Spogulis

Padomi

Strauji palielinās dzimumzīmju skaits – ko tas nozīmē?
Dzimumzīmes ir viena no tām ādas īpatnībām, kurai pievēršam uzmanību tikai tad, kad pamanām kādas izmaiņas. Šoreiz noskaidrosim – ko tas nozīmē, ja uz ķermeņa sāk parādīties aizvien vairāk dzimumzīmju.
Drošība uz ūdens
Pirms dodamies uz jūru vai upi, atkārtosim, kādi ir peldēšanās drošības likumi un kam jāpievērš uzmanība, peldoties ar bērniem.
Kā izvēlēties labāko un veselīgāko pludmali?
Vasara bez ūdens priekiem un peldēšanās nav īsta vasara. Tiem, kas gadiem iecienījuši kādu «savu» ezeru vai dīķi mājvietas tuvumā, peldvietas izvēle nav problēma. Bet ko darīt pārējiem?
Kā pasteidzināt/aizkavēt mēnešreizes
Gadās, ka dzīves nepieciešamība liek vaicāt – vai ir pieejams kāds iedarbīgs līdzeklis, lai plānotā ceļojuma, kāzu vai kāda cita pasākuma dēļ aizkavētu/paātrinātu mēnešreizes?
Kā atpazīt un izvēlēties kvalitatīvu medu
Kas īsti ir saldāks – medus vai miegs, šeit neuzzināsiet, bet atbildes uz dažiem citiem jautājumiem, kas attiecas uz medu, gan.
Kā paildzināt dzīvi
Iepirkšanās, šokolāde, glāze vīna, strīdi ģimenē, zaļā tēja – kas gan varētu būt kopīgs nosauktajiem jēdzieniem?
Kā cīnīties ar ieaugušu nagu problēmu pieaugušajiem
Iemesli ieaugušiem nagiem var būt dažādi, bet biežākais ir nepiemērotu apavu izvēle.
Mazāk sēdēsi, ilgāk dzīvosi
Lielākā daļa cilvēku mūsdienās strādā sēdot. Diemžēl. Jo ilga sēdēšana par 40% palielina risku nomirt pāragri – Sidnejas universitātes veiktais pētījums apliecina, ka visvairāk tas attiecas uz tiem, kas sēdus pavada ilgāk par 11 stundām.
Kāda funkcija mūsu dzīvē ir miegam
Tajos brīžos, kad neesam pietiekami izgulējušies, aizdomājamies, kāpēc mūs tik ļoti ietekmē miegs un kāpēc mums vispār tik ļoti nepieciešams trešo daļu savas dzīves pavadīt miegā.
Desmit veselīgi ieteikumi ilgākai dzīvei
Ņemot vērā Sokrāta viedo domu, ka veselība nav viss, bet bez veselības viss ir nekas, vienmēr ir vērts padomāt, ko mēs varam darīt savas veselības labā.
Kā pūcēm no rīta pamosties
Cilvēki iedalās cīruļos un pūcēs. Cīruļiem no rīta ir viegli piecelties, savukārt vakarā viņi ir miegaini un nevēlas vairs darīt neko aktīvu. Savukārt pūcēm aktīvākais laiks ir tieši vakarā.
Rudenī Tev nepieciešams C vitamīns
Ziemā jāēd skābēti kāposti, kartupeļi (vislabāk, ja tos vāra ar mizu, jo tad nenoārdās tik daudz C vitamīna), saldētas upenes un dzērvenes.
Pirmie soļi šķidrās barības uzņemšanā
Kā reāli ir iespējams sākt uzņemt šķidro pārtiku un kāda ir ikdienas ēdienkarte?
Katram savu sulu
Katrai vēlmei savu sulu - svaigi spiestu un gardu!
Sievišķīgie vitamīni
Sieviešu vitamīni. Sievietes skaistumam un veselībai.
Aktuāli un veselīgi – diedzēti asni
Pēc garās ziemas, kad organisms arvien vairāk prasa kādu spēcinošu eliksīru, lai spētu sagaidīt pavasari un uzturētu mundrumu, arvien populārāka kļūst veselīgo asnu diedzēšana.
Avota ūdens
Avota ūdens izmantošana ir kļuvusi populāra. Ar kannām, plastmasas pudelēm un citādiem traukiem apbruņojušies, cilvēki mēro ceļu pēc ūdens uz tuvāko zināmo avotiņu, jo tā ūdens esot daudz tīrāks, garšīgāks un veselīgāks.
Kafijas aizvietotāji
Kafijas aizvietotāju izgatavošanai izmantoja dažādu labību, dārzeņus, dārzeņu saknes, savvaļas augus, ozolzīles, kastaņus, sēklas un ogas. Bieži vien aizvietotāji sanāca ļoti līdzīgi dabīgajai kafijai, protams, neviens no tiem nesaturēja kofeīnu.
Pretrunīgais cukurs
Bija laiks, kad cukuru sauca par balto nāvi un aicināja atteikties no tā lietošanas. Nebūtu gluži pareizi teikt, ka cukurs ir kaitīgs. Patiesībā cukura lietošanai ir savi plusi un mīnusi.
Kam jābūt mājas aptieciņā?
Pārbaudi, vai tas viss ir arī tavas mājas aptieciņā!
Palīdzības sniegšana slīkstošajiem
Ja glābēju tuvumā nav, ko tad? Palīdzēt, protams!
Kādēļ jātīra mēle?
Mēle - paradīze mikrobiem.
Kā pārvarēt pavasara nogurumu
Lai cīnītos ar pastāvīgo nogurumu un miegainību, visvienkāršākais veids ir uzņemt vitamīnus.
Atraugas. Kā pret tām cīnīties?
Ja katru dienu pēc ēšanas izdzer 2 – 3 glāzes kazas piena, aptuveni pēc trīs mēnešiem pazudīs pat visnoturīgākās atraugas.
Ko darīt, ja ir alerģija pret dzīvniekiem?
Konsultē klīnikas Headline alergologs un plaušu slimību speciālists, dr.med. Māris Bukovskis.
Kā jātīra ausis, nenodarot tām pāri
Klīnikas Headline vadītājs, otolaringologs dr.Kaspars Peksis.
Pašaizsardzība uz ielas
Lai aizsargātu savu drošību un vajadzības gadījumā arī veselību un dzīvību, nav obligāti jābūt profesionālim boksā, tomēr jāzina, kā pareizi rīkoties, lai aizsargātos vai novērstu uzbrukumu.
Uh, tie hormoni...
Ja reizi mēnesī tevi viss kaitina, palielinās ēstgriba, gribas raudāt vai saasinās vientulības izjūta, vari būt droša, ka tu pārāk neatšķiries no 90 % pasaules sieviešu, kuras piemeklē premenstruālais sindroms jeb PMS.
Līdzekļi pret odiem
Mazu bērnu istabās nav ieteicams lietot smaržīgās sveces, jo tās var kairināt bērna elpceļus. Drošāk būtu iegādāties moskītu tīklus.