Spogulis

Sports

Steroīdu ietekme uz vīrieša organismu
Ja daudzas sievietes domā par arvien jaunām diētām notievēšanas nolūkos, tad vīrieši apsver dažādas iespējas, kā uzlabot savu ārējo izskatu, palielinot tieši muskuļu masu.
Ceļamaize skrējienam
Mirklis pirms skrējiena ir ļoti īpašs – reizē satraucošs, kad kņudina vēderā, un tajā pašā laikā ļoti priecīgs un aizraujošs.
Skrējiena labsajūtas formula
Par svarīgāko, lai veiksmīgi sagatavotos skrējienam!
Uzturs kā enerģija skrējienam
Cālis.lv uzsāk rakstu sēriju – kā vislabāk sagatavoties savam izvēlētajam skrējienam. Pirmajā rakstā pievērsīsim uzmanību tam, kas būtu jāievēro un jāmaina ēdienkartē.
Iesācējs sporta klubā
Sporta klubus apmeklē visdažādākā vecuma cilvēki, sākot ar 14 – 16 gadīgiem jauniešiem, turpinot ar jaunajām māmiņam un beidzot ar kundzītēm un kungiem, kuriem tuvu 70 un kas mierīgi tur līdzi jaunajiem bez problēmām.
Iesildīšanās pirms sporta
To, ka mazkustīgs dzīvesveids ir kaitīgs, apzinās daudzi. Daudzi arī nolemj ķerties pie dažādām fiziskām aktivitātēm, taču nereti nodara sev kaitējumu.
Kur atrast motivāciju sportot, ja, godīgi sakot, tā līdzinās nullei
Visgrūtākais ir atrast atbilstošu motivāciju, lai uzsāktu un arī regulāri turpinātu sportot. Tomēr iemesli var būt visdažādākie, daļu no tiem apkopojām šajā rakstā.
Gribu dejot!
Aplūkosim biežāk sastopamos apgūstamo deju veidus, lai katrs varētu izvēlēties savām spējām un interesēm atbilstošāko.
Ūdens aerobika
Vingrot var visi; gan grūtnieces, gan māmiņas, kuras baro mazo ar krūti.
Joga sievietēm - ievads
Ar šo rakstu mēs sākam iepazīšanos ar brīnišķīgu jogas vingrojumu programmu, kura ir speciāli izveidota, lai palīdzētu mums sievietēm svarīgajos, atbildīgajos, interesantajos un dažreiz grūtajos dzīves posmos.
Joga pret PMS un menstruālām sāpēm
Galvas un muguras sāpes, iekšējais nemiers, nervozitāte, jūtīgas krūtis, uzpūties vēders un kāre pēc saldumiem – vismaz kādu no šīm parādībām katra sieviete pārdzīvo apmēram nedēļu pirms mēnešreizēm. To sauc par pirms menstruālo sindromo jeb PMS.
Jogas vingrojumi grūtniecēm
Galvenais grūtniecības jogas mērķis ir sagatavot sievietes ķermeni dzemdībām - vairāk atvērt gurnus, stiprināt dzemdi, novērst muguras sāpes, kā arī saglabāt ķermeni labā fiziskā formā.
Joga pēc dzemdībām
Pēc dzemdībām mūsu ķermenis pārdzīvo dažas izmaiņas. Ar jogas palīdzību mēs cenšamies strādāt pie tām ķermeņa vietām, kuras tika iespaidotas visvairāk. Vingrojumi ir vērsti uz to, lai stiprinātu gurnus, krūtis, iegurņa dobumu, vēdera un muguras muskuļus, kā arī atgūtu emocionālo līdzsvaru.
Joga ar mazuli
Joga kopā ar bērnu ir sistēma, kura palīdz māmiņām palikt labā formā, pamazām iesaistot mazuli savā ikdienas jogas praksē, kā arī stimulē bērna attīstību un veselību. Kā mēs jau zinām “joga” nozīmē “savienot”, tātad bērnu jogas kontekstā mēs to varam saprast arī kā māmiņas emocionālo savienošanu ar bērniņu.
Būt labā fiziskā formā. Kādu sporta veidu izvēlēties?
Sports mums palīdz justies labi – ir veselīgs nogurums un pēc atsvaidzinošas dušas jūtamies mundri un enerģijas pilni. Ja sāksi nodarboties ar sportu, manīsi, ka pazūd kāds lieks kilograms, āda uz vēdera vairs nekarājas kā iepriekš un pietupties var arī bez liekas vaidēšanas.