Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties

Ko iesākt ar meitu...

kartupeliene

[b]Sumpurniits[/b] nu nosēdēt jau viņš varētu, bet par pār'\ejo tieši fizisko pusi, gan šaubos, nu nav ja viņš nekāds tizlenītis un aktīvi kustēties viņam ar patīk, tikai pēc horoskopa lauva un tāpēc katru zaudējumu (to ka nav pirmais, tas nekas ka 5. no 20 bērnirem)uztver traki. bail ka ja nevilks kaut kur citiem līdzi vispār sports sāks nepatikt. Bet atkal ja viņam visās citās stundās būs garlaicīgi, tad ar būs slikt.tā arī mokos ar savām šaubām.


[img]http://www.smiliez.de/smilies/smiliez.de_2197.gif[/img]

Nu, lauvēnam būs grūti, jo īpaši, ja māmiņa vienmēr atgādinās, ka viņš taču ir lauva, bet lauvām jābūt pašiem labākajiem :D OK, bišķīt ironizēju, bet principā visu noteiks tas, cik tu personīgi kā bērna vecāks būsi gatava strādāt ar viņu papildus skolai. Un te es nedomāju palīdzību pie mājasdarbiem, bet gan tieši emocionālo atbalstu, motivāciju ārpus skolas aktivitātēm. To pašu sportu - labāk, ja ārpus skolas ir kādā sporta veidā nodarbināts, bet ne profesionālā līmenī (peldēšana, teniss u.tml.), tomēr pietiekoši, lai būtu savi personīgie sasniegumi, neatkarīgi no skolas veiksmēm vai neveiksmēm ;)

[b]Sumpurniits[/b] [i]jo īpaši, ja māmiņa vienmēr atgādinās, ka viņš taču ir lauva, bet lauvām jābūt pašiem labākajiem [/i]:D nu nesaku, jau nesaku es šito viņam par to sportošanu - nav mūsu pilsētā pieejamas sporta aktivitātes mazākiem bērniem, tikai skolas vecuma bērniem, diemžēl. tagad gan no BD iet uz sporta skolu, kur tādas vispārējās attīstības nodarbības un tieši pēc šitām nodarbībām jau arī teica ka es vienmēr pēdējais(kaut izrādijās ka vienu reizi tik bijis5.):gigi: Bet nu lai vai kā vel jau laiciņš ir, varbūt pavasarī man viss būss skaidrs ko darīt:) Klau, bet kā tieši tavs bērns atšķīrās, ko viņš darija/ zin\aja labāk vai savādāk par vienaudžiem? Nu ne jau vienkārši tāpat pārcēli pie lielākiem?


[img]http://www.smiliez.de/smilies/smiliez.de_2197.gif[/img]
[b]Berta[/b] Manējā gribēja sēdēt un lasīt vai zīmēt, kamēr pārējie grupiņas 3-4 gadnieki rāpojās ar klučiem, nekas vairāk :) Paziņas apceļas, kas būšu viņu nevis 2 nedēļas, bet kādus pāris gadiņus pārnēsājusi pirms dzimšanas :D


[b]Sumpurniits[/b] [i]Manējā gribēja sēdēt un lasīt[/i] viņa tik agri prata lasīt? manējais ar iemācijās nesen bet viņam jau tomēr 5gadi, bet vispār viņa grupiņā bērni vairāk tendēti uz [i]sēdēt un lasīt vai zīmēt,[/i] un vel ar šķērēm darboties, ne tā traki skraidīt, šogad tik meitenes vairāk ar visādām savām lietām un puiši ar mašīnām un klučiem sākuši darboties.


[img]http://www.smiliez.de/smilies/smiliez.de_2197.gif[/img]
[b]Berta[/b] [i]www.abfs.lv tik tur laikam no7gadiem tomēr, bet varbūt ka ir iespējami izņēmumi, ja interesē noskaidro un tad šeit arī izstāst[/i] :yes:, domāju , ka šim noteikti par ātru, un domāju, ka labāk [i]Ar pieciem gadiem skolā gan nelaid, viņa tāpat nebūs tāda kā septiņgadnieki[/i] :yes:


Ļoti garšo kartupeļu pankūki!
[i]Manējā gribēja sēdēt un lasīt vai zīmēt, kamēr pārējie grupiņas 3-4 gadnieki rāpojās ar klučiem[/i] [b]Sumpurniits[/b],a kur te tas augstās attīstības rādītājs? Viņa jau prata lasīt un normāli zīmēt? Jo ja ne, tad manai ir 1,7g, bet viņa kluču vietā noteikti izvēlēsies "lasīt" grāmatas vai zīmēt (ideāli manos dokumentos :gigi: ) Bet nekādas brīnumbērna pazīmes man tās nešķiet;)


Jo ilgāk meklē, jo ātrāk atrod!
[b]Berta[/b] Viņa lasīja, bet nevis pa burtiem, bet pa vārdiem (uztvēra vārdus kopumā, atpazina tekstā, vienkārši laba redzes atmiņa uz simboliem, rakstu zīmēm, t.sk. skaitļiem), "burtot" pa zilbēm mācījās kopā ar grupas biedriem, jo mājās par tāda veida "nesaprotamo" lasīšanu viņai intereses nebija, sākumā atpazina sākuma un beigu burtus, bet tad jau uzreiz sāka atpazīt vārdus kopumā. Man bija svarīgi, lai bērns iegūtu iespējas papildus kontaktēties ar vienaudžiem, būtu vispusīgi attīstīts, tāpēc ļoti priecājos par bd papildnodarbībām sportā, mūzikā, svešvalodās, kas radīja viņai interesi mācīties mūzikas skolā, nodarboties ar sportu ārpus skolas un komunicēt dažādās svešvalodās ar cilvēkiem Latvijā un ārpus tās. Ceru, ka viņai nebūs pok3 garlaikotības problēmas. Ar 5 gadiem skolā ir grūtāk nekā ar 6 (pēc sevis atceros), klasē fiziskajai sagatavotībai ir nozīme kaut vai tādēļ, ka garas stundas jāsēž, kas ir ārkārtīgi nogurdinoši mugurkaulam, es iedzīvojos mugurk.deformācijā, ko izdevās koriģēt ar sporta nodarbībām, tāpēc uzmanīgi ar priecāšanos, ka bērns tikai sēž, lasa, zīmē - bērnam ir arī jākustās, jāizskraidās, jāpadauzās un jāspēlējas, bet skola nav bd, tur ir režīms, kuram jāseko ;) [s][Papildināts: 28:11:2007 08:58:29][/s] [b]Neatlaidīgā[/b] Mana meita nav brīnumbērns, viņai vienkārši ir interesanti mācīties, ceru, ka šī interese saglabāsies, jo uz to kā īpaši nespiežam.

Pastāstīšu savu pieredzi. Mēs arī ļoti ātri iemācījāmies lasīt, kādos 4 gados, bērnudārza audzinātāja bija starā, mana meita bija gudrības ziņā pārāka par visiem, teica, ka dārziņā viņai vairs nav ko darīt, lai laižam uz skolu 5 gados. Man tas likās tomēr mazliet par agru, jo ja intelektuālā ziņā viņa visādi bija pārāka, tad fiziski tomēr vēl par mazu. Skolā sākam iet ar 6 gadiem, protams uzreiz varēja redzēt, ka nav problēmas ar mācībām un skolotāja arī slavē un sauc par gudrīti. Bet tagad, kad esam jau 2.klasē ir tā, ka redzu pirmās problēmas. Viņa ir pieradusi būt pati labākā, un ja kaut kas neiet kā vajag ļoti par to satraucās. Es nekad neesmu viņai prasījusi būt vislabākai, neesmu pārmetusi ne par vienu kļūdu mācībās, bet viņas lielā cenšanās mani pat satrauc. Es arī domāju, ka mana meita ir normāls bērns, ne brīnumbērns, vienīgi ar pastiprināti interesi lasīt grāmatas, visas bērnu enciklopēdijas un risināt bērnu krustvārdu miklas :)


[b]kartupeliene[/b] Montesori nodarbības, strādās uz priekšu attīstībai no viņas spējām un perfekti attīstīs domāšanu daudz savādāk kā citiem uz rēķināšanu un visādām citādām lietām.

Jūs neesat iegājis sistēmā, tāpēc nevarat rakstīt šajā forumā.
Ienākt forumā | Reģistrēties
8641155