoši. Vēl labāk, ja atmodināti tb kad sāk dīgt. Arī riekstus žāvētus augļus ieteicams mērcēt. Tas pats attiecas ar uz ķīmiski apstrādātiem produktiem - augļiem, dārzeņiem. Mērcējot ūdenī izskalojas ķimija.


[s]Vai Tu vari apskaut savas skumjas, izgaršot sāli savās asarās, sākt smieties tad, kad raudi? Tas nozīmē, ka Tu esi dzīvs, un paldies Dievam, ka Tu esi šajā pasaulē... [/s]:)

mjaa, liidz 3 eedienreizeem man augt un augt. man ir 4-5. es nevaru iztureet 5-6 stundas bez eeshanas.

[b]aprikoze[/b] [i]mjaa, liidz 3 eedienreizeem man augt un augt. man ir 4-5. es nevaru iztureet 5-6 stundas bez eeshanas.[/i] a kur problēma - ja esi pieradusi tik bieži ēst, tad vienkārši vienā ēdienreizē apēd mazāk - t.i. samazini apēstā daudzumu. tā arī kuņģis smuki saraujas. un nav jau tikai svarīgs apēstā daudzums, bet gan arī tas KO Tu apēd. brokastīs var apēst 1 maizes šķēli ar kausēto sieru un var arī apēst 3 maizes šķēles bez nekā. - redz - daudzumi mainās, bet kaloriju gandrīz vai otrajā variantā, kur it kā apēdi vairāk - ir mazāk, nekā pirmajā variantā, kur it kā apēd mazāk. saprati domu? ;)

[b]aprikoze[/b] [i] mjaa, liidz 3 eedienreizeem man augt un augt. man ir 4-5. es nevaru iztureet 5-6 stundas bez eeshanas.[/i] Vari tad ēst 3 reizes kā ēdienreizes un tad divas kā uzkodas, kad neēd riktīgi, bet apēd teiksim kādu augli. [i] brokastīs var apēst 1 maizes šķēli ar kausēto sieru un var arī apēst 3 maizes šķēles bez nekā. - redz - daudzumi mainās, bet kaloriju gandrīz vai otrajā variantā, kur it kā apēdi vairāk - ir mazāk, nekā pirmajā variantā, kur it kā apēd mazāk.[/i] Veselīgi nebūtu ne vienā gadījumā, bet imho pirmais ir labāk, jo tad neēd tik pliku maizi. Kāda jēga no maz kalorijām un niecīgas uztrvērtības.:rolleyes:


[s]Vai Tu vari apskaut savas skumjas, izgaršot sāli savās asarās, sākt smieties tad, kad raudi? Tas nozīmē, ka Tu esi dzīvs, un paldies Dievam, ka Tu esi šajā pasaulē... [/s]:)
[b]esenif[/b] diemžēl kausētajā sierā nav pilnīgi nekā veselīga. [b]aprikoze[/b] ir jārēķinās, ka teoriju, kā pareizi ēst, ir ļooooti daudz (es pat teiktu, cik cilvēku, tik viedokļu). tu vari palasīties visu iespējamo un tad mēģināt sev piemērotāko


[img]http://fool.exler.ru/sm/gy.gif[/img] http://by.lilypie.com/0ESMp2.png http://b2.lilypie.com/010cp3.png
[b]zich[/b] Es gan teiktu ka tur nekā veselīga nav. Pilns ar konservantiem un citiem sū.....:rolleyes:


[s]Vai Tu vari apskaut savas skumjas, izgaršot sāli savās asarās, sākt smieties tad, kad raudi? Tas nozīmē, ka Tu esi dzīvs, un paldies Dievam, ka Tu esi šajā pasaulē... [/s]:)

[b]esenif[/b] [i]Es gan teiktu ka tur nekā veselīga nav[/i] a ko es teicu :confused:


[img]http://fool.exler.ru/sm/gy.gif[/img] http://by.lilypie.com/0ESMp2.png http://b2.lilypie.com/010cp3.png
Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
8514137